Урок 79 (письмо) Тема: Письмо рядкової букви е, складів та слів із неюМета: вчити учнів правильно аналізувати структуру малої букви е, писати її в рядках зошита, у складах та словах; розвивати мислення, площу зорового сприймання, мовлення учнів, уважність; виховувати доброзичливість, охайність при письмі. Обладнання: картки для "Сходів-читалочки"; макет квітки для складання складів; зразок рукописної букви е; фішки для складання звукових моделей; розрізна азбука; робочий зошит. ХІД УРОКУ I. Організаційний момент II. Звукові аналітичні й синтетичні вправи зі звуками 1 Розпізнавання звуків у заданих учителем словах з визначенням локального місця звука (на початку, в середині, у кінці) Стежка, екран, сонце, небо, ліс, Еверест, віконце, диван, електрика, поле, село. 2 "Сходи-читалочки" - Зійдіть сходами (прочитавши їх) і скажіть, яка буква є спільною і для яких слів. Словникова робота Соли - наказ, прохання сипати сіль у їжу. Словник - книга, у якій подані слова певної мови (з поясненням, перекладом тощо). Перука - штучний головний покрив з синтетичного або справжнього волосся (парик). Перукар - майстер, який підстригає, робить зачіску. З Утворення складів типу злиття - Подивіться на квітку, утворіть можливі склади з буквою е. III. Повідомлення теми і мети уроку - На цьому уроці ви будете вчитися писати малу рядкову букву е, склади та слова з нею. IV. Демонстрування зразка рукописної літери е в сітці зошита - Подивіться на рукописну букву е, порівняйте її з друкованою (вони дуже схожі). V. Аналіз графічної будови з переліком елементів - Рядкова буква е складається з одного елемента: петлі, що не виходить за межі робочого рядка. VI. Засвоєння конфігурації літери 1 Показ написання літери на дошці з поясненням послідовності зображення елементів Алгоритм написання рядкової букви е 2 Письмо учнями в повітрі з орієнтацією на показ учителя під рахунок і-раз-і. 3 Аналіз зразка букви в робочому зошиті VII. Вправи з письма 1 Обведення літери за поданим у зошиті пунктирним зображенням Пальчикова гімнастика 2 Письмо трьох літер (самостійно) 3 Зіставлення написаних літер за зразком. Аналіз помилок 4 Дописування рядка літери 5 Звуко-буквений аналіз слів-відгадок з побудовою схем фішками і викладанням з букв розрізної азбуки o Не пташка, а з крилами, Не бджола, а над квітами літає. (Метелик) o Вийшла звідкись гарна дівка, На ній стрічка-семицвітка, А де з річки воду брала, Там коромисло зламала. (Веселка) o Летить, а не горобець, виє, а не звір. (Вітер) 6 Письмо буквосполучення еле 7 Гра "Хто уважний?" Учитель на набірному полотні викладає слово. Діти уважно його читають, називають букви. Потім заплющують очі, а вчитель змінює слово. Діти розплющують очі, читають слово і пояснюють, що в ньому зміни- ЛОСЯ o Тік - кіт, сир - рис, село - осел, пилка - липка, носик - синок. 8 Письмо слова село 9 Звуко-буквений аналіз слова весло з наступним записом за зразком - Викладіть звукову модель слова весло за допомогою фішок. - Скільки звуків у слові? Скільки букв? - Скільки приголосних? Назвіть їх. - Скільки голосних? Назвіть їх. Фізкультхвилинка 10 Письмо слова весело 11 Добирання слів з виучуваним звуком, які відповідають на питання якийі - Які слова зі звуком [е], що відповідають на питання який?, ви знаєте? (Веселий, дерев'яний, червоний, зелений, великий, періодичний...) 12 Складання з одним зі слів (за вибором) речення. Запис моделі речення 13 Запис речення в зошитах VIII. Підсумок уроку. Коментар учителя щодо роботи учнів і її результатів - Яку букву навчилися писати? - Який звук нею позначається на письмі? - Молодці, ви добре працювали сьогодні на уроці! Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 3211 | |
Тема. Казки народів світу. Урок позакласного читання |
Обладнання для роботи з глиною і пластиліном. Прийоми ліплення |
Предметна аплікація із рослинних форм. Зайчик |
Прикраси для ялинки. Підбір матеріалів для виготовлення прикрас з паперу. Пос... |
Ліплення з пластиліну (гриби) |
Всього коментарів: 0 | |