Показано матеріалів: 221-230
Урок 104 (письмо) Тема: Письмо рядкової букви г ("ге")Мета: навчити писати рядкову букву г ("ге"), правильно з'єднувати її з іншими літерами; збагачувати словниковий запас учнів, удосконалювати вміння робити звуко-буквений аналіз, відгадувати загадки, складати речення із запропонованими словами; розвивати творче мислення, увагу, мовлення учнів; виховувати повагу до праці, бажання охороняти і любити природу. |
Урок 103 (читання) Тема: Звук [г]. Позначення його буквами Г, г ("ге")Мета: ознайомити учнів з літерами Г, г ("ге"), їх назвою та звуковим значенням; формувати навички читання слів із цією літерою, удосконалювати вміння виконувати звуко-буквений, складовий аналіз слів, уміння ставити наголос, сприяти збагаченню та активізації словникового запасу учнів; розвивати спостережливість, фонематичний слух і зв'язне мовлення учнів, вміння узагальнювати та удосконалювати сказане, добирати за поданою звуковою схемою слова; виховувати любов до тварин і шанобливе ставлення до природи. |
Урок 102 (письмо) Тема: Письмо великої букви Б ("бе"), складів, слів із неюМета: навчити учнів писати велику букву Б ("бе"), з'єднувати її з іншими буквами у склади та слова; закріплювати вміння робити звуковий аналіз слів; розвивати усне мовлення, фантазію; виховувати любов до читання казки. |
Урок 101 (читання) Тема: Повторення вивченого про букви Б, б ("бе") та звук [б]. Формування навичок читання на основі тексту "Білки"Мета: закріпити знання про букви Б, 6 ("бе") та її звукове значення; формувати навички читання; розвивати усне мовлення учнів; виховувати бережливе ставлення до тварин. |
Урок 100 (письмо) Тема: Письмо рядкової букви б ("бе"), складів, слів із нею. Розвиток зв'язного мовлення. Складання усної розповіді за малюнком. Урок-граМета: вчити учнів писати малу букву б ("бе"), зіставляти схоже й відмінне у її елементах з іншими буквами, з'єднувати її в склади та слова; вчити учнів складати розповідь за малюнком, будувати зв'язні висловлювання; збагачувати словниковий запас; закріплювати вміння розпізнавати наголошені та ненаголошені склади; показати, що зі зміною наголосу у слова може змінитися значення; удосконалювати вміння робити звуко-буквений аналіз слів; розвивати пізнавальний інтерес до орфографії, каліграфії й орфоепії; спостережливість, волю, уміння зіставляти; виховувати в учнів охайність, уважність, бережливе ставлення до природи, прищеплювати любов до праці, бажання допомагати одне одному. |
Урок 99 (читання) Тема: Звук [б]. Позначення його буквами Б, б ("бе"). Урок-граМета: ознайомити учнів зі звуком [б], буквами Б, б ("бе"); вчити правильно артикулювати звук, виділяти його у словах, розрізняти від схожих за артикуляцією звуків [м] і [п]; удосконалювати вміння робити звуко-буквений аналіз слів, навичку свідомого, правильного та виразного читання; розвивати пам'ять, увагу, логічне мислення, зв'язне мовлення, периферичний зір; збагачувати словниковий запас учнів; виховувати працелюбність, бажання допомагати, любов і повагу до старших членів родини, потребу перейматися їхніми клопотами. |
Урок 98 (письмо) Тема: Письмо вивчених букв, слів із вивченими літерами, речень за аналогією. Творчі вправиМета: збагачувати словниковий запас дітей, повторити правила написання слів з великою буквою; удосконалювати вміння робити звуко-буквений аналіз слів, складати речення, записувати слова і речення під диктовку, складати речення за схемою; розвивати увагу під час списування з друкованого тексту, фонематичний слух, образне мислення та мовлення; виховувати в дітей охайність при письмі. |
Урок 97 (письмо) Тема: Буквосполучення ьо. Написання складів і слів із буквосполученням ьо. Урок-подорожМета: закріпити знання учнів про вживання м'якого знака на письмі; вчити написання буквосполучення ьо окремо, у складах, словах і реченнях; вдосконалювати навички звуко-буквеного аналізу слів; збагачувати активний і пасивний словник учнів, формувати у школярів навички орфографічно правильного письма; розвивати пізнавальний інтерес до орфографії, каліграфії й орфоепії; спостережливість, пам'ять, увагу, волю; виховувати акуратність, працелюбність, інтерес до навчання, письма, бережливе ставлення до природи. |
Урок 96 (читання)
Тема: Закріплення знань про вживання м'якого знака на письмі. Робота з дитячою книжкою. Російська народна казка "Лисиця та Заєць"Мета: закріпити вміння читати склади і слова з буквою ь (м'який знак), удосконалювати навички звукового та звуко-буквеного аналізу слів; збагачувати активний і пасивний словник учнів; формувати вміння слухати-розуміти читання учителя; розвивати пам'ять, увагу, волю, спостережливість; інтерес до читацької діяльності, вміння самостійно і продуктивно працювати з дитячою книжкою; виховувати чесність, мужність, стійкість, бажання допомагати, працелюбність, бажання читати книжки, пізнавати і творити нове. |
Урок 94 (читання) Тема: Закріплення знань про букву ь (м'який знак)Мета: удосконалювати вміння робити звуковий та звуко-буквений аналіз слів, читати склади, слова з буквою ь (м'який знак); збагачувати словниковий запас учнів; виробляти в дітей навички читання зв'язного тексту; розвивати уяву, літературно-творчі здібності, навички інтонування окличних речень, увагу, мислення, фонематичний слух, пізнавальний інтерес; виховувати естетичні смаки, любов та дбайливе ставлення до природи, бажання працювати. |