Урок 102 (письмо) Тема: Письмо великої букви Б ("бе"), складів, слів із неюМета: навчити учнів писати велику букву Б ("бе"), з'єднувати її з іншими буквами у склади та слова; закріплювати вміння робити звуковий аналіз слів; розвивати усне мовлення, фантазію; виховувати любов до читання казки. Обладнання: малюнок із зображенням Буратіно; картка з великою буквою Б ("бе"); робочий зошит; солодощі; ключики; плакат "Сиди правильно під час письма". ХІД УРОКУ I. Організаційний момент II. Повторення вивченого матеріалу 1 Повторення вивчених букв Учитель на дошці пише елементи букв. - Назвіть рядкові букви, які ми вивчили, що мають такі елементи. У (л, м) / (к, н, п, т) п (т) - Яку букву ми повторювали на уроці читання? (Букву ("бе")) - Який звук позначає ця буква на письмі? ([б]) 2 Гра "Слова з буквою" - Пограємо в гру "Слова з буквою б "бе"". Учні називають слова з буквою б ("бе") і зазначають місце її розташування. Виграє той, хто назве більше слів з цією буквою. III. Мотивація навчальної діяльності учнів - Сьогодні до нас на урок завітав дуже незвичайний гість. А хто він, дізнаєтеся, прочитавши криптограму, починаючи з великої букви. (Буратіно) - Героєм якої казки є Буратіно? (Казки "Золотий ключик") - Що ви знаєте про Буратіно? (Він нестриманий, у всьому зацікавлений, кумедний...) - З якої букви пишеться ім'я Буратіно? (З великої) - А чи вміємо ми її писати? (Ні.) IV. Повідомлення теми і мети уроку - Сьогодні ми навчимося писати велику букву Б ("бе"), склади і слова з нею. Повторимо разом з Буратіно звуковий аналіз слів. V. Вивчення нового матеріалу 1 Звуковий аналіз слів - З'єднайте предмети з відповідними звуковими схемами. 2 Повторення правил сидіння за партою, вимог до положення зошита, тримання ручки 3 Розглядання друкованої і рукописної букв Б ("бе"), їх порівняння - Велика буква Б ("бе") складається з трьох елементів: довгої прямої лінії з заокругленням унизу вліво, короткої прямої горизонтальної лінії, що починається із заокруглення, і правого півовала. - Що нагадує вам велика буква Б ("бе")? (Відповіді учнів.) 4 Повторення назв ліній сітки зошита - Згадайте, як називаються лінії, потрібні для написання цієї букви. (Верхня міжрядкова лінія, нижня і верхня рядкова) 5 Пальчикова гімнастика 6 Інструктаж щодо написання Алгоритм написання великої букви Б ("бе") 1. Починаємо писати літеру Б ("бе") від верхньої міжрядкової лінії -? 2. Ведемо довгу пряму лінію вниз на себе до нижньої рядкової лінії, торкнувшись її, заокруглюємо вліво -? 3. Закінчуємо перший елемент близько середини робочого рядка -? 4. Другий елемент починаємо писати нижче верхньої міжрядкової лінії ліворуч від початку першого елемента -? 5. Заокруглюємо праворуч до верхньої міжрядкової лінії і ведемо далі по ній Пишемо під рахунок раз і, і-два, і-тпри-і. 7 "Письмо" великої букви Б ("бе") у повітрі (тричі) 8 Робота у зошиті 1) Аналіз написання елементів великої літери Б. 2) Другий рядок - написання літери Б. 3) Третій рядок - самостійно. 9 Фізкультхвилинка 10 Аналіз написання слова Борис На дошці зашифроване слово. 1) Читання слова. 2) Промовляння його по складах. 3) Запис вчителем на дошці. 4) Запис учнями у зошит. 11 Робота над реченням - Прочитайте речення, яке приготував Буратіно. 12 Словникова робота Бориспіль - місто під Києвом, у якому знаходиться великий аеропорт. 13 Аналіз речення - Скільки слів у реченні? (Три) - Які розділові знаки є в цьому реченні? (Тире, крапка) - Як пишемо перше слово в реченні? (З великої букви) - Як з'єднуються велика буква Б ("бе") з буквою о? (Нижнім з'єднанням) Учні обводять речення, на другому рядочку пишуть самостійно. За кожний правильно написаний рядок учитель роздає ключики. 14 Гра "Віднайди слова" Учитель нагадує учням вимоги до написання першої букви у рядку. 15 Фізкультхвилинка 16 Списування з друкованого тексту - Ми всі знаємо, що Буратіно не дуже любить учитися, він уже стомився. І тому надрукував ціле речення один словом. Нам потрібно допомогти йому правильно записати це речення. 1) Читання учнями речення. 2) Виділення слів у реченні. 3) Запис під диктовку окремого учня. Учитель контролює процес написання, видає учням ключики. VI. Підсумок уроку - Яку ж букву ви сьогодні вчилися писати на уроці? - Буратіно дякує за вашу допомогу сьогодні, він нарешті навчився розбирати слова, писати своє ім'я, речення. - А чого навчилися сьогодні ви? - Яке завдання вам найбільше сподобалось? Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 3438 | |
Прикраси для ялинки. Підбір матеріалів для виготовлення прикрас з паперу. Пос... |
Я. Щоголів «Зимовий ранок». М. Рильський «Зима». Леся Українка «Сніг з морозо... |
Місця підвищеної небезпеки у школі |
ДОДАТКОВИЙ МАТЕРІАЛ ДО УРОКУ 20 |
Передавання просторового явища способом загороджування в зображенні архітекту... |
Всього коментарів: 0 | |