Урок 98 (письмо) Тема: Письмо вивчених букв, слів із вивченими літерами, речень за аналогією. Творчі вправиМета: збагачувати словниковий запас дітей, повторити правила написання слів з великою буквою; удосконалювати вміння робити звуко-буквений аналіз слів, складати речення, записувати слова і речення під диктовку, складати речення за схемою; розвивати увагу під час списування з друкованого тексту, фонематичний слух, образне мислення та мовлення; виховувати в дітей охайність при письмі. Обладнання: схеми для читання складів та слів; плакат "Правильно сиди під час письма"; картки для роботи за варіантами; схеми до речень; робочий зошит. ХІД УРОКУ I. Організаційний момент II. Актуалізація опорних знань учнів 1 Бесіда - Які бувають звуки? (Голосні і приголосні) - Наведіть приклад голосних звуків. - Наведіть приклад приголосних звуків. - Чим позначаються звуки на письмі? (Буквами) 2 Утворення та читання складів 4 Повторення правил сидіння за партою, вимог щодо того, як тримати ручку й розташовувати зошит під час письма o Правила сидіння за партою o Розміщення зошита на парті o Як тримати ручку під час письма 5 Каліграфічна хвилинка 1) Запис під диктовку букв: а, у, м, в, н,р, і, т. 2) Запис буквосполучень: ам, во, ні, ум, ни, ав, ім. 3) Запис слів: Анна,Аліна, Ніні, мама, Інна. III. Повідомлення теми та завдань уроку - Сьогодні на уроці ми закріпимо знання про раніше вивчені букви, згадаємо, як вони пишуться, поєднуються між собою та виконаємо багато цікавих вправ. IV. Робота над матеріалом уроку 1 Гра "Кому - що?" (робота на картках) - У кожного з вас на парті є картки, на яких записані слова. Ви маєте поєднати стрілочками слова першого стовпчика зі словами другого. 5 Скласти схеми до поданих речень З дерев восени падав лист. Тато та Петрик гуляли в парку. Лиска хотіла викрасти півника. V. Узагальнення та систематизація вивченого матеріалу 1 Робота за варіантами (за картками) Варіант 1 - Виписати слова з буквою "ес". Іван, мама, сила, сіно, мило, слон, слова, вона, слива, мова. Варіант, 2 - Виписати слова з буквою "пе". Липа, півник, млин, мавпа, сум, сапа, Панас, масив, пісок, вулик. Варіант З - Виписати слова з буквою "ка". Ліки, лісок, вода, санки, сніг, малина, сумка, синок, син, вуси, мама. Варіант 4 - Виписати слова з буквою "де". Весна, лід, ліс. Садівник, вода, дерево, пенал, тварина. Фізкультхвилинка 2 Робота з деформованим текстом ниПівки Ватинлен ат синаВали ростивили нипівки. тиКві росвили ві-сикра. ниВо линеспри нипівки міма і вітато. 3 Добір речень до схем з тексту "Півники" VI. Підсумок уроку - Що сьогодні робили на уроці? - Що вдалося зробити одразу? - Під час виконання якого завдання виникли труднощі? Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 2255 | |
Після уроків. Висловлення істинні і хибні |
Як росте і розвивається людина. Практична робота «Визначення росту і маси тіл... |
Способи згинання паперу |
Я. Щоголів «Зимовий ранок». М. Рильський «Зима». Леся Українка «Сніг з морозо... |
Новорічні гірлянди. З’єднання елементів гірлянди. Виготовлення новорічної гір... |
Всього коментарів: 0 | |