Урок 94 (читання) Тема: Закріплення знань про букву ь (м'який знак)Мета: удосконалювати вміння робити звуковий та звуко-буквений аналіз слів, читати склади, слова з буквою ь (м'який знак); збагачувати словниковий запас учнів; виробляти в дітей навички читання зв'язного тексту; розвивати уяву, літературно-творчі здібності, навички інтонування окличних речень, увагу, мислення, фонематичний слух, пізнавальний інтерес; виховувати естетичні смаки, любов та дбайливе ставлення до природи, бажання працювати. Обладнання: предметні малюнки; схеми та звукові моделі для читання слів; картки із завданнями. ХІД УРОКУ I. Організаційний момент II. Актуалізація опорних знань учнів - На які дві групи поділяються звуки в українській мові? - Чим відрізняються голосні звуки від приголосних? - Наведіть приклади голосних звуків. - Наведіть приклади приголосних звуків. III. Повідомлення теми уроку, мотивація навчальної діяльності - Сьогодні на уроці ми будемо виконувати різні вправи з літерою..., а з якою саме, ви здогадаєтесь із загадки. Я - не літера нова. Я пом'якшую слова. А у слові "олівець" Забігаю аж в кінець. Г. Чубач - Так, правильно! Сьогодні ми закріпимо наші знання про літеру м'який знак. IV. Робота над матеріалом уроку 1 Повторення вивченого правила - А що ви можете сказати про м'який знак? (Буква ь (м'який знак) звука не позначає, але впливає на м'якість попереднього приголосного.) - Наведіть приклади слів з м'яким знаком на кінці, у середині слова. 2 Утворення слів - Попрацюємо з м'яким знаком. У цьому нам допоможе Дід-Буквоїд. (Сіль, руль, даль, міль, біль, шаль, роль, жаль, нуль) (День, тінь, лінь, пень, кінь, синь, рань, лань) 3 Загадка o У чистім полі він росте: На високих ніжках, В зелених панчішках, Квіточки блакитні, Оченьки привітні. (Льон) 4 Бесіда про льон - Отже, про що була загадка? (Про льон) - Що це? (Рослина) - Де вона росте? (У полі) - Опишіть її. 5 Звуко-буквений аналіз слова-відгадки Фізкультхвилинка Раз! Два! Три! Чотири! П'ять! Час прийшов нам спочивать. Тож піднімем руки вгору, Ніби глянемо на зорі. А тепер всі руки в боки, Як зайчата - скоки-скоки! Десять! Дев'ять! Вісім! Сім! Час за парти нам усім. б Добирання до поданих слів відповідних звукових моделей. V. Робота в зошитах - Давайте надрукуємо в зошитах ці слова. Будемо друкувати в два стовпчики. У перший - ті слова, у яких немає м'якого знака, а в другий - в яких є м'який знак. VI. Узагальнення та систематизація знань 1 Гра "Утвори нове слово" (робота на картках) Даль - (ме)... даль руль - (пат)...руль роль - (па)...роль рись - (бо)...рись мідь - (вед)...мідь вісь - (по)...вісь 2 Метаграми o Готуй із мене кашу, плов, У суп насипте трішки. Коли ж м'який припишеш знак, Страшенна буде кішка! (Рис - рись) o Знай м'який, мов чарівник: Він з'явивсь, а син-то зник! (Син - синь) Фізкультхвилинка Руки в сторони та вгору - На носочки піднялись. Підніми голівку вгору - Й на долоньки подивись. Присідати ми почнемо, Добре ноги розімнемо. Раз - присіли, руки прямо. Встали - знову все так само. VII. Робота з підручником 1 Розглядання ілюстрації 2 Робота над текстом Словникова робота Вудка - знаряддя для ловіння риби. Красень - гарний. 3 Бесіда за текстом. 4 Напівголосне читання тексту учнями. 5 Вибіркове читання. 6 Робота над виразністю. - Подивіться на останнє речення. Чим воно відрізняється від інших? (У кінці цього речення стоїть знак оклику.) - Як слід читати такі речення? - Прочитайте. VIII. Підсумок уроку - З якою буквою ми ознайомилися? - Чим ця літера особлива? Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 3211 | |
Об’ємні вироби з паперу. Виготовлення новорічних прикрас. Сіточки |
Урок малювання |
А. Григорук «Той ще не музика, хто в дудку дме». Підсумок теми |
Фрукти та овочі виліплені із пластиліну |
І. Франко «Лисичка і Журавель». Прислів'я |
Всього коментарів: 0 | |