Показано матеріалів: 201-210
Урок 124 (читання) Тема: Букви Я, я. Позначення буквою я звуків [йа]. Позначення буквою я звука [а] та м'якості попереднього приголосного. Урок-гра "Поле чудес"Мета: ознайомити учнів з буквою, її назвою та звуковим значенням; вчити правильно артикулювати звук, читати склади, слова з буквою я; дати учням поняття про роль букви я для пом'якшення попереднього приголосного та позначення нею звука [а]; формувати навички самоконтролю, розвивати увагу, мислення, інтелектуальні здібності; виховувати бережливе ставлення до природи, прищеплювати бажання пізнавати нове, бути освіченою людиною. |
Урок 123 (письмо) Тема: Письмо великої букви X ("ха"). Письмо слів з великою буквою X ("ха")Мета: вчити учнів правильно аналізувати структуру великої букви X ("ха"), писати її в рядках зошита в поєднанні з іншими буквами; розвивати увагу учнів, мислення; виховувати охайність, бажання допомагати іншим. |
Урок 122 (читання) Тема: Закріплення знань про букви X, х ("ха"), звук [х]Мета: закріпити знання учнів про букви X, х ("ха"), звук [х], удосконалювати вміння складати звукові моделі слів; розвивати пам'ять, мовлення та мислення учнів; виховувати наполегливість, правдивість, бажання вивчати нове. |
Урок 121 (письмо) Тема: Письмо рядкової букви х ("ха"), складів, слів з неюМета: вчити дітей правильно аналізувати структуру рядкової букви х ("ха"), писати її та слова з нею в рядках зошита; розвивати вміння будувати звукові моделі; тренувати мислення та пам'ять учнів; виховувати шанобливе ставлення до хліба, охайність. |
Урок 120 (читання) Тема: Звук [х]. Позначення його буквами X, х ("ха")Мета: ознайомити учнів з буквами X, х ("ха"), їх алфавітною назвою та звуковим значенням; виробляти навички читання складів, слів з буквою х ("ха"); розвивати увагу, фонематичний слух; виховувати наполегливість, бажання пізнавати нове. |
Урок 119 (читання) Тема: Закріплення знань про букви Й, й ("йот"), звук [й]. Формування навичок читання на основі діалогу. Робота з дитячою книжкою. 0. Кізим "Маленька читаночка"Мета: закріпити знання учнів про букви Й, й ("йот"), звук [й]; розвивати фонематичний слух, логічне мислення та увагу учнів; виховувати повагу до старших, наполегливість, бажання пізнавати нове. |
Урок 118 (письмо) Тема: Письмо рядкової букви й ("йот"), складів, слів із нею. Письмо великої букви Й ("йот"), буквосполучень йоМета: вчити учнів правильно аналізувати структуру малої букви й ("йот") та великої Й ("йот"); писати їх в рядках зошита, у складах та словах; розвивати логічне мислення, увагу, мовлення учнів; виховувати у дітей самостійність, акуратність. |
Урок 117 (читання) Тема: Звук [й]. Позначення його буквами Й, й ("йот")Мета: ознайомити учнів з буквами Й, й ("йот"), їх алфавітною назвою та звуковим значенням; виробляти навички читання складів, слів з буквою й ("йот"), добирати слова, протилежні за значенням; розвивати навички виразного читання, інтелектуальні здібності учнів; виховувати доброзичливість. |
Урок 116 (письмо) Тема: Письмо великої та рядкової букв Ч, ч ("че"), складів і слів із нимиМета: навчити учнів писати велику букву Ч ("че"); розвивати вміння правильно аналізувати структуру літери, порівнювати її з уже вивченими, виявляти схоже і відмінне; вдосконалювати вміння писати рядкову букву ч ("че"); формувати вміння поєднувати її з іншими літерами; розвивати спостережливість; виховувати акуратність. |
Урок 115 (читання) Тема: Закріплення знань про звук [ч], букви Ч, ч ("че"). Робота над текстом "На полонині"Мета: закріпити літературну вимову звука [ч]; формувати навички швидкочитання, збагачувати словниковий запас; продовжувати розвивати навички виразного читання; виховувати любов до природи. |