Урок 116 (письмо) Тема: Письмо великої та рядкової букв Ч, ч ("че"), складів і слів із нимиМета: навчити учнів писати велику букву Ч ("че"); розвивати вміння правильно аналізувати структуру літери, порівнювати її з уже вивченими, виявляти схоже і відмінне; вдосконалювати вміння писати рядкову букву ч ("че"); формувати вміння поєднувати її з іншими літерами; розвивати спостережливість; виховувати акуратність. Обладнання: робочий зошит, фішки для звукових моделей слів, картки з друкованими і рукописними літерами, таблиця "Пиши правильно". ХІД УРОКУ I. Організаційний момент II. Актуалізація опорних знань учнів Гра "Впіймай звук" - Назвіть слова, які починаються звуком [ч] у вірші Володимира Кленця "Чорногуз". ЧОРНОГУЗ Чорногуз городом йшов, Картуза в траві знайшов, Стріла в житечку коза - Пожувала картуза. Сів і плаче чорногуз: - Мов ганчірка, мій картуз! - Як вимовляється звук [ч]? (іЗвук [ч] приголосний, глухий, твердий перед [і] - пом'якшений.) - Побудуйте звукову модель слова чорногуз. - Продовжіть чистомовки. Че-че-че - бабуся калачі... (пече). Ча-ча-ча - дай, бабусю,... (калача). Чі-чі-чі - їж, будь ласка,... (калачі). III. Повідомлення теми і завдань уроку. Підготовка до вивчення нового матеріалу - Сьогодні на уроці ми навчимось писати велику букву Ч ("че"). o Порівняння друкованої і рукописної літер, великої і малої літер. o Порівняльний аналіз написання великої букви Ч ("че") з великою літерою У. IV. Вивчення нового матеріалу 1 Показ зразка рукописної літери в сітці зошита 2 Аналіз графічної будови літери Ч ("че") 3 Засвоєння конфігурації літери 1) Показ написання літери на дошці з поясненням послідовності зображення елементів. 2) Письмо великої літери Ч ("че"). - Велика буква Ч ("че") складається з двох елементів: прямої лінії із заокругленням угорі і внизу і довгої прямої, із заокругленням унизу праворуч. Алгоритм написання великої букви Ч ("че") 1. Починаємо писати нижче верхньої міжрядкової лінії -? 2. Ведемо, заокруглюючи праворуч, угору до верхньої міжрядкової лінії -? 3. На відстані, що дорівнює половині робочого рядка, заокруглюємо праворуч -? 4. Ведемо пряму вниз на себе до верхньої рядкової лінії -? 5. Заокруглюємо праворуч, торкаючись цієї лінії, і продовжуємо до верхньої міжрядкової лінії -? 6. Не відриваючи руки, ведемо по писаному до верхньої лінії робочого рядка -? 7. Ведемо далі вниз на себе довгу пряму до нижньої рядкової лінії -? 8. Торкнувшись нижньої рядкової лінії, заокруглюємо праворуч -? 9. Закінчуємо писати близько середини робочого рядка - Пишемо під рахунок і-раз-і, два-і. o "Письмо" букви в повітрі "носиком". o Письмо букви у прописах, спочатку обводячи зразки, а потім - під рахунок і-раз, два-і. Фізкультхвилинка 3) Письмо буквосполучень. 4) Письмо слів, речень. Читання з дошки речення. Чернігів, Черкаси, Чернівці - міста України. - Чому деякі слова написані з великої літери? Написання слова Черкаси у прописах: спочатку - за зразком, потім - самостійно. 5) Творче завдання. - Роз'єднайте слова, прочитайте речення, запишіть його. В чаплі чорні черевички. V. Підсумок уроку - Яку букву вчилися писати на уроці? - Які слова пишуться з великої літери? Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 3400 | |
Елементарне поняття про театральне мистецтво. Практична робота «Художник у те... |
Узагальнюючий урок із теми «Пластика форм». Виготовлення подарунка до зимових... |
Рослини. Рослини і людина: що дають рослини людям, вшанування рослин. Охорона... |
Зима щедра святами. Старий рік минає, новий наступає |
Тварини весною. Зустрічаємо птахів |
Всього коментарів: 0 | |