Показано матеріалів: 191-200
Урок 134 (читання) Тема: Звук [ш]. Позначення його буквами Ш, ш ("ша"). Робота з дитячою книжкою. Вірш В. Лучука "Рушник". Урок-гра (урок-майстерня)Мета: ознайомити учнів із твердим звуком [ш], який не має парного м'якого; навчити правильно артикулювати звук [ш] та аналізувати його; ознайомити учнів з буквами Ш, ш ("ша"); удосконалювати навички звукового та звуко-буквеного аналізу слів; збагачувати активний і пасивний словник учнів; ознайомити із давнім символом українського народу - рушником; розвивати усне мовлення, творче мислення, пам'ять, увагу, волю, спостережливість; виховувати інтерес до читацької діяльності, вміння самостійно і продуктивно працювати з дитячою книжкою; любов до праці, до зразків української народної творчості. |
Урок 133 (читання) Тема: Закріплення знань про роль букви я в українській мові. Читання тексту "Світло маяка"Мета: закріплювати вміння учнів читати склади, слова з буквою я; закріплювати знання про її звукове значення; удосконалювати вміння робити звуковий та звуко-буквений аналіз слів; збагачувати словниковий запас учнів; стимулювати учнів до читання різними способами; розвивати літературно-творчі здібності, навички виразного читання; уміння читати деформовані речення, фонематичний слух, удосконалювати власні висловлювання; виховувати любов та дбайливе ставлення до природи, тварин, бажання працювати. |
Урок 132 (письмо) Тема: Закріплення навичок письма букви ж ("же"), слів, речень. Урок-ярмарокМета: закріпити навички написання букви ж ("же") окремо, у складах, словах, реченнях; збагачувати словниковий запас; удосконалювати вміння робити звуко-буквений аналіз слів; ознайомити учнів із такою традицією українського народу, як ярмаркування; розвивати творче мислення, усне і писемне мовлення, естетичні смаки, уміння виразно читати вірші; виховувати повагу до українських звичаїв і традицій, бережливе ставлення до праці людей, природи, близьких; виховувати працелюбність, старанність, ініціативність, рефлексивність. |
Урок 131 (читання) Тема: Закріплення знань про звук [ж], букви Ж, ж ("же"). Опрацювання народної казки "Лисичка і Журавель". Урок-граМета: закріпити вміння читати склади і слова з буквами Ж, ж ("же"); вдосконалювати навички звукового та звуко-буквеного аналізу слів; збагачувати активний і пасивний словник учнів; навчати дітей передавати зміст казки; ознайомити учнів з правилами етикету; розвивати мовлення учнів, читацьку пам'ять, увагу, волю, спостережливість, інтерес до читацької діяльності; виховувати інтерес до усної народної творчості, прищеплювати почуття любові до рідного слова, до природи, чесність, мужність, стійкість, працелюбність, гостинність. |
Урок 130 (письмо) Тема: Письмо рядкової букви ж ("же"), складів, слів із неюМета: удосконалювати вміння робити звуко-складовий аналіз слів; збагачувати словниковий запас дітей; вчити складати речення за схемою; розвивати увагу під час списування з друкованого тексту, уміння аналізувати структуру букви, порівнювати її з іншими, образне мислення та мовлення; вимагати від дітей охайності при письмі та дотримання норм каліграфічного письма; виховувати бережливе ставлення до природи. |
Урок 129 (читання) Тема: Звук [ж]. Позначення його буквами Ж, ж ("же")Мета: ознайомити учнів з буквою, її назвою та звуковим значенням; вчити правильно артикулювати звук, читати склади, слова з буквою "же"; збагачувати словниковий запас учнів, формувати мовленнєві вміння; розвивати увагу, мислення, фонематичний слух, зв'язне мовлення, пізнавальний інтерес, спостережливість; виховувати гуманні почуття, естетичні смаки, повагу до професії хлібороба на основі малих фольклорних жанрів. |
Урок 128 (письмо) Тема: Письмо букви я у поєднанні з буквами, що позначають приголосні звукиМета: повторити правила написання слів з великою буквою; вчити учнів складати речення, вводити їх у розповідь, списувати з друкованого тексту; удосконалювати вміння робити звуко-буквений аналіз слів, складати речення за схемою; розвивати увагу під час списування з друкованого тексту, фонематичний слух, увагу, пам'ять дітей; вимагати від дітей охайності при письмі та дотримання норм каліграфічного письма; виховувати бережливе ставлення до природи. |
Урок 127 (читання) Тема: Закріплення знань про букви Я, я. Робота з дитячою книжкою. "Я і моя сім'я"Мета: закріплювати знання про звукове значення букви я, удосконалювати вміння робити звуковий та звуко-буквений аналіз слів; збагачувати словниковий запас учнів, стимулювати учнів до читання різними способами; розвивати літературно-творчі здібності, бажання і вміння спілкуватися з книгою, навички виразного читання, інтерес до самостійного читання; виховувати любов до читання книжок, естетичні смаки, любов та повагу до рідних. |
Урок 126 (письмо) Тема: Письмо великої букви Я, складів, слів із неюМета: повторити правила написання слів з великою буквою Я, удосконалювати вміння робити звуко-буквений аналіз слів, збагачувати словниковий запас учнів, записувати слова і речення під диктовку, складати речення за схемою; розвивати увагу під час списування з друкованого тексту, фонематичний слух, пам'ять, образне мислення та мовлення; вимагати від дітей охайності при письмі та дотримання норм каліграфічного письма; виховувати повагу та любов до усної народної творчості, бережливе ставлення до природи. |
Урок 125 (письмо) Тема: Письмо рядкової букви я, складів, слів із неюМета: удосконалювати вміння робити звуко-буквений аналіз слів, збагачувати словниковий запас дітей, вчити учнів аналізувати написане, перевіряти, виправляти помилки, зіставляти кількість звуків та букв у словах, складати речення за схемою; розвивати фонематичний слух, увагу, пам'ять, уміння аналізувати структуру букви, порівнювати її з іншими; вимагати від дітей охайності під час письма та дотримання норм каліграфічного письма, виховувати повагу до усної народної творчості, бережливе ставлення до природи. |