Урок 126 (письмо) Тема: Письмо великої букви Я, складів, слів із неюМета: повторити правила написання слів з великою буквою Я, удосконалювати вміння робити звуко-буквений аналіз слів, збагачувати словниковий запас учнів, записувати слова і речення під диктовку, складати речення за схемою; розвивати увагу під час списування з друкованого тексту, фонематичний слух, пам'ять, образне мислення та мовлення; вимагати від дітей охайності при письмі та дотримання норм каліграфічного письма; виховувати повагу та любов до усної народної творчості, бережливе ставлення до природи. Обладнання: каса букв, картки з друкованими і рукописними буквами, фішки для звукових моделей, робочий зошити, плакат "Правильно сиди під час письма". ХІД УРОКУ I. Організаційний момент II. Актуалізація опорних знань учнів 1 Скоромовка Яків та Ярина яблука збирали, І маленьку ящірку діти налякали. - Про кого йдеться у скоромовці? (Про дітей) - Як їх звати? (Яків, Ярина) 2 Звуко-буквений аналіз слів Яків, Ярина - Ми з вами сказали, що дітей звати Яків та Ярина. А як же записуються імена людей? (З великої літери) - Правильно. III. Повідомлення теми та завдань уроку - Отже, сьогодні на уроці ми навчимося писати велику літеру Я, склади та слова з нею. IV. Вивчення нового матеріалу 1 Демонстрування та порівняння друкованої літери з відповідною їй рукописною, з раніше вивченими літерами 2 Повторення гігієнічних правил письма o Правила сидіння за партою. o Розміщення зошита на парті. o Як тримати ручку під час письма. З Коментоване письмо букви на дошці вчителем - Велика буква Я складається з двох елементів: перший елемент починається з нижнього заокруглення, що переходить у пряму лінію і далі в овал, і прямої довгої лінії, заокругленої внизу праворуч. Алгоритм написання великої букви Я 1. Починаємо писати трішки вище нижньої рядкової лінії -? 2. Заокруглюємо вниз праворуч, торкаючись нижньої рядкової лінії -? 3. Ведемо вгору довгу пряму лінію -? 4. Не доводячи до верхньої міжрядкової лінії, заокруглюємо ліворуч -? 5. Торкаючись верхньої міжрядкової лінії, заокруглюємо вниз -? 6. Не доводячи до верхньої рядкової лінії, заокруглюємо праворуч, торкаючись її -? 7. Ведемо вгору по писаному до того місця, де довга пряма переходила в овал -? 8. Пишемо коротку пряму лінію вгору до верхньої міжрядкової лінії -? 9. Повертаючись по писаному, ведемо довгу пряму лінію вниз на себе, яку біля нижньої рядкової заокруглюємо праворуч -? 10. Закінчуємо писати близько середини робочого рядка - Пишемо під диктовку: і-раз-і, два-і. 4 "Письмо" у повітрі 5 Пальчикова гімнастика V. Робота в зошиті 1 Письмо елементів букви 2 Письмо рядка букв Я самостійно 3 Письмо буквосполучень (звернення уваги на поєднання літер - високе, середнє, низьке) 4 Робота над віршем у зошиті - Про кого розповідається у вірші? (Про дітей) - Скільки їх було? (Троє) - Як їх звали? (Яна, Галя) - Що вони робили? (Допомагали батькам) - Що робила Галя? - Що робив хлопчик? - Що робила Яна? 5 Робота над прислів'ям Пташка красна своїм пір'ям, а людина - своїми ділами. - Як ви розумієте це прислів'я? - Як ви вважаєте, чи стосується воно щойно прочитаного вірша? Як саме? 6 Письмо слів (звертається увага на з'єднання букви з іншими буквами) Фізкультхвилинка 7 Письмо речень - Зі скількох слів складається речення? (З трьох) - Як починаємо писати речення? (З великої літери) - Що ж, давайте запишемо це речення. (Звертається увага на поєднання літер між собою.) - А тепер подивіться уважно на наступний рядок. Там також записане речення, але воно непросте. Хтось забув, як правильно писати речення - і ось що вийшло. - Давайте спробуємо його відновити та правильно прочитати. Біля явора Ярина. - Молодці! Ви виправили помилку. - Нагадайте мені, будь ласка, як же ми пишемо слова в реченні? (Слова в реченні пишуться окремо одне від одного.) - Так скільки слів отрималось у реченні? (Три) - Назвіть перше слово; друге; третє. - Як запишемо перше слово? (З великої літери) - А третє? (Теж з великої літери) - Чому? (Це ім'я дівчинки.) - Молодці! Тепер, згадавши всі правила написання речення, ми можемо приступити до його запису. VI. Підсумок уроку - Яку букву навчилися сьогодні писати? - Чи важко було писати цю букву? - Які слова з цією літерою ви писали? Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 4711 | |
Після уроків. Висловлення істинні і хибні |
Оздоблення серветки ручним швом «уперед голку» |
Що таке культурна спадщина. Правила поводження у громадських місцях. Правила ... |
Інформаційні процеси. Робота в графічному редакторі Paint. В гостях у Ганнусі |
Криволінійне різання паперу. Виготовлення дидактичної гри «числове віяло» |
Всього коментарів: 0 | |