Урок 127 (читання) Тема: Закріплення знань про букви Я, я. Робота з дитячою книжкою. "Я і моя сім'я"Мета: закріплювати знання про звукове значення букви я, удосконалювати вміння робити звуковий та звуко-буквений аналіз слів; збагачувати словниковий запас учнів, стимулювати учнів до читання різними способами; розвивати літературно-творчі здібності, бажання і вміння спілкуватися з книгою, навички виразного читання, інтерес до самостійного читання; виховувати любов до читання книжок, естетичні смаки, любов та повагу до рідних. Обладнання: "Я і моя сім'я" (дитяча книжка з комплекту "Читаю сам"), складова таблиця. ХІД УРОКУ I. Організаційний момент II. Повторення вивченого матеріалу 1 Повторення раніше вивчених букв - Які голосні ми вже вивчили? - Скільки їх? Назвіть. - Який голосний позначає м'якість попереднього приголосного? - Які приголосні звуки вивчили? 2 Робота зі складовою таблицею - Прочитайте надруковані склади. - Які склади пропущені? Читання складів по горизонталі, по вертикалі з нарощуванням темпу. III. Мотивація навчальної діяльності учнів - Послухайте уривок з вірша і визначте, про кого в ньому розповідається. За все, що маю, дякую тобі, За все, що маю і що буду мати. Ночами сняться зорі голубі І вишні білі на причілку хати. - Тож про кого, на вашу думку, розповідається у вірші? (Про матір) 1 Вправа "Асоціативний кущ" - А які думки у вас виникають, коли ви чуєте слово мама? (Варіанти відповідей учнів.) 2 Звуко-буквений аналіз слова мама 3 Робота над прислів'ям Птах радіє весні, а дитя - матері. - Як ви розумієте це прислів'я? (Варіанти відповідей учнів.) 4 Бесіда - Ви згадували таке слово, як сім'я. А хто входить до складу сім'ї? (Варіанти відповідей учнів.) IV. Повідомлення теми уроку - Отже, сьогодні на уроці ми будемо читати вірші, розповідати про найрідніших нам людей та вивчимо один з цих віршів. - Але для початку давайте запишемо тих, хто входить до складу сім'ї. V. Робота в зошитах для друкування o Друкування слів: мама, тато, братик, сестричка, бабуся, дідусь. Фізкультхвилинка Сильний вітер до землі Гне дерева молоді. А вони ростуть, міцніють, Вгору тягнуться, радіють. Вітер віє нам в лице; Захиталось деревце. Вітерець все тихше, тихше, Деревце все вище, вище! VI. Робота над матеріалом уроку 1 Робота над віршем "Справжній мамонт" Читання вірша вчителем. - Прослухайте вірш і скажіть, чому мамонтенятко зустріло тільки одного мамонта? 2 Бесіда про сім'ю Розповіді дітей про свою сім'ю. 3 Прослуховування пісні "Чорнобривці" VII. Робота з дитячою книжкою 1 Опрацювання вірша "Два сонечка" 1) Словникова робота. Сіріє - так кажуть, коли починає сходити сонце. Світанок - початок ранку. Красні - красиві, гарні, любі. 2) Читання вчителем вірша напам'ять. 3) Бесіда за прочитаним. - Про що розповідається у вірші? - З чим автор порівнює очі мами? - Які почуття виникли у вас під час прослуховування цього вірша? 4) Читання вірша дітьми. 5) Вивчення вірша напам'ять. 2 Ознайомлення з книжкою (обкладинка, зміст, ілюстрації) 1) Розглядування ілюстрацій. - Хто (що) зображений(-но) на малюнку? - На які думки наводить цей малюнок? 2) Розглядування написів на першій сторінці обкладинки. - Де тут написи? Покажіть! Прочитайте! - Отже, який заголовок має книжка? 3) Ознайомлення з книжкою посторінково. - Що ви бачите на першій сторінці обкладинки книжки? - Хто (що) зображений(-но) на малюнку? - Розглянемо написи. - Розгорнемо першу сторінку і т. ін. Фізкультхвилинка Трішки ми попрацювали, Сили наші підупали. Треба нам би відпочити - Свої сили відновити. Руки вгору, руки в боки, І ще декілька підскоків. Руки вгору, руки вниз - До навчання знов берись. 3 Робота над оповіданням В. Сухомлинського "Народився братик" 1) Розповідь учителя про В. Сухомлинського. 2) Читання оповідання вчителем. - Про кого розповідається в оповіданні? 3) Бесіда. - Так про кого йдеться в оповіданні? - Чому дівчинка засумнівалася у любові матері до себе? - Що мама сказала на слова дівчинки? 4) Читання оповідання дітьми самостійно. 5) Вибіркове читання. - Знайдіть у тексті й зачитайте те місце, де розповідається про радість дівчинки. - Де у тексті розповідається про хвилювання дівчинки. - Знайти й зачитати відповідь матері. - Що відповіло Сонечко? - Який висновок можна зробити з оповідання? 4 Робота над прислів'ям СДи] Гля) ГшГ) ПрГ) ГчёГ) ґшГ) (че. ) ( ти ) ( бо ) (пла) ( те ) ( а ) (Дитина плаче, а матері боляче.) - Поясніть, як ви розумієте дане прислів'я? VIII. Підсумок уроку - Які завдання виконували на уроці? - З якою книжкою ви сьогодні познайомилися? Як вона називається? - Хочу завершити наш урок такими словами: Найдорожче мамі - діти. Дітям мама їх - так само. Треба вчитись нам і жити Так, щоб радувати маму. Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 2183 | |
Загадка — цікава розумова задача. Л. Глібов «Котилася тарілочка», «Хто доня?» |
Незвичайний стадіон |
Різноманітність рослин |
Аплікація з кольорового паперу «святкова листівка» |
Робота з природним матеріалом. Аплікація із рослинних форм. Сюжетна аплікація... |
Всього коментарів: 0 | |