Показано матеріалів: 171-180
Урок 154 (письмо) Тема: Письмо букви с у сполученні з іншими буквами, у словах, словосполученнях. Списування з рукописного і друкованого текстуМета: формувати навички письма букви є у сполученні з іншими буквами, у словах, словосполученнях; закріплювати вміння списувати з рукописного та друкованого тексту; розвивати мовлення, вміння передавати свої спостереження й почуття засобами слова, дрібну моторику руки; виховувати у дітей охайність, старанність. |
Урок 153 (письмо) Тема: Письмо великої букви Є, складів, слів із нею. Написання слів з великої буквиМета: навчити писати велику літеру Є; удосконалювати навички правильної вимови, каліграфічного письма, вміння розбивати слова на склади, ставити наголос, виділяти наголошений та ненаголошений склади, виконувати звуко-буквений аналіз слів; формувати навички самоконтролю, роботи за варіантами; учити дітей бути спостережливими, уважними, виробляти звичку планувати власні дії; розширювати словниковий запас; розвивати фонематичний слух, мовлення, мислення, інтелектуальні здібності, почупя змагання, уяву, кмітливість, інтерес до навчання, дрібну моторику руки; формувати вміння аналізувати навчальний матеріал, працювати за зразком; виховувати охайність, естетичні смаки; бажання працювати, любов до школи; вчити працювати спільно, формувати позитивне ставлення до навчання. |
Урок 152 (читання) Тема: Закріплення знань про звукове значення букв €, є на початку складу. Опрацювання тексту "Морозів малюнок". Урок-гра "Поле чудес"Мета: узагальнити та систематизувати знання учнів про букву є; удосконалювати навички правильної вимови, вміння виконувати звуко-буквений аналіз слів; формувати навички самоконтролю, роботи в парах змінного складу; учити дітей бути спостережливими, уважними, виробляти звичку планувати власні дії; розширювати словниковий запас; розвивати фонематичний слух, мовлення, мислення, інтелектуальні здібності, увагу, пізнавальний інтерес, уяву, кмітливість, інтерес до навчання, дрібну моторику руки; формувати вміння аналізувати навчальний матеріал, працювати за зразком; виховувати охайність, естетичні смаки, бажання працювати, перемагати, любов до школи; вчити працювати спільно; формувати позитивне ставлення до навчання. |
Урок 151 (письмо) Тема: Письмо рядкової букви є, складів, слів із неюМета: вчити першокласників писати рядкову букву є, склади, слова з нею; закріплювати навички написання вивчених букв; удосконалювати вміння учнів списувати з друкованого тексту; розвивати увагу, творчі здібності, логічне мислення; виховувати старанність, любов до тварин. |
Урок 150 (читання) Тема: Звукосполучення [йе]. Позначення його бяуквами Е, еМета: ознайомити учнів з буквами Є, є та їх звуковим значенням; формувати навички швидкого правильного та усвідомленого читання; вдосконалювати навички звуко-буквеного аналізу слів; розвивати усне мовлення учнів; виховувати любов до природи, вчити бачити її красу. |
Урок 149 (письмо) Тема: Письмо великої букви Ю, складів, слів із неюМета: навчити писати велику літеру Ю; з'єднувати її з іншими буквами у словах; удосконалювати навички каліграфічного письма, вміння виконувати звуко-буквений аналіз слів; розвивати увагу, пам'ять, спостережливість; виховувати охайність, формувати позитивне ставлення до навчання. |
Урок 148 (читання) Тема: Буква ю для позначення звука [у] та м'якості попереднього приголосногоМета: ознайомити учнів з випадками, коли буква ю позначає звук [у] та м'якість попереднього приголосного; вчити виконувати звуко-буквений аналіз слів, читати склади і слова з буквою ю; розвивати усне зв'язне мовлення, збагачувати словниковий запас; виховувати в дітей охайність, старанність, інтерес до навчання. |
Урок 147 (читання) Тема: Закріплення знань про звукове значення букв Ю, ю на початку складуМета: закріпити знання про звукове значення букв Ю, ю на початку складу; формувати в учнів навички швидкочитання; збагачувати словниковий запас; продовжувати знайомити дітей із кращими зразками усної народної творчості; виховувати уважність, інтерес до читання. |
Урок 146 (письмо) Тема: Письмо рядкової букви ю, буквосполучень, складів, слів із нею. Розвиток зв'язного мовлення. Розмова по телефонуМета: вчити писати рядкову букву ю, поєднувати її з іншими буквами; продовжувати формувати вміння виконувати раціональні рухи рукою під час письма у рядку, правильно поєднувати склади; розвивати усне зв'язне мовлення, дрібну моторику руки; збагачувати словниковий запас; виховувати у дітей охайність, старанність, дисциплінованість, інтерес до навчання. |
Урок 145 (читання) Тема: Звукосполучення [йу]. Позначення його буквами Ю, ю. Робота з дитячою книжкою. Урок-гра "З якої це казки?" (за сторінками прочитаних казок)Мета: ознайомити учнів зі звукосполученням [йу] та буквою, що його позначає; вчити виконувати звуко-буквений аналіз слів, читати склади і слова з вивченими буквами; розвивати мовлення учнів, уміння слухати, відтворювати прослухане; виховувати допитливість, бажання дотримуватися правил дорожнього руху. |