💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

Письмо букви с у сполученні з іншими буквами, у словах, словосполученнях. Списування з рукописного і друкованого тексту

Урок  154 (письмо)

Тема: Письмо букви с у сполученні з іншими буквами, у словах, словосполученнях. Списування з рукописного і друкованого тексту

Мета: формувати навички письма букви є у сполученні з іншими буквами, у словах, словосполученнях; закріплювати вміння списувати з рукописного та друкованого тексту; розвивати мовлення, вміння передавати свої спостереження й почуття засобами слова, дрібну моторику руки; виховувати у дітей охайність, старанність.

Обладнання: фішки (зеленого, жовтого, червоного кольорів), графічна модель речення, малюнок "Сонечко", робочий зошит.

ХІД УРОКУ

I. Організаційний момент

II. Повторення та закріплення вивченого матеріалу

1 Загадка

o Що ж за буква то така:

Ніби скибка кавуна.

Скибку ту маля просило,

І, згадайте, її двічі надкусило.

- Що ви можете сказати про друковані велику і малу літери Є, є? (Вони різняться розмірами.)

- А про рукописні?

- Напишіть букви Є, є на дошці.

- Назвіть імена, що починаються з Є. (Євген, Євдокія, Єлизавета, Єва, Єгор)

2 Гра "Поле чудес"

- Відгадайте, яке ім'я зашифроване. (Євген)

Підказка: перша буква - буква, яку ми вивчаємо на уроках навчання грамоти (Є), друга - позначає перший звук у слові, що є назвою маленького, червоненького, солоденького, кругленького фрукта (В), а остання - є у тваринки, що має ріг (Н).

- Скільки букв у слові Євгені А звуків?

- Чому кількість звуків і букв не збігається?

- Які слова допомогли впізнати вишню?

III. Письмо під диктовку (на дошці)

- Кожен із вас спробує себе у ролі вчителя. Я диктую склад. Один учень записує його на дошці, а ви за допомогою трьох фішок оцінюєте правильність і каліграфічність написання.

Зелена фішка - чудово.

Жовта фішка - добре.

Червона фішка - ой-ой-ой! Дуже погано.

не де те ає Єв  Фізкультхвилинка

IV. Списування з рукописного шрифту

- Прочитайте речення, скільки їх.

- Прочитайте перше речення, третє, сьоме.

- Що утворюють ці речення? (Вірш)

- Про кого він?

- Що ви можете сказати про дівчинку Єву? (Вона працьовита.)

- Назвіть слова, що римуються.

- Що спільного в усіх цих словах? (У кінці кожного слова - буква є.)

- Скільки звуків позначає буква є на письмі? Чому?

- У яких словах ще є букви, що позначають два звуки?

- Яке з речень відповідає поданій графічній моделі? Доведіть свою думку.

2 Списування тексту

1) Підготовча робота.

- Скільки речень у тексті? Чому ви так вважаєте?

- Який розділовий знак стоїть у кінці першого речення?

- Який розділовий знак стоїть у кінці другого речення?

- Які ще знаки є у цих реченнях?

- Які слова напишете з великої літери? Чому?

2) Списування тексту.

V. Підсумок уроку

- Над чим сьогодні ви працювали на уроці?

- Що можна зобразити синьою фарбою?

- Що вміє Єва?

- Кого боїться малювати маленька художниця?

- От якби я малювала, то обов'язково зобразила б ось таке сонечко. (На промінцях - літери, що утворюють слово молодці.)

- Кожний його промінчик посилає не лише тепло і світло, а ще й літеру. Назвіть їх.

- Яке слово можна утворити з цих букв? (Молодці)



Джерело: noindex
Категорія: Навчання грамоти | Додав: SYLER (27.12.2013)
Переглядів: 2158 | Рейтинг: 0.0/0
Професії батьків. Усі професії потрібні. Вшанування праці
Тема. Казки народів світу. Урок позакласного читання
Т. Коломієць «Подарунок». В. Лучук «Кольорові пташки». В. Конопелець «Якого к...
Продовження екскурсії
Способи згинання паперу
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]