Урок 154 (письмо) Тема: Письмо букви с у сполученні з іншими буквами, у словах, словосполученнях. Списування з рукописного і друкованого текстуМета: формувати навички письма букви є у сполученні з іншими буквами, у словах, словосполученнях; закріплювати вміння списувати з рукописного та друкованого тексту; розвивати мовлення, вміння передавати свої спостереження й почуття засобами слова, дрібну моторику руки; виховувати у дітей охайність, старанність. Обладнання: фішки (зеленого, жовтого, червоного кольорів), графічна модель речення, малюнок "Сонечко", робочий зошит. ХІД УРОКУ I. Організаційний момент II. Повторення та закріплення вивченого матеріалу 1 Загадка o Що ж за буква то така: Ніби скибка кавуна. Скибку ту маля просило, І, згадайте, її двічі надкусило. - Що ви можете сказати про друковані велику і малу літери Є, є? (Вони різняться розмірами.) - А про рукописні? - Напишіть букви Є, є на дошці. - Назвіть імена, що починаються з Є. (Євген, Євдокія, Єлизавета, Єва, Єгор) 2 Гра "Поле чудес" - Відгадайте, яке ім'я зашифроване. (Євген) Підказка: перша буква - буква, яку ми вивчаємо на уроках навчання грамоти (Є), друга - позначає перший звук у слові, що є назвою маленького, червоненького, солоденького, кругленького фрукта (В), а остання - є у тваринки, що має ріг (Н). - Скільки букв у слові Євгені А звуків? - Чому кількість звуків і букв не збігається? - Які слова допомогли впізнати вишню? III. Письмо під диктовку (на дошці) - Кожен із вас спробує себе у ролі вчителя. Я диктую склад. Один учень записує його на дошці, а ви за допомогою трьох фішок оцінюєте правильність і каліграфічність написання. Зелена фішка - чудово. Жовта фішка - добре. Червона фішка - ой-ой-ой! Дуже погано. не де те ає Єв Фізкультхвилинка IV. Списування з рукописного шрифту - Прочитайте речення, скільки їх. - Прочитайте перше речення, третє, сьоме. - Що утворюють ці речення? (Вірш) - Про кого він? - Що ви можете сказати про дівчинку Єву? (Вона працьовита.) - Назвіть слова, що римуються. - Що спільного в усіх цих словах? (У кінці кожного слова - буква є.) - Скільки звуків позначає буква є на письмі? Чому? - У яких словах ще є букви, що позначають два звуки? - Яке з речень відповідає поданій графічній моделі? Доведіть свою думку. 2 Списування тексту 1) Підготовча робота. - Скільки речень у тексті? Чому ви так вважаєте? - Який розділовий знак стоїть у кінці першого речення? - Який розділовий знак стоїть у кінці другого речення? - Які ще знаки є у цих реченнях? - Які слова напишете з великої літери? Чому? 2) Списування тексту. V. Підсумок уроку - Над чим сьогодні ви працювали на уроці? - Що можна зобразити синьою фарбою? - Що вміє Єва? - Кого боїться малювати маленька художниця? - От якби я малювала, то обов'язково зобразила б ось таке сонечко. (На промінцях - літери, що утворюють слово молодці.) - Кожний його промінчик посилає не лише тепло і світло, а ще й літеру. Назвіть їх. - Яке слово можна утворити з цих букв? (Молодці) Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 2158 | |
Професії батьків. Усі професії потрібні. Вшанування праці |
Тема. Казки народів світу. Урок позакласного читання |
Т. Коломієць «Подарунок». В. Лучук «Кольорові пташки». В. Конопелець «Якого к... |
Продовження екскурсії |
Способи згинання паперу |
Всього коментарів: 0 | |