Урок 149 (письмо) Тема: Письмо великої букви Ю, складів, слів із неюМета: навчити писати велику літеру Ю; з'єднувати її з іншими буквами у словах; удосконалювати навички каліграфічного письма, вміння виконувати звуко-буквений аналіз слів; розвивати увагу, пам'ять, спостережливість; виховувати охайність, формувати позитивне ставлення до навчання. Обладнання: фішки для звукових моделей слів, картки з друкованими і рукописними літерами, таблиця "Пиши правильно", робочий зошит. ХІД УРОКУ I. Організаційний момент II. Актуалізація опорних знань учнів 1 Звукові аналітико-синтетичні вправи 1) Читання складової таблиці. юм юл юп юр ют ню цю юш юс юд юк юг лю дю юн юш юв юч юй тю зю 2) Читання слів. 2 Звуко-буквений аналіз 1) Відгадати загадку. Виконати звуко-буквений аналіз слова-від-гадки. o Всім обід готує мама. Ось бере вона петрушку, Інші додає приправи - Будеш їсти смачну... (юшку). =б--о 2) Прочитати вірш. ЮШКА Юра рибку упіймав, А маленька Юля Гриць картоплі накопав. Принесла цибулі, Петрик із кринички Кропу та петрушки - Витягнув водички. Зварить мама юшку. І. Січовик - Хто допомагав мамі варити юшку? - Що робив кожний з них? - Виконайте звуко-буквений аналіз слова Юра. = 0-0 - Згадайте імена людей, які б починалися з букви Ю. (Юра, Юля, Юнона, Юхим, Юстина) III. Повідомлення теми і завдань уроку IV. Вивчення нового матеріалу 1 Показ зразка рукописної літери в сітці зошита 2 Аналіз графічної будови літери Ю - Велика літера Ю складається з чотирьох елементів: короткої прямої лінії, довгої прямої лінії, заокругленої внизу ліворуч, короткої горизонтальної лінії і великого овалу. - На що схожа велика літера ІО? 3 Засвоєння конфігурації літери 1) Показ написання літери на дошці з поясненням послідовності зображення елементів. Алгоритм написання великої букви Ю 1. Починаємо писати вище середини відстані між верхньої рядковою та верхньою міжрядковою лініями -? 2. Ведемо коротку пряму похилу праворуч угору до верхньої міжрядкової лінії -? 3. Торкнувшись цієї лінії, не відриваючи руки, ведемо вниз на себе довгу пряму лінію до нижньої рядкової лінії -? 4. Заокруглюємо вліво -? 5. Закінчуємо писати близько середини робочого рядка -? 6. Від середини другого елемента трішки вище верхньої рядкової лінії зліва праворуч ведемо коротку горизонтальну лінію на відстань, що дорівнює половині робочого рядка -? 7. Відступивши від кінця другого елемента на ширину овалу, пишемо четвертий елемент -? 8. Починаємо трохи нижче верхньої міжрядкової лінії -? 9. Ведемо, заокруглюючи ліворуч угору -? 10. Торкаючись верхньої міжрядкової лінії, заокруглюємо ліворуч -? 11. Ведемо вниз на себе, теж заокруглюючи -? 12. Торкаючись нижньої рядкової лінії, заокруглюємо праворуч -? 13. Ведемо вгору до початку овалу - Пишемо під рахунок раз, два-і, три-i, і-чотири-і. 2) "Письмо" учнями в повітрі з орієнтацією на показ учителя (тричі). 3) Аналіз зразка літери. 4 Робота у зошиті 1) Обведення поданого у зошиті пунктирного зображення літери. 2) "Письмо" букви у повітрі "носиком". 3) Самостійне письмо трьох літер. Зіставлення написаних літер за зразком. Аналіз помилок. - Що не вдалося при написанні літери Ю1 - Яка з написаних літер найкраща (найгірша)? - На що потрібно звернути увагу при подальшому написанні літери Ю? 5 Письмо другого рядка букви Ю. Письмо другої частини рядка під рахунок: раз, два-і, три-і, і-чотири-і Фізкультхвилинка 6 Письмо слів, речень з буквою Ю - Про кого йдеться в цьому вірші? - Ким діти доводяться одне одному? - Як звуть братика? Сестричку? o Письмо слів Юля, Юра в прописах. 1) Складання з одним словом речення. Побудова моделі цього речення. 2) Письмо речень. 3) Творче завдання. - Роз'єднайте слова, прочитайте речення, запишіть його. (Юра малював картину.) V. Підсумок уроку - Яку букву навчилися писати? - Що ви знаєте про букву Ю? - Які ще букви можуть позначати на письмі два звуки? Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 4107 | |
Тварини |
Ґрунт. Значення ґрунту для живої природи і господарської діяльності людини |
Українська народна казка «Рукавичка» |
Що потрібно знати про природу |
Інформація. Як людина сприймає інформацію. Робота в графічному редакторі Pain... |
Всього коментарів: 0 | |