Показано матеріалів: 161-170
Урок 164 (читання) Тема: Звук [дж]. Позначення його буквосполученнями Дж, джМета: формувати в учнів навички злитої вимови звука [дж]; продовжувати формувати в учнів уявлення про невідповідність між звуками і буквами; удосконалювати навички правильного, свідомого читання; розвивати усне мовлення, образне мислення; виховувати бережливе ставлення до природи, ввічливе ставлення одне до одного. |
Урок 163 (письмо) Тема: Письмо буквосполучення дз. Звуко-буквений аналіз слів. Розвиток зв'язного мовлення. ТекстМета: вчити учнів правильно промовляти звук [дз], позначати його двома буквами, правильно поєднувати букви д і з між собою та з'єднувати з іншими буквами у словах, списувати речення, подані рукописним шрифтом; удосконалювати вміння звуко-буквеного зіставлення слів; розвивати усне зв'язне мовлення, збагачувати словниковий запас; виховувати в дітей охайність, старанність, інтерес до навчання. |
Урок 162 (читання) Тема: Звуки [дз], [дз']. Позначення їх буквосполученнями Дз, дзМета: формувати в учнів навички злитого вимовляння нових звуків [дз], [дз']; поглиблювати вміння співвідносити звуко-буквені структури слів; розвивати образне мислення, увагу, спостережливість, вчити помічати красу рідної природи; виховувати у дітей любов до природи, спостережливість. |
Урок 161 (читання) Тема: Закріплення знань про звукове значення букви ф ("еф")Мета: закріпити знання першокласників про звукове значення букви ф ("еф"); удосконалювати навички звуко-буквеного аналізу слів; розвивати словниковий запас учнів, увагу, усне мовлення, мислення; виховувати повагу до людей різних професій. |
Урок 160 (письмо) Тема: Письмо великої та рядкової букв Ф, ф ("еф"), складів, слів із нимиМета: вчити писати велику та рядкову букви Ф, ф ("еф"), поєднувати їх з іншими буквами в складах, словах; продовжувати роботу над правильним поєднанням букв; розвивати вміння зіставляти графічну форму друкованих і рукописних букв, усне зв'язне мовлення; збагачувати словниковий запас; виховувати у дітей охайність, старанність, дисциплінованість, інтерес до навчання. |
Урок 159 (читання) Тема: Звуки [ф], [ф']. Позначення їх буквами Ф, ф ("еф")Мета: ознайомити учнів з буквою "еф" та її звуковим значенням; відпрацьовувати артикуляцію звука [ф]; формувати вміння робити звуко-буквений аналіз слів; розширювати словник учнів; розвивати усне мовлення, мислення; виховувати допитливість. |
Урок 158 (письмо) Тема: Письмо великої букви Щ ("ща"), складів, слів із нею. Робота з діалогамиМета: вчити писати велику літеру Щ ("ща"); закріплювати вміння визначати її звуковий склад; порівнювати елементи літер і з'єднань; розвивати мовлення дітей, збагачувати його новими словами; виховувати бажання виконувати хатню роботу. |
Урок 157 (читання) Тема: Закріплення знань про букви Щ, щ ("ща"), їх звукові значення. Опрацювання тексту "Наша Батьківщина". Робота з дитячою книжкою "Моя Батьківщина - Україна"Мета: закріпити знання дітей про букви Щ, щ ("ща"), їх звукові значення; формувати вміння слухати і виразно читати вірші; орієнтуватися в змісті книжок; розвивати мовлення дітей, розширювати коло читацьких інтересів та уподобань; виховувати патріотичні почуття. |
Урок 156 (письмо) Тема: Письмо рядкової букви щ ("ща"), буквосполучень, слів із неюМета: вчити писати рядкову літеру "ща"; закріплювати уявлення про її звукове значення; розвивати мовлення дітей, уміння аналізувати й порівнювати; виховувати охайність. |
Урок 155 (читання) Тема: Звукосполучення [шч]. Позначення його буквами Щ, щ ("ща")Мета: вчити правильно, злито вимовляти два звуки [шч] і позначати їх однією буквою Щ, щ; читати слова та речення з цією літерою; розвивати артикуляційні вміння, фонематичний слух, поповнювати словниковий запас першокласників; виховувати бажання уникати сварок. |