Показано матеріалів: 151-160
Урок 174 (письмо) Тема: Списування рукописних великих і малих літер українського алфавіту в зошит без друкованої основи. Навчальний диктантМета: удосконалювати навички письма рукописних літер у зошитах без друкованої основи; вчити першокласників писати під диктовку; розвивати увагу, зв'язне мовлення; виховувати в дітей охайність, старанність, інтерес до навчання, бажання допомагати одне одному. |
Урок 173 (читання) Тема: Удосконалення навичок читання тексту. Ознайомлення з творчістю українського поета Т. Г. ШевченкаМета: ознайомити учнів з творчістю українського поета Т. Г. Шевченка; удосконалювати навички читання зв'язних текстів; віршів, працювати над виразністю читання віршованих текстів; розвивати пізнавальну активність школяра, усне мовлення; збагачувати словниковий запас; виховувати любов до рідної природи, інтерес до творчості поета. |
Урок 172 (письмо) Тема: Письмо слів з апострофом. Коментоване письмо. Списування з друкованого шрифтуМета: закріплювати вміння учнів писати слова з апострофом, зіставляти кількість звуків і букв у таких словах; вчити учнів коментувати написане, аналізувати, робити висновки; продовжувати роботу над списуванням тексту; розвивати увагу, зв'язне мовлення; виховувати в дітей охайність, інтерес до навчання. |
Урок 171 (читання) Тема: Закріплення вимови слів з апострофом. Робота над прислів'ямМета: закріплювати навички вимови і читання слів з апострофом; удосконалювати вміння виконувати звуко-буквений аналіз; розвивати пізнавальну активність, мовлення школярів; виховувати любов до птахів, бажання їм допомагати. |
Урок 170 (письмо) Тема: Письмо слів з апострофом. Звуко-буквений аналіз слів з апострофомМета: вчити учнів правильно поєднувати букви у словах з апострофом, промовляти ці слова, закріплювати вміння виконувати звуковий аналіз слів; розвивати увагу, зв'язне мовлення; виховувати почуття взаємодопомоги, взаємоповаги у своїй родині, бажання підтримувати одне одного. |
Урок 169 (читання) Тема: Апостроф. Графічна роль апострофа в українській мовіМета: ознайомити учнів зі знаком "апостроф"; навчати їх читати слова з апострофом; виробляти вміння складати звукові моделі; розвивати пізнавальну активність школярів; виховувати уважність, чуйність, доброту. |
Урок 168 (письмо) Тема: Закріплення знань про вивчені букви та звуки. Списування з друкованого текстуМета: повторити й закріпити в учнів навички написання складів, слів з вивченими буквами; удосконалювати навички письма під диктовку, списування з друкованого тексту, правильного поєднання букв; розвивати вміння зіставляти графічну форму друкованих і рукописних букв, усне зв'язне мовлення; збагачувати словниковий запас першокласників; виховувати у дітей охайність, старанність, інтерес до навчання. |
Урок 167 (письмо) Тема: Закріплення навичок письма слів з буквосполученням дж. Розвиток мовлення. Закріплення знань про текст. Усний переказМета: закріплювати навички письма слів із буквосполученням дж; удосконалювати вміння учнів робити звуко-буквений аналіз слів, складати речення, списувати текст з друкованого шрифту; розвивати увагу, зв'язне мовлення, вміння усно переказувати текст; виховувати у дітей охайність, старанність, інтерес до навчання. |
Урок 166 (читання) Тема: Звук [дж]. Позначення його буквосполученнями Дж, джМета: формувати в учнів навички злитої вимови звука [дж]; продовжувати формувати в першокласників уявлення про невідповідність між звуками і буквами; удосконалювати навички правильного, свідомого читання; розвивати усне мовлення, образне мислення; виховувати бережливе ставлення до природи, бажання берегти її. |
Урок 165 (письмо) Тема: Письмо буквосполучення дж. Звуко-буквений аналіз слівМета: вчити учнів правильно промовляти звук [дж], позначати його двома буквами, правильно поєднувати букви д ("де") і ж ("же") між собою та з'єднувати з іншими буквами у словах; удосконалювати вміння виконувати звуко-буквений аналіз слів; розвивати усне зв'язне діалогічне мовлення, збагачувати словниковий запас першокласників; виховувати в дітей охайність, старанність, бережливе ставлення до природи. |