Урок 171 (читання) Тема: Закріплення вимови слів з апострофом. Робота над прислів'ямМета: закріплювати навички вимови і читання слів з апострофом; удосконалювати вміння виконувати звуко-буквений аналіз; розвивати пізнавальну активність, мовлення школярів; виховувати любов до птахів, бажання їм допомагати. Обладнання: предметні малюнки з сери "Птахи", кросворд, складова таблиця, фішки для звукових моделей, плакат "Гімнастика для очей". ХІД УРОКУ I. Організаційний момент Учитель перевіряє наявність у дітей на партах необхідного приладдя, готовність учнів до уроку. II. Повторення вивченого матеріалу 1 Фронтальне опитування 1) Гра "Назви звук". Учитель показує букву, учні називають звук, який вона позначає на письмі. 2) Гра "Покажи букву". o Що не позначає звука; o що завжди позначає м'який приголосний; o що позначає два звуки; o що завжди позначає два звуки. 3) Гра "Впіймай слово". - Коли букви я, ю, є позначають два звуки? Цвях, прислів'я, юшка, зв'язала, людина, поїзд, морквяний, подвір'я, свято, єнот, солов'ї, синє, ялинка. 2 Читання складовоїтаблиці 3 Читання та порівняння вимови слів з апострофом і без нього Ряд - бур'ян буря - пір'я буряк - подвір'я духмяний - м'ята 4 Повторення веснянки, вивченої на уроці читання III. Мотивація навчальної діяльності - Відгадайте загадку. o Серед усіх птахів землі Нас легко упізнати, Сіренькі, правда, ми й малі, Ідеш - не помічаєш. А спів почуєш у гаї - Зупинишся і скажеш: - В гаю співають... (солов'ї). їх голос кожен полюбляє. - Знайдіть солов'я серед птахів, зображених на малюнках. - Що ще вам відомо про цю співучу пташку? - Від слова соловей утворіть зменшуване поетичне слово. Фізкультхвилинка Руки в сторону та вгору - На носочки піднялись. Підніміть голівку вгору Й на долоньки подивіться. Руки в сторони розводим, Опускаєм плавно вниз, Присідати ми почнемо, Добре ноги розімнемо. Ось розминці вже кінець. Хто ж старався - молодець. IV. Повідомлення теми та завдань уроку - Сьогодні, виконуючи різні завдання, ви будете розвивати читацькі навички. Разом попрацюємо над прислів'ями, а також ви поповните свої знання про птахів. V. Вивчення нового матеріалу. Робота за Букварем 1 Робота над віршем "Ой, ти, соловейку" 1) Читання вірша вчителем. - Що цікавого ви помітили в будові вірша? 2) Словникова робота. Вир'їчко - вирій, теплі краї, куди відлітають на зиму перелітні птахи. Крига - лід на річці. 3) Самостійне читання вірша учнями. 4) Відтворення змісту прочитаного з елементами вибіркового читання. - Звідки прилетів соловейко? - Чому він - рання пташка? - Хто говорить з соловейком? - Знайти і зачитати слова автора, соловейка. Фізкультхвилинка (гімнастика для очей за плакатом) А тепер нове завдання - Оченятам тренування: Раз - дивлюсь удалечінь. (Протягом ЗО с дивитись на об'єкт удалині.) Два - в долоньці відпочинь. (Перевести погляд на долоньку.) (Вправа повторюється 20 разів.) 5) Робота в парах. Читання за особами. 2 Читання прислів'їв. Пояснення їх змісту 1) Замініть слово красна близьким за значенням. 2) Гра "Прочитай з першого погляду". - Прочитайте слова з відсутніми літерами (слова взяті з прислів'їв). кр..сн.. л..д..н.. СЛ..ЗК.. р..нн.. 3) Звуко-буквений аналіз слів пір'я, п'ють. VI. Підсумок уроку - Для чого потрібний у мові апостроф? - Які прислів'я запам'ятали? Гра "Спустіться з гірки" - Впишіть у порожні клітинки слова, щоб утворилася гірка слів: солов'ї, п'є, сім'я, хлоп'я, ім'я. Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 2008 | |
А. М'ястківський «Казка про яблуню». В. Коломієць «Не лови метелика». |
Запитання до природи. Як економно використовувати воду вдома? |
Фантастичні образи |
Лукаві "є" та "и" |
Після уроків. Висловлення істинні і хибні |
Всього коментарів: 0 | |