💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

Закріплення вимови слів з апострофом. Робота над прислів'ям

Урок  171 (читання)

Тема: Закріплення вимови слів з апострофом. Робота над прислів'ям

Мета: закріплювати навички вимови і читання слів з апострофом; удосконалювати вміння виконувати звуко-буквений аналіз; розвивати пізнавальну активність, мовлення школярів; виховувати любов до птахів, бажання їм допомагати.

Обладнання: предметні малюнки з сери "Птахи", кросворд, складова таблиця, фішки для звукових моделей, плакат "Гімнастика для очей".

ХІД УРОКУ

I. Організаційний момент

Учитель перевіряє наявність у дітей на партах необхідного приладдя, готовність учнів до уроку.

II. Повторення вивченого матеріалу

1 Фронтальне опитування

1) Гра "Назви звук".

Учитель показує букву, учні називають звук, який вона позначає на письмі.

2) Гра "Покажи букву".

o Що не позначає звука;

o що завжди позначає м'який приголосний;

o що позначає два звуки;

o що завжди позначає два звуки.

3) Гра "Впіймай слово".

- Коли букви я, ю, є позначають два звуки?

Цвях, прислів'я, юшка, зв'язала, людина, поїзд, морквяний, подвір'я, свято, єнот, солов'ї, синє, ялинка.

2 Читання складовоїтаблиці

3 Читання та порівняння вимови слів з апострофом і без нього

Ряд - бур'ян буря - пір'я буряк - подвір'я духмяний - м'ята

4 Повторення веснянки, вивченої на уроці читання

III. Мотивація навчальної діяльності

- Відгадайте загадку.

o Серед усіх птахів землі Нас легко упізнати,

Сіренькі, правда, ми й малі, Ідеш - не помічаєш.

А спів почуєш у гаї -

Зупинишся і скажеш:

- В гаю співають... (солов'ї). їх голос кожен полюбляє.

- Знайдіть солов'я серед птахів, зображених на малюнках.

- Що ще вам відомо про цю співучу пташку?

- Від слова соловей утворіть зменшуване поетичне слово.

 Фізкультхвилинка

Руки в сторону та вгору -

На носочки піднялись.

Підніміть голівку вгору Й на долоньки подивіться.

Руки в сторони розводим,

Опускаєм плавно вниз,

Присідати ми почнемо,

Добре ноги розімнемо.

Ось розминці вже кінець.

Хто ж старався - молодець.

IV. Повідомлення теми та завдань уроку

- Сьогодні, виконуючи різні завдання, ви будете розвивати читацькі навички. Разом попрацюємо над прислів'ями, а також ви поповните свої знання про птахів.

V. Вивчення нового матеріалу. Робота за Букварем

1 Робота над віршем "Ой, ти, соловейку"

1) Читання вірша вчителем.

- Що цікавого ви помітили в будові вірша?

2) Словникова робота.

Вир'їчко - вирій, теплі краї, куди відлітають на зиму перелітні птахи.

Крига - лід на річці.

3) Самостійне читання вірша учнями.

4) Відтворення змісту прочитаного з елементами вибіркового читання.

- Звідки прилетів соловейко?

- Чому він - рання пташка?

- Хто говорить з соловейком?

- Знайти і зачитати слова автора, соловейка.

 Фізкультхвилинка (гімнастика для очей за плакатом)

А тепер нове завдання -

Оченятам тренування:

Раз - дивлюсь удалечінь.

(Протягом ЗО с дивитись на об'єкт удалині.)

Два - в долоньці відпочинь.

(Перевести погляд на долоньку.)

(Вправа повторюється 20 разів.)

5) Робота в парах. Читання за особами.

2 Читання прислів'їв. Пояснення їх змісту

1) Замініть слово красна близьким за значенням.

2) Гра "Прочитай з першого погляду".

- Прочитайте слова з відсутніми літерами (слова взяті з прислів'їв).

кр..сн.. л..д..н.. СЛ..ЗК.. р..нн..

3) Звуко-буквений аналіз слів пір'я, п'ють.

VI. Підсумок уроку

- Для чого потрібний у мові апостроф?

- Які прислів'я запам'ятали?

 Гра "Спустіться з гірки"

- Впишіть у порожні клітинки слова, щоб утворилася гірка слів: солов'ї, п'є, сім'я, хлоп'я, ім'я.



Джерело: noindex
Категорія: Навчання грамоти | Додав: SYLER (27.12.2013)
Переглядів: 2008 | Рейтинг: 0.0/0
А. М'ястківський «Казка про яблуню». В. Коломієць «Не лови метелика».
Запитання до природи. Як економно використовувати воду вдома?
Фантастичні образи
Лукаві "є" та "и"
Після уроків. Висловлення істинні і хибні
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]