💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

Закріплення навичок письма слів з буквосполученням дж. Розвиток мовлення. Закріплення знань про текст. Усний переказ

Урок  167 (письмо)

Тема: Закріплення навичок письма слів з буквосполученням дж. Розвиток мовлення. Закріплення знань про текст. Усний переказ

Мета: закріплювати навички письма слів із буквосполученням дж; удосконалювати вміння учнів робити звуко-буквений аналіз слів, складати речення, списувати текст з друкованого шрифту; розвивати увагу, зв'язне мовлення, вміння усно переказувати текст; виховувати у дітей охайність, старанність, інтерес до навчання.

Обладнання: каса букв, картки з друкованими і рукописними буквами, фішки для звуко-складових моделей, робочий зошит, плакат "Правильно сиди під час письма".

ХІД УРОКУ

I. Організаційний момент

II. Повторення вивченого матеріалу

1 Фронтальне опитування

- Яке буквосполучення писали на минулому уроці?

- Який звук воно позначає на письмі?

- Наведіть приклади слів з цим буквосполученням.

2 Гра "Впіймай звук"

Бджілка з джмеликом літали,

Бджілка з джмеликом дзижчали:

- Джжу! Дззу!

- Джжу! Дззу!

3 Складання речень з опорними словами

Який? Яка? Хто? Що робить?

 джміль бджола джин

4 Звуко-буквений аналіз слова джин

III. Актуалізація опорних знань учнів

1 Відгадування загадки

o З-під глибини біжить водичка,

Але це не озерце,

Не струмок, не річка.

А цілюще... (джерельце).

- Що таке джерельце?

2 Слухання тексту "Джерельце"

В одному місті жила Людина, що ніколи не усміхалася... І якось на головній площі міста пробилося мале Джерельце.

- Геть замурувати його! - звеліла Людина, яка ніколи не усміхалася. Звеліла - й з'явився на площі Каток. Товстим шаром він забив Джерельце.

А неспокійне Джерельце прорвалося до сонця - чисте, студене. Побачила те Джерельце весела Людина. Зраділа і каже:

- Давайте Водограй влаштуємо.

Усі очі розплющили: а й справді!

Відтоді на площі дзвенить музика ясного Водограю, веселкою сонячною переливається. Людей звеселяє.

За Ю. Ярмишем

- Що зробила з джерельцем Людина, що ніколи не усміхалася?

- Що зробила весела Людина?

- Як ви розумієте вислів: "Влаштували Водограй"?

- Яка Людина вам сподобалась? Чому?

 Фізкультхвилинка

IV. Повідомлення теми та завдань уроку

V. Вивчення нового матеріалу. Робота в зошиті

1 Опрацювання тексту

1) Самостійне читання.

- Скільки речень у тексті?

- Чому ці речення можна назвати текстом?

2) Відтворення змісту прочитаного з елементами вибіркового читання.

3) Усний переказ тексту.

 Фізкультхвилинка (пальчикова гімнастика)

2 Повторення правил сидіння за партою, вимог щодо того, як тримати ручку й розміщувати зошит під час письма

3 Списування тексту з друкованого шрифту

4 Перевірка написаного

VI. Підсумок уроку

- Про що говорили на уроці?

- Чому необхідно доглядати за джерелами?

- Закінчить речення: "З джерела починається...".



Джерело: noindex
Категорія: Навчання грамоти | Додав: SYLER (27.12.2013)
Переглядів: 1873 | Рейтинг: 0.0/0
Запитання до природи. За що нам удячні хатні улюбленці (рослини, тварини)?
Безпека на відпочинку
М. Трублаїні «Про дівчинку Наталочку і сріблясту рибку»
Передача відкритого простору. Практична робота «Різнобарвні будинки»
Охорона водойм
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]