Урок 167 (письмо) Тема: Закріплення навичок письма слів з буквосполученням дж. Розвиток мовлення. Закріплення знань про текст. Усний переказМета: закріплювати навички письма слів із буквосполученням дж; удосконалювати вміння учнів робити звуко-буквений аналіз слів, складати речення, списувати текст з друкованого шрифту; розвивати увагу, зв'язне мовлення, вміння усно переказувати текст; виховувати у дітей охайність, старанність, інтерес до навчання. Обладнання: каса букв, картки з друкованими і рукописними буквами, фішки для звуко-складових моделей, робочий зошит, плакат "Правильно сиди під час письма". ХІД УРОКУ I. Організаційний момент II. Повторення вивченого матеріалу 1 Фронтальне опитування - Яке буквосполучення писали на минулому уроці? - Який звук воно позначає на письмі? - Наведіть приклади слів з цим буквосполученням. 2 Гра "Впіймай звук" Бджілка з джмеликом літали, Бджілка з джмеликом дзижчали: - Джжу! Дззу! - Джжу! Дззу! 3 Складання речень з опорними словами Який? Яка? Хто? Що робить? джміль бджола джин 4 Звуко-буквений аналіз слова джин III. Актуалізація опорних знань учнів 1 Відгадування загадки o З-під глибини біжить водичка, Але це не озерце, Не струмок, не річка. А цілюще... (джерельце). - Що таке джерельце? 2 Слухання тексту "Джерельце" В одному місті жила Людина, що ніколи не усміхалася... І якось на головній площі міста пробилося мале Джерельце. - Геть замурувати його! - звеліла Людина, яка ніколи не усміхалася. Звеліла - й з'явився на площі Каток. Товстим шаром він забив Джерельце. А неспокійне Джерельце прорвалося до сонця - чисте, студене. Побачила те Джерельце весела Людина. Зраділа і каже: - Давайте Водограй влаштуємо. Усі очі розплющили: а й справді! Відтоді на площі дзвенить музика ясного Водограю, веселкою сонячною переливається. Людей звеселяє. За Ю. Ярмишем - Що зробила з джерельцем Людина, що ніколи не усміхалася? - Що зробила весела Людина? - Як ви розумієте вислів: "Влаштували Водограй"? - Яка Людина вам сподобалась? Чому? Фізкультхвилинка IV. Повідомлення теми та завдань уроку V. Вивчення нового матеріалу. Робота в зошиті 1 Опрацювання тексту 1) Самостійне читання. - Скільки речень у тексті? - Чому ці речення можна назвати текстом? 2) Відтворення змісту прочитаного з елементами вибіркового читання. 3) Усний переказ тексту. Фізкультхвилинка (пальчикова гімнастика) 2 Повторення правил сидіння за партою, вимог щодо того, як тримати ручку й розміщувати зошит під час письма 3 Списування тексту з друкованого шрифту 4 Перевірка написаного VI. Підсумок уроку - Про що говорили на уроці? - Чому необхідно доглядати за джерелами? - Закінчить речення: "З джерела починається...". Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 1873 | |
Запитання до природи. За що нам удячні хатні улюбленці (рослини, тварини)? |
Безпека на відпочинку |
М. Трублаїні «Про дівчинку Наталочку і сріблясту рибку» |
Передача відкритого простору. Практична робота «Різнобарвні будинки» |
Охорона водойм |
Всього коментарів: 0 | |