💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

Письмо буквосполучення дж. Звуко-буквений аналіз слів

Урок  165 (письмо)

Тема: Письмо буквосполучення дж. Звуко-буквений аналіз слів

Мета: вчити учнів правильно промовляти звук [дж], позначати його двома буквами, правильно поєднувати букви д ("де") і ж ("же") між собою та з'єднувати з іншими буквами у словах; удосконалювати вміння виконувати звуко-буквений аналіз слів; розвивати усне зв'язне діалогічне мовлення, збагачувати словниковий запас першокласників; виховувати в дітей охайність, старанність, бережливе ставлення до природи.

Обладнання: каса букв, картки з друкованими і рукописними буквами, предметні малюнки, робочий зошит, фішки до звукових моделей, плакат "Правильно сиди під час письма".

ХІД УРОКУ

I. Організаційний момент

II. Повторення вивченого матеріалу

1 Робота в парах

На дошці - малюнки: кукурудза, ґудзик, дзиґа, дзвінок, дзеркало, розміщені в хаотичному порядку.

- Запишіть назви предметів у таблицю.

2 Складання речень

- З поданими словами складіть речення.

З Звуко-складовий аналіз слова

- Якому слову підходить дана складова модель?

-=о-о-

(Дзвінок)

- Назвіть звуки в кожному складі.

III. Актуалізація опорних знань учнів

- Прочитайте прислів'я та поясніть його значення.

- Знайдіть слово, у якому кількість звуків і букв не збігається. Чому це відбувається?

 Фізкультхвилинка

IV. Повідомлення теми та завдань уроку

V. Вивчення нового матеріалу. Робота в зошиті

1 Повторення правил сидіння за партою, вимог щодо того, як тримати ручку й розміщувати зошит під час письма

2 Пояснення принципів написання буквосполучення Дж, дж

Звертається увага на безвідривне поєднання букв д ("де") та з ("зе").

- Коли буквосполучення Дж буде писатися з великої літери? Наведіть приклад.

- Доберіть слова з цим буквосполученням.

- Назвіть зайве слово: ходжу, сиджу, джин, дзвін, джміль.

- Чому вибране вами слово - зайве?

3 Читання слів за променевидними таблицями та запис слів сиджу, воджу, раджу, буджу

- Доповніть речення:

Я на стільчику...

Автомобіль свій...

Сестричку вранці я...

Всім читати книжки...

VI. Розвиток зв'язного мовлення

Робота в парах

Складання діалогу "Розмова бджоли та джмеля".

 Фізкультхвилинка

VII. Продовження роботи в зошиті

1 Письмо речення за зразком: Бджілка з джмеликом літали, квіточки збирали

- Назвіть слова, що вказують на дію предмета.

2 Творча робота

- Відновіть порядок букв, запишіть слова у вільний рядочок, створіть їх звукові моделі.

емдж лоредже льмідж

3 Запис речення під диктовку: Дзвенить вода у джерелі

- Прочитайте речення, уявивши в кінці знак питання, оклику.

VIII. Підсумок уроку

- Яке буквосполучення ви писали на уроці?

- Який звук воно позначає на письмі?

- Наведіть приклади слів із цим буквосполученням.

- Яких комах ми згадували на уроці?

- Що вони робили?



Джерело: noindex
Категорія: Навчання грамоти | Додав: SYLER (27.12.2013)
Переглядів: 5629 | Рейтинг: 0.0/0
Складання записки, адресованої батькам (друзям)
Запитання до природи. За що нам удячні хатні улюбленці (рослини, тварини)?
Складові дороги. Основні відомості про організацію дорожнього руху
П. Воронько «Липка». В. Сухомлинський «Покинуте кошеня». Г. Могильницька «Баб...
Про працелюбних і лінивих
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]