Урок 165 (письмо) Тема: Письмо буквосполучення дж. Звуко-буквений аналіз слівМета: вчити учнів правильно промовляти звук [дж], позначати його двома буквами, правильно поєднувати букви д ("де") і ж ("же") між собою та з'єднувати з іншими буквами у словах; удосконалювати вміння виконувати звуко-буквений аналіз слів; розвивати усне зв'язне діалогічне мовлення, збагачувати словниковий запас першокласників; виховувати в дітей охайність, старанність, бережливе ставлення до природи. Обладнання: каса букв, картки з друкованими і рукописними буквами, предметні малюнки, робочий зошит, фішки до звукових моделей, плакат "Правильно сиди під час письма". ХІД УРОКУ I. Організаційний момент II. Повторення вивченого матеріалу 1 Робота в парах На дошці - малюнки: кукурудза, ґудзик, дзиґа, дзвінок, дзеркало, розміщені в хаотичному порядку. - Запишіть назви предметів у таблицю. 2 Складання речень - З поданими словами складіть речення. З Звуко-складовий аналіз слова - Якому слову підходить дана складова модель? -=о-о- (Дзвінок) - Назвіть звуки в кожному складі. III. Актуалізація опорних знань учнів - Прочитайте прислів'я та поясніть його значення. - Знайдіть слово, у якому кількість звуків і букв не збігається. Чому це відбувається? Фізкультхвилинка IV. Повідомлення теми та завдань уроку V. Вивчення нового матеріалу. Робота в зошиті 1 Повторення правил сидіння за партою, вимог щодо того, як тримати ручку й розміщувати зошит під час письма 2 Пояснення принципів написання буквосполучення Дж, дж Звертається увага на безвідривне поєднання букв д ("де") та з ("зе"). - Коли буквосполучення Дж буде писатися з великої літери? Наведіть приклад. - Доберіть слова з цим буквосполученням. - Назвіть зайве слово: ходжу, сиджу, джин, дзвін, джміль. - Чому вибране вами слово - зайве? 3 Читання слів за променевидними таблицями та запис слів сиджу, воджу, раджу, буджу - Доповніть речення: Я на стільчику... Автомобіль свій... Сестричку вранці я... Всім читати книжки... VI. Розвиток зв'язного мовлення Робота в парах Складання діалогу "Розмова бджоли та джмеля". Фізкультхвилинка VII. Продовження роботи в зошиті 1 Письмо речення за зразком: Бджілка з джмеликом літали, квіточки збирали - Назвіть слова, що вказують на дію предмета. 2 Творча робота - Відновіть порядок букв, запишіть слова у вільний рядочок, створіть їх звукові моделі. емдж лоредже льмідж 3 Запис речення під диктовку: Дзвенить вода у джерелі - Прочитайте речення, уявивши в кінці знак питання, оклику. VIII. Підсумок уроку - Яке буквосполучення ви писали на уроці? - Який звук воно позначає на письмі? - Наведіть приклади слів із цим буквосполученням. - Яких комах ми згадували на уроці? - Що вони робили? Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 5629 | |
Складання записки, адресованої батькам (друзям) |
Запитання до природи. За що нам удячні хатні улюбленці (рослини, тварини)? |
Складові дороги. Основні відомості про організацію дорожнього руху |
П. Воронько «Липка». В. Сухомлинський «Покинуте кошеня». Г. Могильницька «Баб... |
Про працелюбних і лінивих |
Всього коментарів: 0 | |