💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

Закріплення знань про вивчені букви та звуки. Списування з друкованого тексту

Урок  168 (письмо)

Тема: Закріплення знань про вивчені букви та звуки. Списування з друкованого тексту

Мета: повторити й закріпити в учнів навички написання складів, слів з вивченими буквами; удосконалювати навички письма під диктовку, списування з друкованого тексту, правильного поєднання букв; розвивати вміння зіставляти графічну форму друкованих і рукописних букв, усне зв'язне мовлення; збагачувати словниковий запас першокласників; виховувати у дітей охайність, старанність, інтерес до навчання.

Обладнання: каса букв, картки з друкованими і рукописними буквами, фішки для звукових моделей, сигнальні картки, предметні малюнки до загадок, робочий зошит, плакат "Правильно сиди під час письма".

ХІД УРОКУ

I. Організаційний момент

II. Актуалізація опорних знань учнів

1 Фронтальне опитування

- Назвіть букви, написані на дошці. р аг акті

- Назвіть букви, які позначають голосні, приголосні звуки.

- З поданих букв утворіть слово.

- Назвіть свою улюблену іграшку. Опишіть її.

2 Відгадування загадки

- А про яку іграшку йдеться в загадці?

o У дівчинки Наталочки Є іграшка одна:

Як заведеш - покрутиться І спиниться вона. (Дзиґа)

3 Побудова звукової моделі слова дзиґа

- Чи співпадає кількість звуків і букв у цьому слові? Чому?

 Фізкультхвилинка

III. Повідомлення теми та завдань уроку

- Сьогодні на уроці ви будете читати склади, слова з вивченим буквосполученням, відгадувати загадки, писати під диктовку, списувати речення з друкованого шрифту, а також пригадаєте, які речення утворюють текст. На уроці ви повинні бути уважними, старанними, щоб правильно виконати всі завдання.

IV. Повторення та закріплення вивченого матеріалу

1 Повторення правил сидіння за партою, вимог щодо того, як тримати ручку й розміщувати зошит під час письма

2 Письмо буквосполучення "дз" (у робочому зошиті в косу лінію)

 Гра "[дз] чи [дз']"

Учні користуються сигнальними картками двох кольорів.

Дзвін, кукурудза, ґедзь, дзьобати, дзюркотить, ґудзик, дзвінко, дзьоб, дзеленчати, дзвіночки, дзиґа.

- Відгадайте загадки і запишіть слова-відгадки.

o Білі зуби маю, та усі ховаю.

Довгі коси маю, та не заплітаю. (Кукурудза)

o Знаєш ти його давно.

Не вікно, хоча й скляне.

Підморгнеш йому - й воно Твоїм оком підморгне. (Дзеркало)

- Пригадайте, яка іграшка була в Наталочки. Запишіть це слово.

- Із записаних слів оберіть трискладове і виконайте його звуко-буквений аналіз.

Прийдеш до лісу і чуєш дзвін. То дзвонять квітки конвалії. Кожна квітка - маленький срібний дзвіночок.

- Назвіть слова з буквосполученням дз.

- Чи можна ці речення назвати текстом? Чому?

V. Підсумок уроку

- Що сподобалось вам на уроці?

- Чи можна списані вами речення назвати текстом? Чому?



Джерело: noindex
Категорія: Навчання грамоти | Додав: SYLER (27.12.2013)
Переглядів: 2290 | Рейтинг: 0.0/0
Живопис як вид образотворчого мистецтва. Малюнок на тему «Осінь-мальовничка»
Культурні рослини рідного краю
Дикорослі та культурні рослини
Сонце — джерело світла і тепла
«Мій рідний край, моя земля велика-превелика...». Встановлення меж речень. Ро...
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]