Урок 168 (письмо) Тема: Закріплення знань про вивчені букви та звуки. Списування з друкованого текстуМета: повторити й закріпити в учнів навички написання складів, слів з вивченими буквами; удосконалювати навички письма під диктовку, списування з друкованого тексту, правильного поєднання букв; розвивати вміння зіставляти графічну форму друкованих і рукописних букв, усне зв'язне мовлення; збагачувати словниковий запас першокласників; виховувати у дітей охайність, старанність, інтерес до навчання. Обладнання: каса букв, картки з друкованими і рукописними буквами, фішки для звукових моделей, сигнальні картки, предметні малюнки до загадок, робочий зошит, плакат "Правильно сиди під час письма". ХІД УРОКУ I. Організаційний момент II. Актуалізація опорних знань учнів 1 Фронтальне опитування - Назвіть букви, написані на дошці. р аг акті - Назвіть букви, які позначають голосні, приголосні звуки. - З поданих букв утворіть слово. - Назвіть свою улюблену іграшку. Опишіть її. 2 Відгадування загадки - А про яку іграшку йдеться в загадці? o У дівчинки Наталочки Є іграшка одна: Як заведеш - покрутиться І спиниться вона. (Дзиґа) 3 Побудова звукової моделі слова дзиґа - Чи співпадає кількість звуків і букв у цьому слові? Чому? Фізкультхвилинка III. Повідомлення теми та завдань уроку - Сьогодні на уроці ви будете читати склади, слова з вивченим буквосполученням, відгадувати загадки, писати під диктовку, списувати речення з друкованого шрифту, а також пригадаєте, які речення утворюють текст. На уроці ви повинні бути уважними, старанними, щоб правильно виконати всі завдання. IV. Повторення та закріплення вивченого матеріалу 1 Повторення правил сидіння за партою, вимог щодо того, як тримати ручку й розміщувати зошит під час письма 2 Письмо буквосполучення "дз" (у робочому зошиті в косу лінію) Гра "[дз] чи [дз']" Учні користуються сигнальними картками двох кольорів. Дзвін, кукурудза, ґедзь, дзьобати, дзюркотить, ґудзик, дзвінко, дзьоб, дзеленчати, дзвіночки, дзиґа. - Відгадайте загадки і запишіть слова-відгадки. o Білі зуби маю, та усі ховаю. Довгі коси маю, та не заплітаю. (Кукурудза) o Знаєш ти його давно. Не вікно, хоча й скляне. Підморгнеш йому - й воно Твоїм оком підморгне. (Дзеркало) - Пригадайте, яка іграшка була в Наталочки. Запишіть це слово. - Із записаних слів оберіть трискладове і виконайте його звуко-буквений аналіз. Прийдеш до лісу і чуєш дзвін. То дзвонять квітки конвалії. Кожна квітка - маленький срібний дзвіночок. - Назвіть слова з буквосполученням дз. - Чи можна ці речення назвати текстом? Чому? V. Підсумок уроку - Що сподобалось вам на уроці? - Чи можна списані вами речення назвати текстом? Чому? Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 2290 | |
Живопис як вид образотворчого мистецтва. Малюнок на тему «Осінь-мальовничка» |
Культурні рослини рідного краю |
Дикорослі та культурні рослини |
Сонце — джерело світла і тепла |
«Мій рідний край, моя земля велика-превелика...». Встановлення меж речень. Ро... |
Всього коментарів: 0 | |