Урок 172 (письмо) Тема: Письмо слів з апострофом. Коментоване письмо. Списування з друкованого шрифтуМета: закріплювати вміння учнів писати слова з апострофом, зіставляти кількість звуків і букв у таких словах; вчити учнів коментувати написане, аналізувати, робити висновки; продовжувати роботу над списуванням тексту; розвивати увагу, зв'язне мовлення; виховувати в дітей охайність, інтерес до навчання. Обладнання: малюнок вази з квітами, робочі зошити в косу лінію, плакат "Правильно сиди під час письма". ХІД УРОКУ І. Організаційний момент II. Актуалізація опорних знань учнів 1 Слухання вірша Й про тире вже знає всяк. Ось про знак новий дізнались, І без нього вже ніяк. Буде м'яч і буде м'ята, Буде дев'ять, буде п'ять, Буде п'ятниця, хлоп'ята... Тож про нього не забувайте, Де потрібно ставте ви. Лиш спочатку пригадайте І його мені назвіть. - Що ж це за такий цікавий знак? 2 Гра "Найуважніший" - Назвіть слова з вірша, що вживаються з апострофом. 3 Гра "Мікрофон по колу" Передаючи мікрофон, учні називають слова з апострофом. III. Повідомлення теми та завдань уроку IV. Вивчення нового матеріалу 1 Робота за малюнком - Що ви бачите на малюнку? - Які квіти стоять у вазі? - Порахуйте скільки їх. - Складіть речення з словосполученням "п'ять троянд". - Запишіть речення в зошит, (іОдин учень працює біля дошки) - Поміркуйте, звідки з'явились квіти у вазі? - Прочитайте слова. Мама, донька, син, п'ять, троянд, поставила, у, вазу. - З поданими словами складіть речення. 2 Вибірковий диктант. Коментоване письмо - Запишіть лише слова з апострофом. Б'є, ряд, м'який, буряк, буря, бур'ян, в'язати, свято, малюю, п'ю. 3 Творча робота "Продовж прислів'я" Здоров'я маємо - не дбаємо, Сім п'ятниць Добро довго пам'ятатиметься, - Прочитайте утворені прислів'я, - Поясніть, як ви їх розумієте. на тиждень, а лихо ще довше, а втративши - плачемо. - Назвіть слова з апострофом. - Запишіть одне прислів'я за вибором. - Яке слово-відгадка пишеться без апострофа? - Якому слову з апострофом відповідає подана звукова модель? (Хліб, ліжко, спів, пахуча, велика, легенька) V. Підсумок уроку - Утворіть нове слово з апострофом. Дерево - дерев'яний, солома - ..., соловей -..., трава -... - Відгадайте ребуси. - Скільки звуків позначає в цих словах буква я? 4 Відгадування загадок. Запис слів-відгадок o Б'ють не плаче, вгору скаче, І ніхто йому, одначе, Не сказав хоч раз "пробач", Бо на те і є він... (м'яч). Молоток - гах, Забив у дошку... (цвях). Мама, тато, дід, бабуся - Всіх назву, не помилюся. o На прополці кукурудзи Обігнав Михайлик друзів, Перевиконавши план. Де стояла качаниста, Відтепер там чисто, чисто, Та залишився... (бур'ян). В нас сімейка невеличка. Не спиняйте, бо зіб'юся. Мама, тато, дід, бабуся, Старший брат, сестра і я Отака у нас... (сім'я). Старший братик і сестричка - / -о-=о- Фізкультхвилинка 5 Хвилинка-розминка "Добери слово" М'який... дерев'яне... солов'їний... м'ята.. сім'я... пір'їна, б Списування речення з друкованого шрифту: Мар'яна нарвала м'яти Я (В'яз) (Сім'я) Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 3181 | |
Пластичні матеріали, їх властивості і призначення |
Що можна робити з інформацією. Інформаційні процеси |
А. М'ястківський «Казка про яблуню». В. Коломієць «Не лови метелика». |
Вирізування з паперу серветок, сніжинок |
Уроки чемності |
Всього коментарів: 0 | |