💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

Письмо слів з апострофом. Коментоване письмо. Списування з друкованого шрифту

Урок  172 (письмо)

Тема: Письмо слів з апострофом. Коментоване письмо. Списування з друкованого шрифту

Мета: закріплювати вміння учнів писати слова з апострофом, зіставляти кількість звуків і букв у таких словах; вчити учнів коментувати написане, аналізувати, робити висновки; продовжувати роботу над списуванням тексту; розвивати увагу, зв'язне мовлення; виховувати в дітей охайність, інтерес до навчання.

Обладнання: малюнок вази з квітами, робочі зошити в косу лінію, плакат "Правильно сиди під час письма".

ХІД УРОКУ

І. Організаційний момент

II. Актуалізація опорних знань учнів

1 Слухання вірша

Й про тире вже знає всяк.

Ось про знак новий дізнались,

І без нього вже ніяк.

Буде м'яч і буде м'ята,

Буде дев'ять, буде п'ять,

Буде п'ятниця, хлоп'ята...

Тож про нього не забувайте,

Де потрібно ставте ви.

Лиш спочатку пригадайте І його мені назвіть.

- Що ж це за такий цікавий знак?

2 Гра "Найуважніший"

- Назвіть слова з вірша, що вживаються з апострофом.

3 Гра "Мікрофон по колу"

Передаючи мікрофон, учні називають слова з апострофом.

III. Повідомлення теми та завдань уроку

IV. Вивчення нового матеріалу

1 Робота за малюнком

- Що ви бачите на малюнку?

- Які квіти стоять у вазі?

- Порахуйте скільки їх.

- Складіть речення з словосполученням "п'ять троянд".

- Запишіть речення в зошит, (іОдин учень працює біля дошки)

- Поміркуйте, звідки з'явились квіти у вазі?

- Прочитайте слова.

Мама, донька, син, п'ять, троянд, поставила, у, вазу.

- З поданими словами складіть речення.

2 Вибірковий диктант. Коментоване письмо

- Запишіть лише слова з апострофом.

Б'є, ряд, м'який, буряк, буря, бур'ян, в'язати, свято, малюю, п'ю.

3 Творча робота "Продовж прислів'я"

Здоров'я маємо - не дбаємо,

Сім п'ятниць

Добро довго пам'ятатиметься,

- Прочитайте утворені прислів'я,

- Поясніть, як ви їх розумієте.

на тиждень, а лихо ще довше, а втративши - плачемо.

- Назвіть слова з апострофом.

- Запишіть одне прислів'я за вибором.

- Яке слово-відгадка пишеться без апострофа?

- Якому слову з апострофом відповідає подана звукова модель?

(Хліб, ліжко, спів, пахуча, велика, легенька)

V. Підсумок уроку

- Утворіть нове слово з апострофом.

Дерево - дерев'яний, солома - ..., соловей -..., трава -...

- Відгадайте ребуси.

- Скільки звуків позначає в цих словах буква я?

4 Відгадування загадок. Запис слів-відгадок

o Б'ють не плаче, вгору скаче, І ніхто йому, одначе,

Не сказав хоч раз "пробач", Бо на те і є він... (м'яч).

Молоток - гах,

Забив у дошку... (цвях).

Мама, тато, дід, бабуся - Всіх назву, не помилюся.

o На прополці кукурудзи Обігнав Михайлик друзів, Перевиконавши план.

Де стояла качаниста, Відтепер там чисто, чисто, Та залишився... (бур'ян).

В нас сімейка невеличка. Не спиняйте, бо зіб'юся. Мама, тато, дід, бабуся, Старший брат, сестра і я Отака у нас... (сім'я).

Старший братик і сестричка -

/

-о-=о-

 Фізкультхвилинка

5 Хвилинка-розминка "Добери слово"

М'який...

дерев'яне...

солов'їний...

м'ята..

сім'я...

пір'їна,

б Списування речення з друкованого шрифту: Мар'яна нарвала м'яти

Я

(В'яз)

(Сім'я)



Джерело: noindex
Категорія: Навчання грамоти | Додав: SYLER (27.12.2013)
Переглядів: 3220 | Рейтинг: 0.0/0
Практична робота: оволодіння самомасажем вух, носа; гімнастика для очей
Додавання й віднімання виду 27 + 3, 90 – 2. Складання задачі на знаходження т...
Живі організми, їх ознаки та умови, необхідні для життя, різноманітність
Т. Коломієць «Подарунок». В. Лучук «Кольорові пташки». В. Конопелець «Якого к...
Комбінована аплікація. Послідовність дій під час виготовлення комбінованої ап...
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]