Урок 170 (письмо) Тема: Письмо слів з апострофом. Звуко-буквений аналіз слів з апострофомМета: вчити учнів правильно поєднувати букви у словах з апострофом, промовляти ці слова, закріплювати вміння виконувати звуковий аналіз слів; розвивати увагу, зв'язне мовлення; виховувати почуття взаємодопомоги, взаємоповаги у своїй родині, бажання підтримувати одне одного. Обладнання: малюнки (хом'як, в'юн), фішки для звукових моделей, робочий зошит, плакат "Правильно сиди під час письма". ХІД УРОКУ I. Організаційний момент II. Актуалізація опорних знань учнів Слухання вірша Один знак у алфавіті жив Із буквами завжди дружив. Аж поки якось буква "Я" Сказала: "Геть від нас! Бо алфавіт - це букв сім'я, Нас 33 якраз! А ти - не буква, просто знак, Ти нам чужий, не рідний, Знай!" Почув наш знак такі слова, Вмить закрутилась голова. - Які слова зникли? Чому? III. Повідомлення теми та завдань уроку IV. Вивчення нового матеріалу 1 Гра "Впіймай слово" Соловейко, пам'ять, зяблик, здоров'я, солов'ї, малятко, реп'ях, подвір'я, свято, пір'я. 2 Відгадування загадки o Це який дивак знадвору Носить здобич у "комору" Ніколи ще таких образ Не чув він у житті. Заплакав він, схопився враз - І ось уже в путі. Та що тут сталось! Хоч плач: У малюків зник раптом м'яч. Саме подвір'я зникло теж, І м'ята, й бур'янець. І на вечерю щось не те: Без м'яса холодець! А курка?! Бідолашний птах: Немає пір'я! Просто жах! Не на спині у мішку, А сховавши за щоку? (Хом'як) - Хто ж такий хом'як? Хом'як - гризун-хижак, шкідник польових і городніх культур, запаси кормів якого восени досягають 20 кг. 3 Звуковий аналіз слів хом'як, п'ять - Що ви можете сказати про кількість звуків і букв у слові-відгадці? - Чому їх кількість різна? - Що зображено на малюнку поруч з хом'ячком? - Складіть речення, використовуючи обидва слова. - Назвіть кількість букв у слові п'ять. - Чи буде кількість звуків відрізнятися від кількості букв? - Доведіть це, побудувавши звукову модель слова. - Пригадайте, яке ще число пишеться з апострофом. - Пригадайте, що ви знаєте про апостроф? Фізкультхвилинка 4 Повторення правил сидіння за партою, вимог щодо того, як розміщувати зошит і тримати ручку під час письма 5 Виконання графічних вправ 6 Показ і пояснення написання слів з апострофом на дошці - Апостроф - знак схожий на кому, пишеться на верхній рядковій лінії. Апостроф складається з двох елементів: крапки й короткої заокругленої лінії. Алгоритм написання апострофа 1. Ставимо крапку на верхній рядковій лінії одним дотиком до паперу -? 2. Не відриваючи руки, ведемо, заокруглюючи, праворуч і трохи вниз - Пишемо під рахунок: раз, два. - Апостроф ставлять одразу після написання букви, після якої він ставиться. Наступна буква пишеться окремо від попередньої. 7 Письмо слова п'є - Назвіть номер звукової моделі слова п'є. 8 Письмо слова б'є - Кінцівкою якої приказки є слово б'є? Осінь збирає, а весна... Блискавка в сухе дерево... Удар забувається, слово... 9 Письмо слова в'юн - Хто такий в'юн? В'юн - невеличка прісноводна риба, яка зустрічається в заболочених стоячих водоймах. Фізкультхвилинка (пальчикова гімнастика) Гра "Я знаю п'ять слів" Учень отримує м'яч, ударяє його об підлогу і називає слова з апострофом. - Знайдіть помилку в графічній моделі першого речення. V. Розвиток мовлення Бесіда - Розшифруйте і прочитайте речення "Мама, тато іДем'ян - - Як іншим словом називається сім'я? VI. Підсумок уроку - Що ж то за знак у нашій мові є, що пишеться вгорі та на кому схожий? - Що ви знаєте про апостроф? Гра "Мікрофон по колу" - Назвіть слова з апострофом, що згадувалися на уроці? - Як іншим словом називається сім'я? - Які стосунки мають бути між членами родини? Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 4964 | |
Охорона водойм |
Твоя квартира. Будь обережним |
Загадка — цікава розумова задача. Л. Глібов «Котилася тарілочка», «Хто доня?» |
Значення праці в житті людини. Правила організації робочого місця. Загальні п... |
Уявлення про симетричну форму. Практична робота «Світ комах» |
Всього коментарів: 0 | |