Урок 161 (читання) Тема: Закріплення знань про звукове значення букви ф ("еф")Мета: закріпити знання першокласників про звукове значення букви ф ("еф"); удосконалювати навички звуко-буквеного аналізу слів; розвивати словниковий запас учнів, увагу, усне мовлення, мислення; виховувати повагу до людей різних професій. Обладнання: предметні малюнки з сери "Професії", скринька з літерами, картки із завданням. ХІД УРОКУ I. Організаційний момент Ось і дзвоник пролунав. Для навчання час настав. Учитель перевіряє наявність на партах у дітей необхідного приладдя, готовність учнів до уроку. II. Повторення та закріплення вивченого матеріалу 1 Фронтальне опитування - Яку букву вивчали на минулому уроці? - Який звук вона позначає на письмі? - Наведіть приклади слів із буквою ф ("еф"). 2 Читання складів та слів на картках-блискавках хву фло фі хи хви фото футбол хвиля 3 Читання на одному диханні шеф кофта Софійка шарф фара Гафійка фарш форма Федько 4 Вправа "Слухняний ротик" 1) Читання скоромовки. 2) Промовляння скоромовки з нарощуванням темпу. 3) Заучування напам'ять. Фізкультхвилинка Знає добре буква кожна, Що хворіти їй не можна. І тому на фіззарядку Всі побігли буз оглядки. Зупинилися сестрички На пісочку біля річки. Буква "еф" гукає збоку: - Всім узяти руки в боки! І робіть, як я, дівчатка,- Починається зарядка. І. Січовик III. Повідомлення теми і завдань уроку - Сьогодні на уроці ви працюватимете в парі й групі, будете удосконалювати свої навички читання, виконуючи різноманітні завдання. Разом пригадаємо, які існують професії, спробуємо дати відповідь на питання: яка професія є головною? IV. Робота за Букварем 1 Читання слів учителем 2 Словникова робота Фабрика - промислове підприємство для обробки сировини машинним способом. Асфальт - чорна, смолиста маса для покриття доріг, тротуару. 3 Мовчазне читання слів 4 Читання слів "ланцюжком" 5 Вибіркове читання - Прочитайте слова з буквою "еф" на початку, в середині, в кінці слова. - Прочитайте слова з наголосом на першому, другому складі. - Прочитайте слова, у яких кількість звуків і букв не збігається. 6 Бесіда за ілюстрацією в Букварі - Кого ви бачите на малюнку? Обґрунтуйте свою відповідь. - Що робить лікар? - Про яку професію мріють діти? - Чому ви так вважаєте? - А ким ви мрієте стати? - Обравши собі професію, пам'ятайте про ту, що є головною для вас сьогодні. Про неї дуже влучно сказав поет А. Костецький у своєму вірші "Головна професія". Спитай у тата і у мами, Які професії у них. Професій різних є чимало, Сповна їх вистачить на всіх! Та є одна поміж професій, Якої вчаться всі в житті. Вона для кожного найперша, Якої вчитимешся й ти! Учитель, лікар чи геолог, Письменник, слюсар чи кресляр - Всі називають головною Одну професію - школяр! Бо всім відомо, що без школи, Без знань, що мусиш там набуть, Не станеш у житті ніколи Тим, ким в дитинстві мрієш буть! 7 Робота в групах Зі скриньки учні дістають картки з літерами та об'єднуються у групи (л - лікар, д - двірник, ш - швачка, к - кухар, в - вчитель). - Відновити вірш і підготуватися до виразного читання. Картка 1 Така вона хороша, Що не сказать..., Як сонечко у дощик, Як наша друга.... Говорить: "Любі діти, Вам треба букви..., Щоб всі книжки на світі Змогли ви... (Словами, мама, знати, прочитати) Картка 2 Хто в лікарні по палаті Ходить в білому...? Хто людей з біди рятує, Хто хвороби всі...? Хто призначить процедури, І таблетки, і..., Щоб здоровим буть довіку? Це, звичайно, мудрий... (Халаті, лікує, мікстури, лікар) Картка З Хто на кухні хазяйнує? Хто каструлями... І з ножем працює вправно? Хто смачні готує..., Пиріжки пече рум'яні, Варить борщ смачний,... Не відтягнеш і за вуха? Хто цей майстер? Звісно,... (Керує, страви, духмяний, кухар) Картка 4 Хто одежу шиє всім, І дорослим, і... Дружить з голкою й тканиною, Строчить швейною...? Хто на спеку й день холодний Робить людям одяг...? (Малим, машиною, модний) Картка 5 Він подвір'я... Нас ласкаво... Усміхається привітно: - Не запізнюйтеся, ...! У руках мітла слухняна Підміта доріжки й... (Замітає, зустрічає, діти, ґанок) 8 Презентація роботи V. Підсумок уроку 1 Бесіда - Що цікавого було на уроці? - Про які професії ви дізналися? - На вашу думку, яка професія найпотрібніша? 2 Робота в парах Скласти вислів. Професії вони необхідні. в вам ? усі потрібні, ЖИТТІ З Слухання вірша Декламують заздалегідь підготовлені учні. Знають це добре дітки-малята: В світі професій дуже багато. Всі вони гарні, всі вони різні. Всі для малих і дорослих потрібні І машиніст, той що потяг веде, І будівельник, що стіни кладе. Лікар, лісник, перукар, продавець - Кожен - то доброї справи знавець. Кожен працює,- так здавна велося,- Щоб усім людям та й гарно жилося. Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 3174 | |
Сюжетні композиції з рослинних форм. створення колективних сюжетних композиці... |
Поняття про композицію як витвір мистецтва. Практична робота «Півник і курочк... |
Мистецтво навколо нас. Урок-бесіда «Уявлювана подорож містом» |
Охайність й особиста гігієна першокласників: як правильно вмиватися, купатис... |
Вітальні листівки. Оздоблення листівки |
Всього коментарів: 0 | |