Показано матеріалів: 181-190
Урок 144 (письмо) Тема: Письмо великої букви Ц ("це"), складів, слів із нею. Письмо реченьМета: навчити писати велику букву Ц (це), склади, слова з нею, будувати зі слів речення та записувати його з друкованого тексту; розвивати каліграфічне письмо, увагу, старанність; виховувати працелюбність, взаємодопомогу. |
Урок 143 (читання) Тема: Закріплення знань про звукові значення букв Ц, ц ("це"). Опрацювання тексту "Циркова залізниця". Урок-подорожМета: закріпити знання про звукові значення букв Ц, ц ("це"), первинне уявлення про число іменників "один - багато"; розвивати фонематичний слух, спостережливість, осмислене читання твору; виховувати почуття справедливості, бажання дотримуватись правил поведінки у громадському транспорті, інтерес до читання. |
Урок 142 (письмо) Тема: Письмо рядкової букви ц ("це"), складів, слів із неюМета: навчити писати рядкову букву ц ("це"), склади, слова з нею; розвивати спостережливість, навички каліграфічного письма, фонематичний слух; виховувати повагу до інших, взаємодопомогу, працелюбність. |
Урок 141 (читання) Тема: Звуки [ц], [ц']. Позначення їх буквами Ц, ц ("це")Мета: навчити розрізняти в мовленнєвому потоці звуки [ц], [ц']; читати слова з новою буквою; розвивати фонематичний слух, дикцію, розширювати кут зору; виховувати бажання піклуватися про власне здоров'я, дотримуватись правил ввічливої поведінки під час спектаклю. |
Урок 140 (письмо) Тема: Письмо великої букви ї, буквосполучень, слів із неюМета: вчити учнів писати велику букву ї, поєднувати її з іншими буквами; удосконалювати навички звуко-буквеного аналізу слів; повторити написання великих літер; вчити списувати з друкованого тексту, розгадувати кросворд; розвивати пам'ять, увагу, дрібну моторику руки, мовну культуру; виховувати охайність під час письма, патріотизм та повагу до Батьківщини. |
Урок 139 (письмо) Тема: Письмо рядкової букви ї, буквосполучень, слів із неюМета: навчити правильно писати рядкову букву ї, розташовувати в робочому рядку, з'єднувати її з іншими літерами у словах; закріплювати навички звуко-буквеного аналізу слів з цією буквою; розвивати дрібну моторику руки та зв'язне мовлення, уміння складати речення; виховувати любов до тварин. |
Урок 138 (читання) Тема: Звукосполучення [йі]. Позначення його буквами Ї, їМета: ознайомити учнів з буквами ї, / та їх звуковим значенням; формувати навички швидкого читання; продовжити роботу над звуко-буквеним аналізом слів; розвивати навички виразного читання віршованого тексту; виховувати любов та бережне ставлення до рідного краю. |
Урок 137 (письмо) Тема: Письмо великої букви Ш ("ша"), складів і слів із неюМета: вчити учнів писати велику букву Ш, склади, слова з нею; закріплювати навички письма вивчених букв; удосконалювати вміння учнів списувати з друкованого і рукописного тексту; розвивати увагу, творчі здібності, логічне мислення, дрібну моторику руки; виховувати старанність, любов до тварин. |
Урок 136 (читання) Тема: Закріплення знань про звукове значення букви "ша". Перевірка навичок читання. Урок-турнірМета: закріпити знання учнів про букву "ша" та її звукове значення; удосконалювати навички виразного читання, звукового та звуко-буквеного аналізу слів; збагачувати словниковий запас учнів; розвивати фонематичний слух, аудіативні вміння, навички спілкування у групі, колективі; навички виразного та динамічного читання; сприяти розвитку фантазії, творчості; виховувати дбайливе ставлення до природи, бажання оберігати й допомагати птахам взимку; культуру спілкування у групі, колективі. |
Урок 135 (письмо) Тема: Письмо рядкової букви ш ("ша"), складів, слів із нею. Урок-подорожМета: вчити учнів писати рядкову букву ш ("ша"), зіставляти схоже й відмінне у її елементах з іншими буквами, з'єднувати її в склади та слова; збагачувати словниковий запас; удосконалювати вміння робити звуко-буквений аналіз слів; розвивати творче мислення учнів, пізнавальний інтерес до орфографії, каліграфи й орфоепії; спостережливість, волю, уміння зіставляти, дрібну моторику руки; виховувати в учнів працелюбність, сумлінність, старанність, наполегливість, культуру мовлення, шанобливе ставлення до природи. |