Урок 147 (читання) Тема: Закріплення знань про звукове значення букв Ю, ю на початку складуМета: закріпити знання про звукове значення букв Ю, ю на початку складу; формувати в учнів навички швидкочитання; збагачувати словниковий запас; продовжувати знайомити дітей із кращими зразками усної народної творчості; виховувати уважність, інтерес до читання. Обладнання: предметні малюнки, звукові моделі слів. ХІД УРОКУ I. Організаційний момент II. Актуалізація опорних знань учнів 1 Мовна розминка. Скоромовка - Читайте чітко, щоразу пришвидшуючи темп. Юрасик п'ять в'юнів зловив. Смачненьку юшечку зварив. В'юни аж парують, У юшці смакують. 2 Звукова скарбниця - У яких словах зустрічається буква ю? Яке місце займає вона в цих словах? Яке звукове значення в цих випадках має буква ю? Висновок. Буква ю на початку складу та після апострофа завжди позначає два звуки: [й] та [у]. III. Оголошення теми та мети уроку - Сьогодні, діти, ми продовжуватимемо вчитися читати слова з буквами Ю, ю. IV. Робота за Букварем Поспішаю повертаю чекаю дякую співаю граю снідаю - На яке запитання відповідають ці слова? Що вони означають? (Дію предмета) Прочитайте двоскладове слово (граю); трискладові слова (чекаю, дякую); чотирискладові слова (поспішаю, повертаю, співаю, сні- o Читання вірша вчителем. o Читання вірша сильними учнями. - Зі скількох речень складається вірш? - Яке речення за емоційним забарвленням є окличним? Прочитайте його. З Звуко-буквений аналіз слова в'юнидаю). 2 Читання вірша Лесі Українки "Пісенька весняної води" - Прочитайте розповідне речення. - Прочитайте слова, в яких є буква ю. - Прочитайте найменші слова (3, гір, на, біжу, рину, всі) - Прочитайте найдовші слова. (Долину, стрибаю, місточки, збиваю, гребельки, зриваю) - Прочитайте перші слова кожного рядка. (З, біжу, місточки, всі) - Прочитайте останні слова кожного рядка. (Долину, рину, збиваю, зриваю) o Виразне читання вірша Лесі Українки "Пісенька весняної води". Фізкультхвилинка - З давніх часів казки передавалися людьми із уст в уста. Вони складалися народом, тому й називаються народними. Казки поділяються на три групи: Казка "Івасик-Телесик" належить до чарівних казок, тому що в ній діють чарівні сили. Учитель читає казку повністю. - Як з'явився Івасик-Телесик? - Як повелися бабуся і дідусь, коли побачили хлопчика? - Хто ловив рибу? - Для чого бабуся виходила на берег і гукала Івасика-Телесика? - Хто допоміг врятуватися хлопчику? 5 Вибіркове читання фрагмента казки Хто ж це, хто ж це так стомився І на парту нахилився? Треба дружно всім нам встати - Будем разом присідати. Раз! - піднялись. Два! - присіли. Хто втомився присідати, Може до роботи стати. З Ознайомлення з казкою "Івасик-Телесик" ПРО ТВАРИН ЧАРІВНІ ПОБУТОВІ Словник човник приплинь повертаючи матінко до бережка їстоньки-питоньки o Читання тексту сильними учнями. o Читання "дощиком". б Робота над виразністю читання o Читання речень з окличною інтонацією. o Читання речень зі звертаннями. - З якою інтонацією потрібно читати слова автора, мами, хлопчика? o Читання слів мами. o Читання слів хлопчика. o Читання слів автора. o Читання за особами. V. Підсумок уроку - З якою казкою ознайомилися на уроці? - Чи сподобалася вона вам? - Хто головний герой казки та який він? Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 2367 | |
«Які чудові нам земля дає плоди...». Складання текстів-описів за малюнком і п... |
Пошиття виробів з тканини. Шви «уперед голку», «через край» |
Звірі |
Будівельні споруди. конструювання з деталей набору «казкового містечка» |
Вирізування з паперу серветок, сніжинок |
Всього коментарів: 0 | |