Урок 146 (письмо) Тема: Письмо рядкової букви ю, буквосполучень, складів, слів із нею. Розвиток зв'язного мовлення. Розмова по телефонуМета: вчити писати рядкову букву ю, поєднувати її з іншими буквами; продовжувати формувати вміння виконувати раціональні рухи рукою під час письма у рядку, правильно поєднувати склади; розвивати усне зв'язне мовлення, дрібну моторику руки; збагачувати словниковий запас; виховувати у дітей охайність, старанність, дисциплінованість, інтерес до навчання. Обладнання: малюнки телефонів, фішки для звукових моделей. ХІД УРОКУ I. Організаційний момент Учитель звертає увагу дітей на наявність шкільного приладдя, готовність учнів до уроку. II. Повторення вивченого матеріалу 1 Прочитайте прислів'я л то коли квітень водою травень травою - Як ви його розумієте? - У яких словах звуків буде більше, ніж букв? Чому? 2 Робота за малюнком, на якому зображений юнга 1) Бесіда. - Хто зображений на малюнку? - А як називають ще зовсім юного, недосвідченого моряка? (Юнга) - Скільки складів у слові юнга? Назвіть перший склад; другий. 2) Звуко-буквений аналіз слова юнга. III. Повідомлення теми і мети уроку IV. Вивчення нового матеріалу 1 Демонстрування зразка букви 2 Порівняння друкованої й рукописної малої букви ю 3 Повторення правил сидіння за партою, вимог щодо того як тримати ручку та розміщувати зошит під час письма, виконання вправ для розвитку м'язів руки o Правила сидіння за партою. o Розміщення зошита на парті. - Розгорніть зошит, покладіть перед собою, лівою рукою притримуйте його. (Учитель звертає особливу увагу на ліворуких дітей) o Вправи для розвитку м'язів руки. o Правила користування ручкою. 4 Письмо рядкової букви ю Рядкова буква ю складається з трьох елементів: короткої прямої лінії, короткої горизонтальної лінії й овалу. Алгоритм написання рядкової букви ю 1. Починаємо писати коротку пряму лінію від верхньої робочої лінії вниз на себе до нижньої рядкової лінії -? 2. Від середини першого елемента праворуч ведемо коротку горизонтальну пряму лінію на відстань, що дорівнює половині висоти робочого рядка -? 3. Відступивши від кінця другого елемента на ширину овалу, пишемо третій елемент -? 4. Починаємо нижче верхньої рядкової лінії -? 5. Ведемо вгору до верхньої лінії робочого рядочка -? 6. Торкнувшись верхньої робочої лінії, заокруглюємо ліворуч -? 7. Ведемо вниз на себе, теж заокруглюючи -? 8. Біля нижньої рядкової лінії заокруглюємо праворуч -? 9. Торкнувшись нижньої рядкової лінії, ведемо вгору до початку овалу 1) - Пишемо під рахунок раз, два, і-три-і. "Письмо" букви в повітрі. 2) Письмо в зошиті елементів букви. 3) Письмо букви в зошиті. Фізкультхвилинка 5 Письмо складів і буквосполучень юл юм юс 700 юн ють 6 Письмо слів - Прочитайте слова. - Що таке люк? - Хто такий юнак? 7 Звуко-буквений аналіз слова юнак - Скільки складів у слові? - Назвіть перший склад. - Чому буква ю позначає два звуки? - Складіть речення зі словом юнак. 8 Письмо речення Я танцюю - Прочитайте речення, уявивши, що в кінці нього замість крапки стоїть знак оклику, знак питання. V. Розвиток мовлення. Розмова по телефону 1 Розглядання ілюстрації у зошиті - Хто зображений на малюнку? - Як одним словом можна назвати маму і дітей? - Що готує сім'я? Чому ви так гадаєте? 2 Читання вірша І. Січовика "Юшка" - Зіставте малюнок і вірш. - Як звуть кожного з дітей? Чому ви так гадаєте? 3 Вступна бесіда - Відгадайте загадку. o Через поле і лісок Подається голосок. Він біжить по проводах, Скажеш тут, а чути там. (Телефон;) - Правильно. Це телефон. Які бувають телефони? Для чого вони потрібні? - Так. Телефон - наш надійний помічник. Він допомагає вирішувати багато важливих справ. Інколи допомагає людям не виконувати зайвих дій: до когось іти або їхати, витрачаючи час. - Слово телефон складається з двох слів: tele - далеко, phon - звук. 4 Повторення правил телефонного етикету - Якою має бути розмова? (Короткою, ввічливою) - Що потрібно обов'язково зробити на початку розмови? А у кінці розмови? - Якою може бути мета телефонної розмови? (Щось з'ясувати, викликати когось, домовитися про зустріч, передати інформацію, зробити замовлення, привітати, поспілкуватися.) - Пам'ятайте: o на початку розмови назвіть себе; o коли телефонуєш, не можна запитувати, хто говорить; o говорити слід коротко і ясно; o телефонувати потрібно у зручний для співрозмовника час. Фізкультхвилинка 5 Слухання діалогів - Прослухайте діалог. Охарактеризуйте його з точки зору правильності ведення розмови. Діалог 1 - Алло. Хто це? - А хто вам потрібен? - Оленка, це ти? - Вона спить, уже 10 година ночі. - Аз ким я говорю? - Це її мама. А ви хто? Діалог 2 - Добрий день! Це говорить Марічка. А вдома Катруся? - Так, вона зараз підійде. Як твоє здоров'я, ти ж хворіла? - Дякую. Вже все добре, я ходжу до школи. - А ось і Катруся. Всього доброго. - До побачення. VI. Підсумок уроку - Яку нову букву ви навчилися сьогодні писати? - В яких словах зустрічається ця буква? Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 4019 | |
Практична робота: розучування ігор, які сприяють веселому настрою |
Продовження екскурсії |
Тематичне ліплення за малюнком і власним задумом. Створення композиції за мот... |
Вітальна листівка до дня матері |
Будівельні споруди. конструювання з деталей набору «казкового містечка» |
Всього коментарів: 0 | |