Урок 151 (письмо) Тема: Письмо рядкової букви є, складів, слів із неюМета: вчити першокласників писати рядкову букву є, склади, слова з нею; закріплювати навички написання вивчених букв; удосконалювати вміння учнів списувати з друкованого тексту; розвивати увагу, творчі здібності, логічне мислення; виховувати старанність, любов до тварин. Обладнання: предметні малюнки, сюжетний малюнок з єнотами до вірша, малюнки квітів, картка з буквою є, плакат "Сиди правильно, коли пишеш", робочий зошит. ХІД УРОКУ I. Організаційний момент II. Мотивація навчальної діяльності - Сьогодні до нас на урок завітав дуже незвичний гість. А який саме, відгадайте. Є (Заєць) Хвостик в смужку, волохатий, Не сердитий, не пихатий, Любить все на світі знати, А ще бігати, стрибати. Ні, малята, це не котик. Називається... (єнотпик). - Він прийшов на урок до нас недаремно, бо приніс із собою купу цікавих завдань. III. Повторення вивченого матеріалу 1 Перетворення однієї букви на іншу На дошці написані букви. - Вам потрібно з однієї букви утворити іншу, додаючи лише один елемент. - Звісно, цей вірш про єнотів. - Назвіть букву на початку цього слова. (Є) - Які звуки позначає ця буква на початку слова? ([йе]) - Охарактеризуйте ці два звуки, ([й] - приголосний, дзвінкий, завжди м'який; [е] - голосний звук.) З Звуковий аналіз слів - Наш гість сподівається, що ви допоможете йому скласти звукову модель слова єнот. 2 Робота з віршем - Послухайте вірш і скажіть, про кого він. Єноти вивели гуляти Своє єдине дитинча. За їх сім'єю вовк зубатий Єхидно стежить з-за куща. / =0-0- IV. Повідомлення теми та мети уроку V. Вивчення нового матеріалу 1 Повторення гігієнічних правил письма, вимог щодо розміщення зошита на парті, тримання ручки 2 Повторення назв ліній у сітці зошита 3 Пальчикова гімнастика 4 Ознайомлення з буквою. Порівняння рукописної та друкованої букви 5 Аналіз графічної будови букви - Рядкова буква є складається з двох елементів: лівого півовала, у якого верхнє заокруглення слід писати вужче, ніж нижнє, і короткої горизонтальної прямої лінії. Алгоритм написання рядкової букви є 1. Починаємо писати трохи нижче верхньої рядкової лінії -? 2. Заокруглюємо ліворуч, торкаючись верхньої лінії робочого рядка -? 3. Ведемо, заокруглюючи, униз на себе -? 4. Біля нижньої рядкової лінії заокруглюємо праворуч -? 5. Закінчуємо писати близько середини робочого рядка -? 6. Другий елемент пишемо від середини півовала зліва праворуч -? 7. Ведемо пряму лінію, яка коротша за верхнє заокруглення 6 "Письмо" учнями в повітрі з орієнтацією на показ учителя - "Напишемо" рядкову букву є в повітрі. 7 Аналіз зразка букви в зошиті з друкованою основою - Розгляньте, чи так ми вчилися "писати" у повітрі рядкову букву є. 8 Вправи з письма 1) Обведення поданого у зошиті пунктирного зображення літери (пое лементно). 2) Письмо трьох літер другого рядка (самостійно). Зіставлення написаних літер за зразком. Аналіз помилок. - Розгляньте уважно ті літери, які ви написали. Порівняйте їх зі зразком. 3) Дописування рядка літери. 4) Самостійне написання третього рядка букви є. - За вашу старанність при написанні рядкової букви є Єнотик приносить вам наступну квітку. Фізкультхвилинка 5) Письмо складів. Аналіз з'єднань. - Розгляньте наступний рядочок, який приготував наш гість. Охарактеризуйте види з'єднань у ньому. (Буква є з буквою н ("єн") з'єднується верхнім з'єднанням, а буква а з буквою є - середнім.) Учні прописують рядок. 6) Письмо слів з буквою є. - Складіть з поданих букв слова. 7) Словникова робота. Вольєр - клітка для тримання худоби. - Складіть речення з цим словом. (Запис моделі речення.) - Молодці! Ви дуже добре впоралися майже з усіма завданнями. За це отримуєте квітку. 8) Гра "Роз'єднай речення". - Розгляньте речення в кінці сторінки прописів. Єнотик вирішив вас заплутати і з'єднав усі слова до купи. Вам потрібно роз'єднати ці слова і записати речення. (Учні роз'єднують і записують речення.) VI. Підсумок уроку - Розкажіть Єнотикові, яку букву ви навчилися писати на уроці. (Рядкову букву є.) - Які звуки вона позначає на початку складу? ([йе]) - Що позначає буква є в складах не, лє? ([е]) - Які завдання ми виконували на уроці? - Що вам сподобалося, а що викликало труднощі? Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 3804 | |
Техніка безпеки при роботі з комп’ютером і правила поведінки в комп’ютерному ... |
Спостереження та досліди. Практична робота. Дослідження дрібних деталей предм... |
Ми — українці |
Властивості паперу. Способи рвання паперу. Послідовність дій під час виготовл... |
ДОДАТКОВИЙ МАТЕРІАЛ ДО УРОКУ 23 |
Всього коментарів: 0 | |