Урок 125 (письмо) Тема: Письмо рядкової букви я, складів, слів із неюМета: удосконалювати вміння робити звуко-буквений аналіз слів, збагачувати словниковий запас дітей, вчити учнів аналізувати написане, перевіряти, виправляти помилки, зіставляти кількість звуків та букв у словах, складати речення за схемою; розвивати фонематичний слух, увагу, пам'ять, уміння аналізувати структуру букви, порівнювати її з іншими; вимагати від дітей охайності під час письма та дотримання норм каліграфічного письма, виховувати повагу до усної народної творчості, бережливе ставлення до природи. Обладнання: картки з літерами, робочий зошит, фішки для звукового аналізу слів. ХІД УРОКУ I. Організаційний момент II. Актуалізація опорних знань учнів 1 Бесіда за матеріалом уроку читання - З якою буквою ознайомилися на уроці читання? - Які звуки вона позначає на письмі? - У ролі чого вона може виступати? 2 Повторення скоромовки, вивченої на уроці читання Яблука на ярмарок в ящику везла, Яблука на ярмарку швидко продала. 3 Звуковий аналіз слова ярмарок 4 Повторення відомості про звукові значення букви я в українській мові 1) Буква я на початку слова позначає два звуки [йа]. 2) Буква я після голосного позначає два звуки [йа]. III. Повідомлення теми та завдань уроку - На цьому уроці письма ми навчимося писати букву я, а також склади і слова з нею. IV. Вивчення нового матеріалу 1 Демонстрування та порівняння друкованої літери з відповідною їй писаною, з раніше вивченими літерами 2 Повторення гігієнічних правил письма o Правила сидіння за партою. o Розміщення зошита на парті. o Як тримати ручку під час письма. 3 Показ і пояснення вчителем написання букви на дошці - Пишемо під рахунок і-раз-і, два-і. Пальчикова гімнастика 4 "Письмо" зворотнім кінцем ручки на парті V. Робота в зошиті 1 Письмо елементів букви по пунктирах зразка 2 Письмо рядка літери самостійно 3 Гра - Складіть нові слова, використовуючи перший склад кожного слова. 1) Яма, лини, народ. (Ялина) 2) Коло, море, рама. (Комора) - У якому зі слів треба писати букву я? Алгоритм написання рядкової букви я 4 Звуковий розбір слова ялина 5 Продовження роботи в зошиті o Письмо слів (звернення уваги на відривне і безвідривне написання буквосполучень) 6 Гра "Діалог" 1) Хочу запитати я: А що ти їв на букву я? (Яблуко, яйця, яловичину) 2) Ще таке питання маю: Хто на я тварину знає? (Ящірка, ягуар) Фізкультхвилинка VI. Узагальнення та систематизація вивченого 1. Продовження письма слів. 2. Звуковий аналіз слова до малюнка, його розфарбовування (зошит). 3. Дописування сторінки зошита. 4. Переписування слів з друкованого тексту (учитель звертає увагу на з'єднання букви з іншими буквами). VII. Підсумок уроку - Яку букву навчилися сьогодні писати? - Чи важко було писати цю букву? - Які слова з цією літерою ви писали? Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 1938 | |
Після уроків. Висловлення істинні і хибні |
Два уроки поспіль. У царстві рослин |
Безпека на відпочинку |
В. Сухомлинський «Соловей». Підсумок із теми |
Як людина сприймає інформацію |
Всього коментарів: 0 | |