Урок 119 (читання) Тема: Закріплення знань про букви Й, й ("йот"), звук [й]. Формування навичок читання на основі діалогу. Робота з дитячою книжкою. 0. Кізим "Маленька читаночка"Мета: закріпити знання учнів про букви Й, й ("йот"), звук [й]; розвивати фонематичний слух, логічне мислення та увагу учнів; виховувати повагу до старших, наполегливість, бажання пізнавати нове. Обладнання: картки (читалочки-розширялочки, старт - фініш); дитяча книжка (Кізим 0. Маленька читаночка. - Тернопіль: МЕД0Б0РИ, 2003. - 72 с.); фішки для побудови звукових моделей, розрізна азбука. ХІД УРОКУ I. Організаційний момент II. Повідомлення теми і мети уроку - Сьогодні на уроці закріпимо знання про букву й ("йот") та її звукове значення. III. Актуалізація опорних знань учнів 1 Гра "Впіймай звук" Учитель читає вірш, діти плескають у долоні, коли чують звук [й]. Йди до мене, котенятко, Йод на ранку - все в порядку. Йод пекучий - пострибай. Йорж колючий - не чіпай. 2 Вправа "Читалочки-розширялочки" З Колективне складання звукових схем слів. Звуковий аналіз цих слів. Друкування слів у зошитах - Послухайте вірш і назвіть слова, у яких є звук [й]. Йорж поранився об ніж, Йод несіть йому скоріш! - Які слова зі звуком [й] ви почули? (Йод, йорж) - Складіть звукові моделі цих слів. (=о- =о-) - Що спільного у моделях цих слів? (Один голосний звук і один м'який приголосний звук) - Чим вони відрізняються? (У першому слові один твердий приголосний звук, а у другому - два.) 4 Добір слів зі звуком [й] - Назвіть інші слова, у яких є звук [й]. 5 Вправа "Старт - Фініш" (для нарощування темпу читання) - Прочитайте чітко, правильно і швидко пари слів. Гай - гайок чай - качай рай - райдуга рій - нагрій син - синій чай - ручай чай - чайка край - небокрай Фізкультхвилинка Мій дідусь живе в селі, В нього сиві вуса. Я сокирою рубати В дідуся навчуся. Я навчусь траву косити І в сарай її носити. Дідусю бракує рук - Допоможе йому внук. IV. Робота за Букварем 1 Вступна бесіда за темою тексту з використанням ілюстрації в Букварі 2 Словникова робота Поруч - дуже близько, на невеликій відстані, поблизу, поряд. Гречаний - з гречки (медоносної рослини). Лан - безліса рівнина, рівний широкий простір; поле. Рій - сім'я бджіл або інших подібних комах, які утворюють окрему групу. Зберемо - складемо докупи, в одне місце. Поселимо - розмістимо в певному місці на постійне проживання. 3 Читання тексту вчителем і бесіда за змістом 4 Читання "ланцюжком" 5 Самостійне напівголосне читання 6 Вибіркове читання 7 Читання діалогу в парах Фізкультхвилинка З братом ми були у лісі, Гриби збирали на узліссі, Дві корзини чималі Ми додому притягли! V. Робота з дитячою книжкою 1 Читання вірша вчителем - Послухайте вірш і скажіть, чи знає Сашко, як необхідно поводитись у транспорті? (Учитель читає вірш.) 2 Бесіда за змістом - Хто їхав у трамваї? - У чому звинувачували Сашка? (У невихованості) - Чи вважав Сашко свій вчинок неправильним? - Яке виправдання знайшов хлопчик? - Але чи мають діти забувати те, чому їх учать у школі на канікулах? - Як повинен був учинити Сашко? - Що б ви зробили на місці Сашка? - За що ви поважаєте старших? - Прочитайте слово, у якому є буква й ("йот"). (Старий). - Складіть звукову модель слова старий. - Доберіть до цього слова протилежне за значенням. (Молодий) VI. Підсумок уроку - Знання про яку літеру українського алфавіту закріпили? - З якою новою книжкою познайомилися? - Чим вона вас вразила? Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 3188 | |
Поняття про композицію як витвір мистецтва. Практична робота «Півник і курочк... |
Стібки і шви. ручні стібки. Шов «уперед голку» та його застосування |
Картини природи початку зими. М. Підгірянка «Ходить, ходить зима гаєм». О. Ту... |
Міні-проект. Моє улюблене місце відпочинку на природі в місті (селі) |
«Україно, ясен мій цвіте...» Урок позакласного читання |
Всього коментарів: 0 | |