💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

Закріплення знань про букви Й, й ("йот"), звук [й]. Формування навичок читання на основі діалогу. Робота з дитячою книжкою. 0. Кізим

Урок  119 (читання)

Тема: Закріплення знань про букви Й, й ("йот"), звук [й]. Формування навичок читання на основі діалогу. Робота з дитячою книжкою. 0. Кізим "Маленька читаночка"

Мета: закріпити знання учнів про букви Й, й ("йот"), звук [й]; розвивати фонематичний слух, логічне мислення та увагу учнів; виховувати повагу до старших, наполегливість, бажання пізнавати нове.

Обладнання: картки (читалочки-розширялочки, старт - фініш); дитяча книжка (Кізим 0. Маленька читаночка. - Тернопіль: МЕД0Б0РИ, 2003. - 72 с.); фішки для побудови звукових моделей, розрізна азбука.

ХІД УРОКУ

I. Організаційний момент

II. Повідомлення теми і мети уроку

- Сьогодні на уроці закріпимо знання про букву й ("йот") та її звукове значення.

III. Актуалізація опорних знань учнів

1 Гра "Впіймай звук"

Учитель читає вірш, діти плескають у долоні, коли чують звук [й].

Йди до мене, котенятко,

Йод на ранку - все в порядку.

Йод пекучий - пострибай.

Йорж колючий - не чіпай.

2 Вправа "Читалочки-розширялочки"

З Колективне складання звукових схем слів. Звуковий аналіз цих слів. Друкування слів у зошитах

- Послухайте вірш і назвіть слова, у яких є звук [й].

Йорж поранився об ніж,

Йод несіть йому скоріш!

- Які слова зі звуком [й] ви почули? (Йод, йорж)

- Складіть звукові моделі цих слів. (=о-  =о-)

- Що спільного у моделях цих слів? (Один голосний звук і один м'який приголосний звук)

- Чим вони відрізняються? (У першому слові один твердий приголосний звук, а у другому - два.)

4 Добір слів зі звуком [й]

- Назвіть інші слова, у яких є звук [й].

5 Вправа "Старт - Фініш" (для нарощування темпу читання)

- Прочитайте чітко, правильно і швидко пари слів.

Гай - гайок чай - качай

рай - райдуга рій - нагрій

син - синій чай - ручай

чай - чайка край - небокрай

 Фізкультхвилинка

Мій дідусь живе в селі,

В нього сиві вуса.

Я сокирою рубати В дідуся навчуся.

Я навчусь траву косити І в сарай її носити.

Дідусю бракує рук -

Допоможе йому внук.

IV. Робота за Букварем

1 Вступна бесіда за темою тексту з використанням ілюстрації в Букварі

2 Словникова робота

Поруч - дуже близько, на невеликій відстані, поблизу, поряд. Гречаний - з гречки (медоносної рослини).

Лан - безліса рівнина, рівний широкий простір; поле.

Рій - сім'я бджіл або інших подібних комах, які утворюють окрему групу.

Зберемо - складемо докупи, в одне місце.

Поселимо - розмістимо в певному місці на постійне проживання.

3 Читання тексту вчителем і бесіда за змістом

4 Читання "ланцюжком"

5 Самостійне напівголосне читання

6 Вибіркове читання

7 Читання діалогу в парах  Фізкультхвилинка

З братом ми були у лісі,

Гриби збирали на узліссі,

Дві корзини чималі Ми додому притягли!

V. Робота з дитячою книжкою

1 Читання вірша вчителем

- Послухайте вірш і скажіть, чи знає Сашко, як необхідно поводитись у транспорті? (Учитель читає вірш.)

2 Бесіда за змістом

- Хто їхав у трамваї?

- У чому звинувачували Сашка? (У невихованості)

- Чи вважав Сашко свій вчинок неправильним?

- Яке виправдання знайшов хлопчик?

- Але чи мають діти забувати те, чому їх учать у школі на канікулах?

- Як повинен був учинити Сашко?

- Що б ви зробили на місці Сашка?

- За що ви поважаєте старших?

- Прочитайте слово, у якому є буква й ("йот"). (Старий).

- Складіть звукову модель слова старий.

- Доберіть до цього слова протилежне за значенням. (Молодий)

VI. Підсумок уроку

- Знання про яку літеру українського алфавіту закріпили?

- З якою новою книжкою познайомилися?

- Чим вона вас вразила?



Джерело: noindex
Категорія: Навчання грамоти | Додав: SYLER (27.12.2013)
Переглядів: 3211 | Рейтинг: 0.0/0
А. М'ястківський «Казка про яблуню». В. Коломієць «Не лови метелика».
Конструювання. Курочка Ряба
Тварини весною. Зустрічаємо птахів
В. Лучук «Жолудь». Є. Гуцало «Без дороги ходить дощ». П. Ребро «Суперечка». А...
ДОДАТКОВИЙ МАТЕРІАЛ ДО УРОКІВ № 12, 13
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]