Урок 123 (письмо) Тема: Письмо великої букви X ("ха"). Письмо слів з великою буквою X ("ха")Мета: вчити учнів правильно аналізувати структуру великої букви X ("ха"), писати її в рядках зошита в поєднанні з іншими буквами; розвивати увагу учнів, мислення; виховувати охайність, бажання допомагати іншим. Обладнання: робочий зошит, картки для самостійної роботи, фішки для складання звукових моделей, розрізна азбука, картки для читання слів-головоломок, зразки рукописних букв X, х ("ха"). ХІД УРОКУ I. Організаційний момент II. Повідомлення теми і мети уроку - Ви вже вмієте писати малу рядкову букву х ("ха"), а сьогодні на уроці навчитеся писати велику букву X ("ха"). III. Актуалізація опорних знань 1 Гра "Впіймай звук" - Але спочатку давайте перевіримо, чи знаєте ви, у яких словах необхідно писати букву х ("ха"). Я читатиму вірш, а ви будете плескати у долоні, коли почуєте звук [х], який позначає на письмі буква х ("ха"). Приготуйте долоні. Хоче дівчинка Харитя Хай подивиться хмаринка Хмарку в гості запросити. На хатинку Харитинки. 2 Самостійна робота на картках - Дід Буквоїд з'їв букви у деяких словах, і тварини розгубилися. Допоможіть їм. Прочитайте слова тварин. Допишіть необхідну рукописну букву на картці. З Робота в зошиті (письмо слів хвіст і хист) Пальчикова гімнастика IV. Показ зразка рукописної літери в сітці зошита - Велика буква X ("ха") складається з двох великих півовалів: правого й лівого. V. Аналіз графічної будови з переліком елементів - Подивіться на велику рукописну букву X ("ха"), чи схожа вона на малу рукописну х ("ха"). - Чим вони відрізняються? (Розміром) VI. Засвоєння конфігурації літери 1 Показ написання літери на дошці з поясненням послідовності зображення елементів Алгоритм написання великої букви X ("ха") 1. Починаємо писати нижче верхньої міжрядкової лінії -? 2. Ведемо, заокруглюючи праворуч, угору до верхньої міжрядкової лінії -? 3. Торкнувшись верхньої міжрядкової лінії, ведемо вниз на себе, теж заокруглюючи -? 4. Біля нижньої рядкової лінії заокруглюємо ліворуч -? 5. Торкаючись нижньої лінії робочого рядка, ведемо вгору -? 6. Закінчуємо писати близько середини робочого рядка -? 7. Відступивши від першого елемента відстань, що дорівнює ширині першого півовала, і нижче верхньої міжрядкової лінії пишемо лівий півовал -? 8. Ведемо, заокруглюючи ліворуч угору -? 9. Торкаючись верхньої міжрядкової лінії, заокруглюємо вліво вниз на себе -? 10. Торкнувшись першого елемента трохи нижче верхньої міжрядкової, ведемо по писаному до середини робочого рядка -? 11. Торкнувшись нижньої рядкової лінії, заокруглюємо праворуч угору -? 12. Закінчуємо писати близько середини робочого рядка 2 "Письмо" учнями в повітрі з орієнтацією на показ учителя під рахунок і-раз-і, і-два-і (учитель стоїть спиною до класу) 3 Аналіз зразка букви VII. Вправи з письма 1 Обведення пунктирних зображень літери 2 Читання слів-головоломок з побудовою їх схем фішками і викладанням слів з букв розрізної азбуки [халва, хитра) 3 Письмо трьох літер (самостійно). Зіставлення написаних літер за зразком. Аналіз помилок 4 Дописування рядка літери Фізкультхвилинка 5 Списування з рукописного тексту 6 Добирання імен, які починаються буквою Х("ха") - Прочитайте речення, яке ви записали. - Які імена в ньому зустрічаються? (Харитон, Хома) - Які ще імена, що починаються буквою X ("ха"), ви знаєте? (Христинка, Харитя) 7 Читання вірша "Художниця" вчителем - Послухайте вірш і скажіть, що малювала дівчинка. - А що б ви хотіли намалювати? 8 Розфарбовування малюнка VIII. Підсумок уроку - Яку букву навчилися писати? - Назвіть слова з цією буквою, які писали на уроці. Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 4047 | |
Природа Кримських гір |
Рослини. Рослини і людина: що дають рослини людям, вшанування рослин. Охорона... |
Комбінована аплікація |
ДОДАТКОВИЙ МАТЕРІАЛ ДО УРОКУ 21 |
А. Качан «Загадки», «Білі мухи налетіли». С. Жупани «Підкажи словечко». Г. Ма... |
Всього коментарів: 0 | |