Урок 122 (читання) Тема: Закріплення знань про букви X, х ("ха"), звук [х]Мета: закріпити знання учнів про букви X, х ("ха"), звук [х], удосконалювати вміння складати звукові моделі слів; розвивати пам'ять, мовлення та мислення учнів; виховувати наполегливість, правдивість, бажання вивчати нове. Обладнання: фішки для складання звукових моделей, складова таблиця, таблиця для читання слів аналітико-синтетичним способом, таблиця-криптограма (для роботи з прислів'ям). ХІД УРОКУ I. Організаційний момент Пролунав уже дзвінок, Всіх покликав на урок. Тож і ми часу не гаймо - Працювати починаймо. II. Актуалізація опорних знань Виділення звуків зі скоромовки - Послухайте скоромовку та скажіть, який звук зустрічається у ній найчастіше. Хрумкає Настя сухарі хрумчасті. - Спробуйте повторити цю скоромовку. Учитель повільно повторює скоромовку. Спочатку діти промовляють її повільно, а потім - швидше. III. Повідомлення теми і мети уроку - Сьогодні на уроці ми повторимо те, що ви вивчили про букву х і звук [х]. IV. Вправи з читання 1 Колективне складання звукових схем слів-відгадок. Звуковий аналіз цих слів. Друкування їх у зошитах за зразком o Сам маленький, шуба дерев'яна. (Горіх) o Двоє лисенят завжди поруч сидять. (Вуха) o Хто не плаче, а сльози в нього течуть? (Хмара) o У землю кидалося, На повітрі розгулялося, У печі випікалося, На столі з'явилося, Людям полюбилося. (Хліб) 2 Самостійний добір учнями слів зі звуком [х] в різних позиціях-на початку, в середині, у кінці слова З Читання таблиці складів з буквоюх("ха") А Е И 0 І X ХЕ ХО г ГА ГИ ГІ 4 Читання слів, поданих в аналітико-синтетичній формі Фізкультхвилинка Літом ластівка літає, Ластів'ят малих навчає: - Не лінуйтесь, ластів'ята, Вчіться літечком літати, Бо як літо відлітує, Ми за море помандруєм. 5 Робота над прислів'ям - Прочитайте прислів'я, поясніть, як ви його розумієте. (Засип правду хоч золотом, вона випливе доверху.) - Чому важливо казати правду? б Словникова робота - Замініть слово доверху в прислів'ї так, щоб його значення не змінилося. (Вгору, уверх) V. Робота за Букварем - Послухайте текст і скажіть, яку пісню вчили учні у класі? 1 Читання тексту вчителем 2 Бесіда за змістом тексту - Чи захотіли учні вчити пісню? - Яку пісню вчили учні? (.Пісню про козлика) - Що робили учні після того, як вивчили пісню? 3 Самостійне напівголосне читання учнями 4 Вибіркове читання - Прочитайте, як звали вчительку. - Як діти слухали пісеньку? - Що запитала вчителька? - Прочитайте відповідь учнів на це запитання. - За кого співав Віталик? - А за кого - Михайло? 5 Словесне малювання - Подивіться на малюнок до тексту. Що на ньому зображено? - Уявіть, що ви - художники. Який малюнок до цього тексту ви б намалювали? Фізкультхвилинка Хапливий хом'як Та за щоку ховав. Харчувавсь абияк. І хлібець, і хурму, Харчі він шукав Не збагну я - чому? 6 Вивчення "Пісеньки про козлика" напам'ять - Давайте і ми вивчимо куплет пісеньки про козлика. 1) Читання пісеньки хором. 2) Гра "Рибалка". Учні-"рибки" читають текст так, щоб їх не спіймали учні-"рибалки", які слідкують і виправляють допущені помилки. 3) Гра "Закінчи рядок". Учитель читає початок рядка, а учні його закінчують. Учитель читає рядки не по порядку. 4) Читання хором "через рядок". Учні читають перший рядок, а другий розповідають напам'ять, і так - до кінця вірша, потім - навпаки. 5) Повторення вірша по пам'яті хором, самостійно. 6) Гра "Зірка телебачення". Учні співають "Пісеньку про козлика" невеликими групами перед класом. VI. Підсумок уроку - Що робили сьогодні на уроці? - Яке прислів'я читали? - Яку пісеньку вивчили? Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 2746 | |
Дикорослі рослини рідного краю |
Смішинки-веселинки. М. Хоросницька «Матусин заповіт», «Дві душі», «Обіцянка» |
Рослини, їх будова. Практична робота. Вивчення будови рослин |
Висівання насіння квітів у відкритий ґрунт |
Пошиття фартушка для ляльки, оздоблення його швом «уперед голку» та аплікаціє... |
Всього коментарів: 0 | |