Урок 78 (читання) Тема: Звук [е]. Позначення його буквами Е, еМета: ознайомити учнів з літерою е, її звуковим значенням; розвивати мислення, увагу, інтелектуальні здібності учнів; виховувати гуманні почуття. Обладнання: картки для індивідуальної роботи; фішки для звукової моделі слів; каса букв. ХІД УРОКУ І. Організаційний момент II. Актуалізація опорних знань 1 Гра "Чарівні квадрати" - Діти, поки я роздавала вам картки з чарівними квадратами, букви зникли. Вставте їх назад так, щоб можна було прочитати слова: сом, мак, оса; не лише рядочком, а й у стовпчик. 2 Гра "Спільний звук" Учитель називає 4-8 слів, а учні - спільний звук. o Порт, поле, липа, перо, лапа, ([п]) o Урок , туман, рука, курка, суп. ([у]) o Кіт, лист, тигр, торт. ([т]) o Екран, село, море, лелека. ([е]) III. Повідомлення теми і мети уроку - Сьогодні на уроці ми вивчимо ще один голосний звук [е], що позначається буквою е. (Демонстрування букви.) IV. Вивчення нового матеріалу 1 Гра "Впіймай звук" В такі яскраві ночі Щось джерело шепоче Й до ранку не засне. Невтомне, наче серце, Дзвени, брини, джерельце, Та не забудь мене. 2 Утворення складів типу злиття - Я називатиму вам приголосні звуки, а ви утворіть можливі склади зі звуком [е] та названим звуком. [Т], [р], [М], [с], [т'], [Л], [л*], [в] 3 Звуковий аналіз слова Еверест - Діти, чи знаєте ви, як називається одна з найвищих гір на Землі? (Еверест) (Учитель записує на дошці.) - Що цікавого у назві? (Три букви е) - Складіть звукову модель слова Еверест. О-О-О- Фізкультхвилинка На стрункій високій ніжці, Біля річки на лужку, У хустинці-білосніжці Стрів я квіточку таку: Ясним оком жовтуватим Усміхалася мені. Я хотів її зірвати, А бджола сказала: "Ні". V. Робота за Букварем Словникова робота Імена - (ім'я) особиста назва людини, яка дається їй після народження. Іменини - річниця від дня народження. Читання назв розділових знаків. - Де ставиться крапка? (У кінці речення) - А тире? (У середині слова) - А кома? (У середині слова) 1 Читання слів море, океан, весло - Знайдіть зайве слово. (Весло) Чому воно зайве? - Які букви спільні у цих словах? (е, о) ● Фізкультхвилинка Щось не хочеться сидіти, Треба трохи відпочити. Руки вгору, руки вниз, На сусіда подивись. Руки вгору, руки в боки. Вище руки підніміть, А тепер їх опустіть. Плесніть, діти, кілька раз, - За роботу, все гаразд. 2 Читання тексту "Мамині іменини" 1) Бесіда за змістом тексту. - У кого було свято? (У мами) - Яке? (Іменини) - Хто привітав маму? (Тато, Семенко і Оленка) 2) Вибіркове читання. - Прочитайте речення, у якому написано: o Що подарував тато. o Хто приніс цукерки. o Хто спік торт. o Прочитайте останнє речення. 3) Розповіді учнів. - А ви вітаєте маму з днем народження? - Як ви святкуєте мамині іменини? - Що ви їй даруєте? 4) Читання стовпчиків слів. Словникова робота Веселка - райдуга. 5) Складання речень зі словом веселка. - Складіть речення про веселку за поданою схемою: (Після дощу з'явилась гарна веселка. У небі була різнокольорова веселка.) 6) Читання слів-антонімів. - Ці слова мають протилежне значення. VI. Підсумок уроку - Яку букву ви сьогодні вивчали? - Який звук вона позначає на письмі? - Який знак може стояти в кінці речення? - А у середині? Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 3497 | |
Твоя родина, рідня, рід. Свята моєї родини |
Тема. Казки народів світу. Урок позакласного читання |
Природні матеріали. Ескіз виробу. Природні матеріали. Виготовлення аплікації ... |
Ліплення з пластиліну (гриби) |
Рослинний і геометричний орнамент. Практична робота «Гарний будинок» |
Всього коментарів: 0 | |