Урок 87 (читання) Тема: Закріплення знань про букви Д, д ("де"), звуки [д], [д']Мета: узагальнити та закріпити знання учнів про звуки [д], [д'] та позначення їх буквою д ("де"); закріпити вміння виділяти у словах звуки [д], [д']; удосконалювати вміння робити звуковий аналіз слів; збагачувати словниковий запас учнів, виробляти навички читання зв'язного тексту; розвивати навички виразного читання, фонематичний слух, зв'язне мовлення учнів; виховувати естетичні смаки, любов та дбайливе ставлення до природи, бажання працювати, стимулювати бажання пізнавати нове. Обладнання: фішки для звукового аналізу слів; малюнки до гри "Добери слова"; картки до гри; картки "Кут зору", "Не зіб'юсь"; ілюстрації до словникової роботи; кросворд; зображення доглянутого та засміченого парку. ХІД УРОКУ I. Організаційний момент II. Актуалізація опорних знань 1 Чистомовка Зі сметаною в обід Дерунів об'ївся дід. Да-да-да, ді-ді-ді, Дерунів об'ївся дід. - Який звук повторювався? - Дайте йому характеристику. - У якому слові він відрізнявся від інших? (У слові дід він м'який.) - Чому? 2 Словникова робота Деруни - оладки з тертої картоплі 3 Звуковий аналіз слів (з твердим та м'яким звуком) - Про кого йшлося в чистомовці? (Про діда) - З яким дідом ми вже знайомі? (Дід-Буквоїд) - А ось і його завдання! Зробіть звуковий аналіз слів деруни, дід. III. Повідомлення теми уроку та мотивація навчальної діяльності учнів - Сьогодні на уроці ми вирушимо в мандрівку до парку, але подорож не буде легкою. Нам треба буде виконувати завдання нашого давнього знайомого, а кого саме, ви здогадаєтесь, як тільки виконаєте його перші завдання. IV. Робота над матеріалом уроку 1 Повторення вивченого на уроці читання напам'ять висловлювання - Буква д ("де") на письмі може позначати два приголосних звуки: твердий [д] і м'який [д']. 2 Гра "Добери слова" - Ми заговорили про діда, а наш старий товариш Дід-Буквоїд вже встиг "пообідати" - і дивіться, що він накоїв! Давайте це виправимо. Д д д 0 д д А д 0 0 А (Дід, диво, дудка, дорога) - Чи були серед названих слів такі, що мали м'який звук [д']? Доведіть свою думку. З Вправи на розвиток навичок читання - Давайте покажемо нашому товаришу, як ми вже навчилися читати без помилок. Фізкультхвилинка Сильний вітер до землі Гне дерева молоді. А вони ростуть, міцніють, Вгору тягнуться, радіють. Вітер віє нам в лице; Захиталось деревце. Вітерець все тихше, тихше, Деревце все вище, вище! 4 Гра "Впізнай звук" ([д] чи [д']) - Дідусь вирішив перевірити, чи розрізняєте ви, де твердий, а де м'який звук. Давайте доведемо, що ми все добре запам'ятали, і не піддамося на його пастки. Намалюю дім, садок, З димаря іде димок, Ось доріжка, два дубки, На дубочках голубки. V. Робота в зошитах - Давайте запишемо слова з віршика, в яких зустрічається твердий звук [д]. VI. Робота за Букварем З Розгадування кросворда 1) Вилітає з груби джин, Сивий, бородатий, Мчить у небо хутко він. Спробуй наздогнати! (Дим) 2) Що то за гість, що темноту їсть? (День) 3) Нікого не ображають, А всі їх штовхають. (Двері) 4) Вірно людям я служу, їм дерева стережу. Дзьоб міцний і гострий маю, Шкідників ним добуваю. (Дятел) 5) Добігла стрічка аж до річки. А далі - скок! І на місток. І знову знай собі біжить, Туди, куди твій шлях лежить. (Дорога) Фізкультхвилинка Навколо дерев весело підемо. Різні листочки дружно підберемо. Відразу вгору піднімемо, А потім їх підкинемо, Нехай собі летять! Розвиток мовлення. Бесіда за малюнками Розглядання малюнків та їх порівняння (на одному зображено незасмічений, чистий та доглянутий парк, а на іншому - навпаки: в парку повсюди розкидане сміття, зламані гілки, обпалені дерева). Заучування напам'ять скоромовки - Зараз ми прочитаємо скоромовку, в якій розповідається про те, як діти носили воду в ситі, щоб полити дерева, і дізнаємося, вдалося їм полити дерева чи ні. Скоромовка Ми носили воду в ситі, Та дерева не политі. Воду в ситі не носити, Саду ситом не полити. VII. Підсумок уроку - Хто сьогодні завітав до нас на урок? - Де ми з вами побували сьогодні на уроці? - Що цікавого дізналися? Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 1922 | |
Тема. Казки народів світу. Урок позакласного читання |
Як людина сприймає інформацію |
Вступне заняття. Значення праці в житті людини. Організація робочого місця |
ДОДАТКОВИЙ МАТЕРІАЛ ДО УРОКІВ № 25 |
Прикраси для ялинки. Підбір матеріалів для виготовлення прикрас з паперу. Пос... |
Всього коментарів: 0 | |