Урок 91 (письмо) Тема: Письмо великої букви 3 ("зе"). Письмо слів із пропущеними літерамиМета: навчити писати велику букву 3 ("зе"), склади, слова з нею, збагачувати словниковий запас учнів; розвивати вміння аналізувати структуру букви, порівнювати її з іншими буквами; розвивати увагу, спостережливість, кмітливість, зв'язне мовлення; виховувати охайність при письмі та дотримання норм каліграфічного письма, бережливе ставлення та любов до природи. Обладнання: картки з друкованими та рукописними буквами; предметні малюнки: лозина, кизил; робочий зошит; плакат "Правильно сиди під час письма"; картки із завданнями. ХІД УРОКУ I. Організаційний момент II. Актуалізація опорних знань учнів 1 Чистомовка За-за-за - в лузі паслася ...коза. Зу-зу-зу - я їй сіна ...привезу. Зе-зе-зе - по стежині вуж ... повзе. Зи-зи-зи - до дітей своїх повзи. 2 Гра "Впіймай звук" Зійди, зіронько-зірнице, Золотава зорянице, Завітай до нас в долину, Засіяй хоч на хвилину, Бо згубились зайченятка І не можуть знайти татка. Л. Вознюк 3 Словникова робота Зірниця - те саме, що зірка. Золотава - кольору золота. Завітати - зайти до кого-небудь, відвідати когось. 4 Гра "Добери слова" - А хто скучив за Дідом-Буквоїдом? (Коза, лоза, ваза, Ліза) 5 Звуко-буквений аналіз слова Ліза 6 Повторення вивченого на уроці читання висловлювання - Буква "зе" на письмі може позначати два приголосних звуки: твердий [з] і м'який [з']. III. Повідомлення теми та завдань уроку - На цьому уроці письма ви навчитесь писати велику літеру З ("зе"), а також склади і слова з нею. IV. Вивчення нового матеріалу 1 Демонстрування та порівняння друкованої літери з відповідною їй писаною, з раніше вивченими літерами 2 Повторення правил сидіння за партою, вимог щодо того, як тримати ручку і розміщувати зошит під час письма o Правила сидіння за партою o Розміщення зошита на парті o Як тримати ручку під час письма 3 Показ і пояснення вчителем написання букви на дошці - Велика буква 3 ("зе") складається з двох правих півовалів (верхнього меншого і нижнього більшого). Алгоритм написання великої букви 3 ("зе") 1. Починаємо писати нижче верхньої міжрядкової лінії -? 2. Заокруглюємо вправо -? 3. Заокруглюємо вліво -? 4. Торкаючись верхньої міжрядкової лінії, ведемо вниз на себе -? 5. Закінчуємо писати перший елемент над верхньою рядковою, не заокруглюючи вгору -? 6. Не відриваючи руки, заокруглюємо вправо вниз -? 7. Ведемо на себе до нижньої рядкової лінії -? 8. Заокруглюємо вліво -? 9. Торкаючись нижньої рядкової, закінчуємо писати близько середини робочого рядка Пальчикова гімнастика 4 "Письмо" в повітрі 5 Письмо рядка букви самостійно 6 Письмо слів (звертається увага на з'єднання букви з іншими буквами) 7 Письмо речень V. Узагальнення та систематизація вивченого матеріалу 1 Робота над віршем - Послухайте вірш. У яких словах уживається буква з ("зе")? Зоя і Зіна Знайшли лозини. Лозина до лозини І зроблено корзини. Зоя і Зіна Взяли корзини, Стали завзято Кизил збирати. Г. Бойко 2 Словникова робота Лозина - народна назва деяких кущових порід верби. Кизил - рослина або деревце з жовтими квітками та їстівними ягодами. 3 Бесіда за змістом вірша - Про кого віршик? - Що робили дівчатка? - Чому слова Зоя і Зіна написані з великої літери? 4 Розфарбовування малюнка 5 Робота за картками (спишіть, заповніть пропуски) _ила, ні_, _іно, _авук, м_ска, _кула, _кол, _ак, _оса, _оза, віно_, _іти, _ім, са_, _орква, ласті_ка, _рава, _авка, ли_ка. VI. Підсумок уроку - Яку букву навчилися сьогодні писати? - Чи важко було писати цю букву? - Які слова з цією літерою ви писали? Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 2229 | |
Декоративна аплікація |
Українська народна казка «Колосок» |
Сторінками улюблених книг. Урок позакласного читання |
Стібки і шви. ручні стібки. Шов «уперед голку» та його застосування |
Предметна аплікація із рослинних форм. Зайчик |
Всього коментарів: 0 | |