Урок 67 (письмо) Тема: Велика буква П ("пе"). Написання імен з великої літериМета: вчити дітей писати велику букву П ("пе"), закріплювати вміння з'єднувати букви у словах; виконувати звуко-складові моделі; списувати з друкованого шрифту; розвивати усне зв'язне мовлення, збагачувати словниковий запас учнів; розвивати дрібну моторику руки; виховувати у дітей охайність, старанність, дисциплінованість, інтерес до навчання. Обладнання: каса букв; картки з друкованими і рукописними буквами; фішки для звукових моделей; робочий зошит; плакат "Правильно сиди під час письма". ХІД УРОКУ I. Організаційний момент II. Повторення вивченого матеріалу 1 Гра "Добери пару" На дошці виставлені зразки друкованих і рукописних літер. - Яку з рукописних букв ви вчилися писати минулого уроку? - Який звук вона позначає на письмі? 2 Гра "Мікрофон по копр Учні добирають слова зі звуком [п] у різних позиціях. 3 Промовляння чистомовки вчителем, запис учнями на дошці складів, що повторюються Пи-пи-пи - яблука... (купи). Пі-пі-пі - смітинки... (у крупі). III. Мотивація навчальної діяльності учнів 1 Слухання вірша, відтворення прослуханого Полінка посуд перемила. Кімнату підмела сама. Полінку мама похвалила, Бо скрізь порядок навела. - Про кого цей вірш? - Що ви можете сказати про дівчинку? - А як ви допомагаєте мамі? 2 Викладання звукової моделі слова Поліна - Чи можемо ми написати це слово? Чому? Фізкультхвилинка IV. Повідомлення теми і завдань уроку - Сьогодні ви, діти, будете вчитися писати велику букву П ("пе"), поєднувати її з іншими літерами. Також повторимо правила вживання великої літери. Поговоримо про те, як ви вдома допомагаєте мамі. V. Вивчення нового матеріалу 1 Демонстрування зразка букви 2 Порівняння друкованої й рукописної букви П ("пе") 3 Повторення правил сидіння за партою, вимог щодо того, як тримати ручку й розміщувати зошит під час письма o Правила сидіння за партою o Розміщення зошита на парті o Вправи для розвитку м'язів руки o Як тримати ручку під час письма 4 Пояснення принципів написання букви - Велика буква П ("пе") складається з трьох елементів: двох довгих прямих, заокруглених унизу, і прямої горизонтальної лінії, що починається з заокруглення. - Пишемо під рахунок раз і, два-і, і-три. 5 Письмо елементів букви в повітрі, на дошці, в зошиті - У яких вивчених буквах зустрічалися подібні елементи? 6 Письмо букви П ("пе") у повітрі, на дошці, в зошиті Гра "Мікрофон по колу" ( "Назви ім'я" ) 7 Письмо буквосполучення та складів з великою буквою П ("пе") - Уважно слухайте слова і плескайте в долоні, коли почуєте у слові склад, що тільки-но записали. Парасолька, півник, праска, плащ, пінгвін, пухкий, пишу, портфель. - Пригадайте, коли ці слова будуть писатися з великої літери? Фізкультхвилинка (пальчикова гімнастика) 8 Письмо речень Панас писав. Пилип співав. Поліна спала. - Доповніть речення новими словами. - Поясніть вживання великої літери. Алгоритм написання великої букви 17 ("пе") 1. Починаємо писати від верхньої міжрядкової лінії -? 2. Ведемо від верхньої міжрядкової лінії пряму довгу лінію вниз на себе до нижньої рядкової лінії -? 3. Торкаючись нижньої робочої лінії, заокруглюємо ліворуч -? 4. Закінчуємо писати близько середини робочого рядка -? 5. Від початку першого елемента залишаємо відстань, яка дорівнює половині висоти від верхньої міжрядкової до верхньої рядкової лінії -? 6. Ведемо пряму довгу лінію вниз на себе до нижньої лінії робочого рядка -? 7. Заокруглюємо праворуч -? 8. Закінчуємо писати близько середини робочого рядка -? 9. Відступаємо від початку першого елемента вліво відстань, що дорівнює половині висоти від верхньої міжрядкової до верхньої рядкової лінії -? 10. Починаємо писати нижче верхньої міжрядкової лінії -? 11. Заокруглюємо праворуч угору до верхньої міжрядкової лінії -? 12. Ведемо далі по верхній міжрядковій лінії, торкаючись початку першого і другого елементів -? 13. Закінчуємо писати від початку другого елемента на відстані, що дорівнює ширині робочого рядка VI. Розвиток зв'язного мовлення 1 Слухання вірша, утворення словосполучень Півень півневі співав: "Я сьогодні рано встав!" Потім вилетів на пліт - Заспівав на цілий світ: "Я співати так люблю, Що ніколи не просплю!" Г. Чубач Півень (який?)... Півень (щоробить?)... 2 Складання речення зі словом півень, побудова графічної моделі речення VII. Розфарбовування малюнка VIII. Підсумок уроку - Яку букву ви вчилися писати? - Який звук вона позначає на письмі? - Прочитайте речення і поясніть уживання великої літери. куПил сін липПи су Пана. - Пригадайте, про кого ви слухали вірш? - За що мама похвалила Полінку? Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 2611 | |
Вітальні листівки. Оздоблення листівки |
«Зима-білосніжка». Урок позакласного читання |
Поняття про композицію як витвір мистецтва. Практична робота «Півник і курочк... |
Передавання просторового явища способом загороджування в зображенні архітекту... |
«Осінь спати захотіла, землю листом застелила...». Побудова речень різних тип... |
Всього коментарів: 0 | |