Урок 71 (читання) Тема: Закріплення знань про звукове значення букви Р, р ("ер")Мета: формувати навички читання слів і речень з вивченою буквою, вдосконалювати навички побудови звуко-складових моделей; розвивати зв'язне мовлення, спостережливість, мислення; виховувати дбайливе ставлення до хліба, важкої праці хліборобів. Обладнання: предметні малюнки до загадок; звуко-складові моделі та фішки до них; сигнальні картки; променеподібні таблиці. ХІД УРОКУ I. Організаційний момент Учитель перевіряє наявність на партах у дітей необхідного приладдя, готовність учнів до уроку. II. Повторення вивченого матеріалу 1 Бліцопитування - Яку букву вивчали на минулому уроці? - Знайдіть її в касі букв і покажіть. - Які звуки вона позначає на письмі? - Наведіть приклади слів із нею. 2 Робота з сигнальними картками У кожного учня - картки трьох кольорів. Колір відповідає позиції звука: синій - на початку слова, жовтий - в середині, червоний - в кінці. Орел, рубає, комар, кролик, бар, ріпка, огірок, капуста, морква, роса. 3 Повторення скоромовки, вивченої на попередньому уроці 4 Читання слів за променеподібними таблицями III. Повідомлення теми і завдань уроку - Сьогодні ви будете читати слова, речення з вивченими буквами, будувати звуко-складові моделі, вивчите скоромовку. Дізнаєтеся, як раніше вирощували і збирали пшеницю, просо, і разом пригадаємо, як потрібно ставитися до хліба. IV. Робота за Букварем 1 Читання стовпчиків слів хором, ланцюжком 2 Гра "Слухняний ротик" 1) Читання скоромовки з нарощуванням темпу. 2) Заучування скоромовок напам'ять. 3) Промовляння скоромовки окремими учнями. Фізкультхвилинка Що ж, мабуть, прийшла пора Трохи відпочити, Я вас хочу на зарядку, Друзі, запросити. Руки вгору піднімаєм, Швидко вниз їх опускаєм. Нахил вправо, нахил вліво - Повторімо знову вміло. 3 Гра "Слово в слові" - Утворіть із букв слова красиво нові слова. (Рак, рис, сир, роса, коса) - Скільки нових слів можна утворити із букв слова скоромовка? 4 Розглядання ілюстрації. Бесіда за малюнком - За малюнком доберіть слова до поданих звуко-складових моделей. 5 Робота над текстом Букваря Фізкультхвилинка (гімнастика для очей) Оченята роблять вправи: Вліво, вправо, вліво, вправо. Потім вгору, потім вниз Оченятами дивись! Ведемо очима вліво-вправо, вгору-вниз протягом 2 хв. 1) Повторне читання тексту учнями. 2) Відтворення змісту прочитаного з елементами вибіркового читання. 6 Читання скоромовок, поданих рукописним шрифтом 7 Гра "Ніч - день" Учень читає текст уголос. За командою "ніч" учень заплющує очі і промовляє ті слова, які він встиг побачити далі в реченні. За командою "день" наступний учень продовжує читати. V. Підсумок уроку - Який текст ви читали на уроці? - Чого він вас навчив? - Назвіть букву, яка позначає м'який приголосний у цьому слові. - Наведіть приклади слів, коли ця буква позначає твердий приголосний. Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 2654 | |
Що таке культурна спадщина. Правила поводження у громадських місцях |
Я. Щоголів «Зимовий ранок». М. Рильський «Зима». Леся Українка «Сніг з морозо... |
Вирізування з паперу серветок, сніжинок |
Жива і нежива природа. Що належить до природи |
Охорона рослин |
Всього коментарів: 0 | |