Урок 70 (читання) Тема: Повторення вивчених букв. Робота з дитячою книжкою. М. Стеценко "Гіркий апельсин"Мета: повторити і закріпити знання про вивчені букви; вдосконалювати навички читання, збагачувати словниковий запас; розвивати пізнавальні та творчі здібності школярів, усне мовлення, увагу, спостережливість; виховувати у дітей бережливе ставлення до пташок. Обладнання: малюнки (метелик, комар, бджілка, синичка, джміль); книжка М. Сте-ценка "Гіркий апельсин". ХІД УРОКУ І. Організаційний момент Букв вже вивчено чимало. Час згадати їх усі. Тож урок я пропоную: На повторення провести. Учитель перевіряє наявність на партах у дітей необхідного приладдя, готовність учнів до уроку. II. Повторення вивченого матеріалу 1 "Назви буквр Учні виходять до дошки, знаходять вивчені букви, називають їх, дають характеристику звукам, які вони позначають на письмі. 2 Гра "Допиши буквр На дошці записані елементи вивчених букв, учні дописують букву і називають її. 3 Гра "Склади буквр З лічильних паличок учні складають вивчені букви. 4 Гра "Добудуй будиночок" На дошці - незакінчений малюнок будинку: стіни, дах. - Домалюйте частини будинку, в назвах яких є звуки [р ], [р']. 5 Робота над словами миска крона Іванко Лиска крок Іринка риска урок Мирон іриска сирок Каріна омар кулінар Марко комар самовар Кирило - Прочитайте слова, що починаються голосним звуком. - Зачитайте слова, що пишуться з великої літери. - Знайдіть і зачитайте односкладові слова. - Знайдіть і зачитайте слово, що означає професію людини. - Складіть його звукову модель. - Складіть речення зі словом, що вам найбільше сподобалось. Фізкультхвилинка III. Робота з дитячою книжкою. Опрацювання оповідання "Синичка" з книги М. Стеценка "Гіркий апельсин" 1 Розглядання малюнків Гра "Хто зайвий?" Метелик, комар, бджілка, синичка, джміль. - Назвіть зайвого. Обґрунтуйте свою відповідь. - Давайте спробуємо описати синичку, даючи відповіді на питання. 1) Розглядання обкладинки, читання назви книжки та імені автора. 2) Розглядання змісту. 3) Перегляд книжки посторінково. - Як ви гадаєте, про що ця книжка і про кого? 5 Читання вчителем оповідання "Синичка" з подальшим обговоренням - Про кого це оповідання? - Чому так радів Яшко? - Яку пораду дала мама синові? - Як вчинив хлопчик? - Що примусило Яшка відпустити пташку? - Кого вам було жаль і чому? - Як би ви повелися на місці хлопчика? - Яку користь приносять пташки? 6 Робота над малюнками до оповідання "Синичка" - Кого ви бачите на малюнку? - Де знаходиться пташка? - Як ви гадаєте, чи добре пташці в клітці? - Пригадайте, чи подобалась пташка хлопчику? - Чому в хлопчика радісне обличчя? - Чому відчинені дверцята клітки? - Чи зрозумів свою помилку хлопчик? IV. Підсумок уроку - З яким оповіданням ви ознайомилися на уроці? - Яка за розміром синичка? - Які у неї крильця? - Якого кольору грудка? - Яка у неї голівка? З Слухання вірша Синиці голодом намлілись - Така зима, така зима!... Оце б у вирій полетіти - Так Батьківщини там нема. Л. Костенко - Що ви дізналися про синичку? 4 Розглядання книжки - Про що воно? - Яку користь приносять пташки? - Як ми можемо допомогти зимуючим пташкам? Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 2771 | |
Запитання до природи. Як економно використовувати воду вдома? |
Аплікація із рослинних форм |
Вирізування з паперу серветок, сніжинок |
Що таке культурна спадщина. Правила поводження у громадських місцях |
Панно для класної кімнати. Підбір технік для виготовлення |
Всього коментарів: 0 | |