Урок 72 (письмо) Тема: Письмо великої букви Р ("ер"). Списування з друкованого шрифтуМета: вчити учнів писати велику букву Р ("ер"), закріплювати їх уміння з'єднувати букви в словах, виконувати звуко-складові моделі, списувати з друкованого шрифту; розвивати усне зв'язне мовлення, збагачувати словниковий запас; розвивати дрібну моторику руки; виховувати у дітей охайність, старанність, дисциплінованість, інтерес до навчання. Обладнання: каса букв; картки з друкованими і рукописними буквами; фішки для звукових моделей; фішки для графічних моделей; предметні малюнки до загадок; робочий зошит, плакат "Правильно сиди під час письма"; картки із завданнями для роботи в парі. ХІД УРОКУ I. Організаційний момент II. Повторення вивченого матеріалу 1 Фронтальне опитування - Яку букву ви писали минулого уроку? - Серед написаних елементів рукописних букв знайдіть ті, що належать буквір ("ер"). Напишіть цю букву. 2 Робота в парі. Гра "Зашифроване слово" На партах - картка з завданням. ирувімписумквас - Щоб прочитати зашифроване слово, необхідно закреслити літери, що повторюються. - Назвіть утворене слово. (Ріпка) - Складіть із цим словом речення. - Побудуйте графічну модель свого речення. - Назвіть першу літеру у відгаданому слові. - А от які звуки вона позначає, ви пригадаєте, відгадавши загадки. 3 Відгадування загадок o Диво-птиця, хвіст горить, До зірок вона летить. (Ракета) o Між берегів текла, текла, Мороз зміцнів - під скло лягла. (Річка) 4 Побудова звукових моделей до слів-відгадок - Які звуки позначає буквар ("ер") на письмі. III. Мотивація навчальної діяльності учнів 1 Слухання вірша, відтворення прослуханого Рогата корівка реве. Романко травичку рве. - Що робить корівка? Чому? - Що робить хлопчик? - Як його звуть? - Чи можете ви написати це слово? Чому? 2 Фізкультхвилинка IV. Повідомлення теми і завдань уроку - Сьогодні, діти, ви будете вчитися писати велику букву Р ("ер"), поєднувати її з іншими літерами, відгадуватимете загадки, списуватимете речення, подані друкованим та рукописним шрифтом, працюватимете в парах. Щоб виконати всі завдання, вам на уроці потрібно бути старанними та уважними. V. Вивчення нового матеріалу 1 Демонстрування зразка букви 2 Порівняння друкованої й рукописної букви Р. 3 Повторення правил сидіння за партою, вимог щодо того, як тримати ручку і розміщувати зошит під час письма o Правила сидіння за партою o Розміщення зошита на парті o Вправи для розвитку м'язів руки o Як тримати ручку під час письма 4 Пояснення принципів написання букви - Велика буква Р ("ер") складається з двох елементів: довгої прямої, заокругленої внизу ліворуч, і верхнього півовала. Алгоритм написання великої букви Р ("ер") 1. Від верхньої міжрядкової лінії ведемо пряму довгу лінію вниз на себе до нижньої рядкової лінії -? 2. Торкаючись нижньої лінії робочого рядка, заокруглюємо ліворуч -? 3. Закінчуємо писати близько середини робочого рядка -? -? 4. Відступаємо від першого елемента ліворуч на відстань, що дорівнює половині висоти від верхньої міжрядкової до верхньої рядкової лінії і на таку саму відстань від верхньої міжрядкової лінії -? 5. Ведемо вгору, заокруглюючи праворуч під верхньою міжрядковою лінією -? 6. Торкаючись верхньої міжрядкової лінії і початку першого елемента, заокруглюємо праворуч вниз -? 7. Закінчуємо писати праворуч від першого елемента на відстані, що дорівнює половині висоти від верхньої міжрядкової до верхньої рядкової лінії і на такій самій відстані від верхньої міжрядкової лінії - Пишемо під рахунок раз і, і-два-і. 5 Письмо елементів букви в повітрі, на дошці, в зошиті - У яких вивчених буквах зустрічалися подібні елементи? 6 Письмо букви Р ("ер") у повітрі, на дошці, в зошиті 7 Гра "Спіймай слово" Роман, Рівне, руками, Руслан, ручка, Раїса, риба, рукавичка, Ростислав, рибак 8 Письмо слів Роман, Руслан - Складіть речення про двох друзів. Фізкультхвилинка (пальчикова гімнастика) 9 Підготовка до списування речень, поданих друкованим та рукописним шрифтом - Прочитайте речення. - Назвіть імена дітей. - Чому слово У написано з великої літери? - Який розділовий знак стоїть у кінці речення? - Знайдіть третє речення. З тих самих звуків останнього слова утворіть інше слово. - Що у Олі? 10 Самостійний запис речень VI. Розфарбовування малюнків VII. Підсумок уроку - Яку букву ви вчилися писати? - Які звуки вона позначає на письмі? - Коли ми пишемо велику літеру? - Чому слово Рівне пишемо з великої літери? Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 1878 | |
Що таке культурна спадщина. Правила поводження у громадських місцях |
«Осінь спати захотіла, землю листом застелила...». Побудова речень різних тип... |
Робота з папером. Писанка |
Криволінійне різання паперу. Виготовлення дидактичної гри «числове віяло» |
Хто ти. Які вони, який ти. Історія твого імені |
Всього коментарів: 0 | |