Урок 74 (письмо) Тема: Письмо рядкової букви т ("те"), складів та слів із неюМета: вчити учнів правильно аналізувати структуру малої букви т ("те"), писати її в рядках зошита, у складах та словах; розвивати мовлення, увагу, мислення, інтелектуальні здібності; виховувати чуйність, доброту, гуманне ставлення до всього живого, бажання працювати. Обладнання: конверт із завданням; зображення: трьох друзів, чарівника, хлопчика, риболова; криптограма слова ластівка; робочий зошит. ХІД УРОКУ I. Організаційний момент II. Повідомлення теми і мети уроку - Діти, пропоную вам завітати до редакції газети "Допомога", яка отримує листи із проханням про допомогу. Листів приходить дуже багато, і працівники не встигають відповісти на всі прохання. Допоможемо редакції? III. Робота над матеріалом уроку 1 Листі - Перший лист - від трьох друзів. Нещодавно вони були у країні букв, але забули, яка буква живе в якому місті. Допоможіть їм пригадати. o У першому місті живуть букви, які мають похилу паличку (к, н, п). o У другому - коротку паличку із заокругленням унизу (а, и, і, л, м, н). o У третьому - коло (о, а). 2 Лист 2 1) Читання листа вчителем. - Другий лист - від чарівника. У ньому він просить перетворити грибочок так, щоб у нього замість однієї ноги стало три. Як це зробити? Підказка: яка буква схожа на грибок і має одну ніжку? (тп) - Подивіться на рукописну букву тп ("те"), скільки у неї ніжок? (3) - Отже, ви знаєте, що відповісти чарівнику. Але щоб написати йому відповідь, необхідно навчитись писати малу рядкову букву тп ("те"). 2) Алгоритм написання. - Рядкова буква тп ("те") складається з трьох коротких прямих ліній, з яких друга починається із заокруглення, а третя має заокруглення вгорі і внизу. Алгоритм написання рядкової букви тп ("те") 1. Ведемо від верхньої до нижньої рядкової лінії вниз на себе коротку пряму лінію 2. Повертаємося по писаному майже до верхньої робочої лінії 3. Заокруглюємо праворуч, торкаючись верхньої лінії робочого рядка 4. Ведемо вниз на себе коротку пряму до нижньої рядкової лінії 5. Повертаємося по писаному майже до верхньої робочої лінії 6. Заокруглюємо праворуч, торкаючись верхньої лінії робочого рядка 7. Ведемо вниз на себе коротку пряму лінію до нижньої рядкової лінії 8. Торкаючись нижньої лінії робочого рядка, заокруглюємо праворуч 9. Закінчуємо писати близько середини робочого рядка o oo?>. со "Письмо" букви у повітрі під рахунок. Робота у прописах. Учні обводять букву тп ("те") у прописах. Декілька учнів пишуть букву на дошці. Аналіз написаного. o Самостійне написання букв у прописах. З Лист З - Наступний лист надіслав мер міста З'єднане. У цьому місті живуть слова та буквосполучення, але вони розсипались і не знають, що їм робити. Підкажіть, яким буде тип з'єднання цих букв. - Останні два буквосполучення пропишіть у прописах, але стежте за з'єднанням. Фізкультхвилинка (пальчикова гімнастика) 4 Лист 4 - Ще один лист - від хлопчика з дитячого садочка. Сьогодні він вчинив неправильно й образив свого тата. Що йому робити? (Вибачитись.) - Як ви просите вибачення? - Зараз хлопчик у дитячому садочку. Щоб не зволікати до вечора, він вирішив написати лист-вибачення, але не вміє писати слово тато. Пропишіть це слово у прописах - і ми відправимо йому зразок. 5 Лист 5 - Дивно, чомусь не написано, від кого цей лист. Хоча є ось що... - Цей лист від ластівки. Ось що її цікавить. Що це вранці за дива? Море землю покрива, На ліси, поля, на лан Густий стелиться... (туман). - Щоб день став сонячним, пропишіть це слово. б Друге завдання від ластівки - День став сонячним та теплим, і ластівці захотілось пригадати літній табір, над яким вона пролітала влітку. Допоможіть їй, нагадайте, яке літо? - Пропишіть це слово - літо, пишіть гарно, щоб глянувши на нього, стало тепло. Фізкультхвилинка 7 Лист б - Шостий лист - від риболова. Він не може працювати, тому що у нього порвана... не можу прочитати що... Спробуйте ви. - Так, щоб риболов зміг ловити рибу, пропишіть слово сітка у зошитах, але слідкуйте, щоб у слові не було "дірочок". 8 Лист 7 - Останній лист - з країни Інструментів. Звуко-буквенний аналіз слова молоток - Скільки у слові приголосних? (4) - Назвіть їх. (м, л, т, к) - Скільки голосних? (3) - Що цікавого у цьому слові? (Три о) IV. Підсумок уроку - Діти, пригадайте, кому ми сьогодні допомогли? - Знаєте, хлопчик, якому ми допомогли, помирився з татом. Подивіться на малюнок. Як ви вважаєте, про що вони розмовляють зараз? Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 2420 | |
Два уроки поспіль. У царстві рослин |
Аплікація із рослинних форм |
Конструювання зі смужок паперу. Конструювання виробів зі смужок паперу |
Ознайомлення з українським народним жіночим одягом. Практична робота «Україно... |
Т. Коломієць «На роботу». О. Буцень «Помічниці». Б. Вовк «З кого песик прикла... |
Всього коментарів: 0 | |