💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

Звук [п]. Позначення його буквами П, n ("пе")

Урок  64 (читання)

Тема: Звук [п]. Позначення його буквами П, n ("пе")

Мета: ознайомити учнів з буквами fl, п ("пе"), їх звуковим значенням; формувати вміння виконувати синтетичні та аналітичні дії зі звуками; вчити читати склади, слова з новою буквою; збагачувати словниковий запас; розвивати мовлення, мислення; виховувати бережливе ставлення до природи.

Обладнання: предметні малюнки (груша, помідор, слива, абрикос, вишня, яблуко); звуко-складові моделі та фішки до них; макет сонечка; каса букв.

ХІД УРОКУ

I. Організаційний момент

Учитель перевіряє наявність на партах у дітей необхідного приладдя, готовність учнів до уроку.

II. Мотивація навчальної діяльності

Гра "Поміркуй"

На дошці - малюнки: груша, помідор, слива, абрикос, вишня, яблуко.

- Що зайве? Чому?

- Назвіть перший звук у слові помідор.

- У назвах яких овочів зустрічається цей звук?

- Отже, з яким звуком ви ознайомитеся на уроці?

III. Повідомлення теми і завдань уроку

- Сьогодні ви ознайомитесь з новим звуком [п], дізнаєтесь, якою буквою він позначається на письмі, навчитеся читати слова з нею, вивчите скоромовку. Пригадаєте, як слід ставитися до природи, і дізнаєтеся про одне з народних свят.

IV. Вивчення нового матеріалу. Ознайомлення з новим звуком

1 Виділення звука [п]

У садочку у Пилипа Виросла висока липа.

Не лінь було Пилипу Щодня полити липу.

"Спасибі",- до Пилипа Лопоче листям липа.

- За що подякувала липа Пилипові?

- Назвіть слова зі звуком [п], визначте позицію звука в названих словах.

2 Вправа "Слухняний ротик"

1) Промовляння скоромовки вчителем.

Росте липа біля Пилипа.

2) Промовляння скоромовки учнями з нарощуванням темпу.

3) Промовляння скоромовки окремими учнями.

3 Артикуляція звука [п], віднесення його до приголосних, позначення фішкою

4 Аналітико-синтетичні вправи

1) Гра "Утвори склад".

- Утворіть усі можливі склади зі звуком [п].

2) Гра "Назви звуки"

Учитель називає склад, учні називають звуки, які його утворюють.

3) Гра "Мікрофон по колу"

Учні добирають свої слова з новими звуками.

 Фізкультхвилинка

Руки вгору підіймаєм,

А тоді їх опускаєм,

А тоді скоріш, скоріш Тупай, тупай веселіш.

V. Ознайомлення з новою буквою

1 Розглядання букви. Аналіз її графічної будови. Добирання предметів з навколишнього середовища, схожих на букву п ("пе")

Гарні хлопці-молодці Закопали два стовпці.

Третій їм допомагав -

Перекладину поклав.

Втіха нашій дітворі:

Буква "пе" вже у дворі.

В. Гринько

2 Місце букви в касі

3 Друкування літер П, п ("пе") у зошитах

Повторення правил сидіння за партою та користування ручкою, зошитом. Звертається увага на поставу учнів під час письма, на положення зошита.

4 Читання складів з вивченою буквою

На дошці - малюнок сонечка, в середині - буква п ("пе"), на промінцях - а, о, і, и, у. Під керівництвом учителя діти читають прямі та обернені склади.

VI. Робота за "Букварем"

Робота з анаграмами слів пилка - липка  Гра "Відшукай паліндроми"

Паліндром - слово, яке читається однаково зліва направо та справа наліво.

На дошці - слова: око, ніс, вив, вилив, сіно.

 Фізкультхвилинка (гімнастика для очей)

А тепер нове завдання -

Оченятам тренування:

Раз - дивлюсь удалечінь.

(ЗО секунд дивитись на об'єкт удалині).

Два - в долоньці відпочинь.

(Перевести погляд на долоньку.)

Вправа повторюється 20 разів.

VII. Продовження роботи за Букварем

VIII. Підсумок уроку

- З якими новими звуками ви ознайомилися на уроці?

- Дайте характеристику цим звукам.

- А тепер промовте чистомовку.

Па-па-па - зацвіла липа.

Пи-пи-пи - бджоли мед беруть із липи.

Пу-пу-пу - візьмемо сапу.

Пі-пі-пі - завилися миші у копі.

Ип-ип-ип - півник наш охрип.

Іп-іп-іп - закипів окріп.

- Назвіть букву, якою вони позначаються на письмі. Знайдіть її в касі.

- Про що йшлося в тексті Букваря?



Джерело: noindex
Категорія: Навчання грамоти | Додав: SYLER (27.12.2013)
Переглядів: 3800 | Рейтинг: 0.0/0
Твоя країна — Україна. Символи держави
Об’ємні вироби із природних матеріалів. Виготовлення виробів із каштанів та ж...
Весняні свята. Великдень
Панно для класної кімнати. Підбір технік для виготовлення
ДОДАТКОВИЙ МАТЕРІАЛ ДО УРОКУ 19
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]