Урок 64 (читання) Тема: Звук [п]. Позначення його буквами П, n ("пе")Мета: ознайомити учнів з буквами fl, п ("пе"), їх звуковим значенням; формувати вміння виконувати синтетичні та аналітичні дії зі звуками; вчити читати склади, слова з новою буквою; збагачувати словниковий запас; розвивати мовлення, мислення; виховувати бережливе ставлення до природи. Обладнання: предметні малюнки (груша, помідор, слива, абрикос, вишня, яблуко); звуко-складові моделі та фішки до них; макет сонечка; каса букв. ХІД УРОКУ I. Організаційний момент Учитель перевіряє наявність на партах у дітей необхідного приладдя, готовність учнів до уроку. II. Мотивація навчальної діяльності Гра "Поміркуй" На дошці - малюнки: груша, помідор, слива, абрикос, вишня, яблуко. - Що зайве? Чому? - Назвіть перший звук у слові помідор. - У назвах яких овочів зустрічається цей звук? - Отже, з яким звуком ви ознайомитеся на уроці? III. Повідомлення теми і завдань уроку - Сьогодні ви ознайомитесь з новим звуком [п], дізнаєтесь, якою буквою він позначається на письмі, навчитеся читати слова з нею, вивчите скоромовку. Пригадаєте, як слід ставитися до природи, і дізнаєтеся про одне з народних свят. IV. Вивчення нового матеріалу. Ознайомлення з новим звуком 1 Виділення звука [п] У садочку у Пилипа Виросла висока липа. Не лінь було Пилипу Щодня полити липу. "Спасибі",- до Пилипа Лопоче листям липа. - За що подякувала липа Пилипові? - Назвіть слова зі звуком [п], визначте позицію звука в названих словах. 2 Вправа "Слухняний ротик" 1) Промовляння скоромовки вчителем. Росте липа біля Пилипа. 2) Промовляння скоромовки учнями з нарощуванням темпу. 3) Промовляння скоромовки окремими учнями. 3 Артикуляція звука [п], віднесення його до приголосних, позначення фішкою 4 Аналітико-синтетичні вправи 1) Гра "Утвори склад". - Утворіть усі можливі склади зі звуком [п]. 2) Гра "Назви звуки" Учитель називає склад, учні називають звуки, які його утворюють. 3) Гра "Мікрофон по колу" Учні добирають свої слова з новими звуками. Фізкультхвилинка Руки вгору підіймаєм, А тоді їх опускаєм, А тоді скоріш, скоріш Тупай, тупай веселіш. V. Ознайомлення з новою буквою 1 Розглядання букви. Аналіз її графічної будови. Добирання предметів з навколишнього середовища, схожих на букву п ("пе") Гарні хлопці-молодці Закопали два стовпці. Третій їм допомагав - Перекладину поклав. Втіха нашій дітворі: Буква "пе" вже у дворі. В. Гринько 2 Місце букви в касі 3 Друкування літер П, п ("пе") у зошитах Повторення правил сидіння за партою та користування ручкою, зошитом. Звертається увага на поставу учнів під час письма, на положення зошита. 4 Читання складів з вивченою буквою На дошці - малюнок сонечка, в середині - буква п ("пе"), на промінцях - а, о, і, и, у. Під керівництвом учителя діти читають прямі та обернені склади. VI. Робота за "Букварем" Робота з анаграмами слів пилка - липка Гра "Відшукай паліндроми" Паліндром - слово, яке читається однаково зліва направо та справа наліво. На дошці - слова: око, ніс, вив, вилив, сіно. Фізкультхвилинка (гімнастика для очей) А тепер нове завдання - Оченятам тренування: Раз - дивлюсь удалечінь. (ЗО секунд дивитись на об'єкт удалині). Два - в долоньці відпочинь. (Перевести погляд на долоньку.) Вправа повторюється 20 разів. VII. Продовження роботи за Букварем VIII. Підсумок уроку - З якими новими звуками ви ознайомилися на уроці? - Дайте характеристику цим звукам. - А тепер промовте чистомовку. Па-па-па - зацвіла липа. Пи-пи-пи - бджоли мед беруть із липи. Пу-пу-пу - візьмемо сапу. Пі-пі-пі - завилися миші у копі. Ип-ип-ип - півник наш охрип. Іп-іп-іп - закипів окріп. - Назвіть букву, якою вони позначаються на письмі. Знайдіть її в касі. - Про що йшлося в тексті Букваря? Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 3763 | |
Л. Вахніна «Кордон», Г. Бойко «Ділові розмови» |
Вирізування з паперу серветок, сніжинок |
І. Жиленко «Доброго ранку!..», Т. Коломієць «Задзвонив синенький дзвоник». В.... |
З чого все почалося |
Шкільними стежками. Урок позакласного читання |
Всього коментарів: 0 | |