💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

Звук [п]. Позначення його буквами П, n ("пе")

Урок  64 (читання)

Тема: Звук [п]. Позначення його буквами П, n ("пе")

Мета: ознайомити учнів з буквами fl, п ("пе"), їх звуковим значенням; формувати вміння виконувати синтетичні та аналітичні дії зі звуками; вчити читати склади, слова з новою буквою; збагачувати словниковий запас; розвивати мовлення, мислення; виховувати бережливе ставлення до природи.

Обладнання: предметні малюнки (груша, помідор, слива, абрикос, вишня, яблуко); звуко-складові моделі та фішки до них; макет сонечка; каса букв.

ХІД УРОКУ

I. Організаційний момент

Учитель перевіряє наявність на партах у дітей необхідного приладдя, готовність учнів до уроку.

II. Мотивація навчальної діяльності

Гра "Поміркуй"

На дошці - малюнки: груша, помідор, слива, абрикос, вишня, яблуко.

- Що зайве? Чому?

- Назвіть перший звук у слові помідор.

- У назвах яких овочів зустрічається цей звук?

- Отже, з яким звуком ви ознайомитеся на уроці?

III. Повідомлення теми і завдань уроку

- Сьогодні ви ознайомитесь з новим звуком [п], дізнаєтесь, якою буквою він позначається на письмі, навчитеся читати слова з нею, вивчите скоромовку. Пригадаєте, як слід ставитися до природи, і дізнаєтеся про одне з народних свят.

IV. Вивчення нового матеріалу. Ознайомлення з новим звуком

1 Виділення звука [п]

У садочку у Пилипа Виросла висока липа.

Не лінь було Пилипу Щодня полити липу.

"Спасибі",- до Пилипа Лопоче листям липа.

- За що подякувала липа Пилипові?

- Назвіть слова зі звуком [п], визначте позицію звука в названих словах.

2 Вправа "Слухняний ротик"

1) Промовляння скоромовки вчителем.

Росте липа біля Пилипа.

2) Промовляння скоромовки учнями з нарощуванням темпу.

3) Промовляння скоромовки окремими учнями.

3 Артикуляція звука [п], віднесення його до приголосних, позначення фішкою

4 Аналітико-синтетичні вправи

1) Гра "Утвори склад".

- Утворіть усі можливі склади зі звуком [п].

2) Гра "Назви звуки"

Учитель називає склад, учні називають звуки, які його утворюють.

3) Гра "Мікрофон по колу"

Учні добирають свої слова з новими звуками.

 Фізкультхвилинка

Руки вгору підіймаєм,

А тоді їх опускаєм,

А тоді скоріш, скоріш Тупай, тупай веселіш.

V. Ознайомлення з новою буквою

1 Розглядання букви. Аналіз її графічної будови. Добирання предметів з навколишнього середовища, схожих на букву п ("пе")

Гарні хлопці-молодці Закопали два стовпці.

Третій їм допомагав -

Перекладину поклав.

Втіха нашій дітворі:

Буква "пе" вже у дворі.

В. Гринько

2 Місце букви в касі

3 Друкування літер П, п ("пе") у зошитах

Повторення правил сидіння за партою та користування ручкою, зошитом. Звертається увага на поставу учнів під час письма, на положення зошита.

4 Читання складів з вивченою буквою

На дошці - малюнок сонечка, в середині - буква п ("пе"), на промінцях - а, о, і, и, у. Під керівництвом учителя діти читають прямі та обернені склади.

VI. Робота за "Букварем"

Робота з анаграмами слів пилка - липка  Гра "Відшукай паліндроми"

Паліндром - слово, яке читається однаково зліва направо та справа наліво.

На дошці - слова: око, ніс, вив, вилив, сіно.

 Фізкультхвилинка (гімнастика для очей)

А тепер нове завдання -

Оченятам тренування:

Раз - дивлюсь удалечінь.

(ЗО секунд дивитись на об'єкт удалині).

Два - в долоньці відпочинь.

(Перевести погляд на долоньку.)

Вправа повторюється 20 разів.

VII. Продовження роботи за Букварем

VIII. Підсумок уроку

- З якими новими звуками ви ознайомилися на уроці?

- Дайте характеристику цим звукам.

- А тепер промовте чистомовку.

Па-па-па - зацвіла липа.

Пи-пи-пи - бджоли мед беруть із липи.

Пу-пу-пу - візьмемо сапу.

Пі-пі-пі - завилися миші у копі.

Ип-ип-ип - півник наш охрип.

Іп-іп-іп - закипів окріп.

- Назвіть букву, якою вони позначаються на письмі. Знайдіть її в касі.

- Про що йшлося в тексті Букваря?



Джерело: noindex
Категорія: Навчання грамоти | Додав: SYLER (27.12.2013)
Переглядів: 3763 | Рейтинг: 0.0/0
Л. Вахніна «Кордон», Г. Бойко «Ділові розмови»
Вирізування з паперу серветок, сніжинок
І. Жиленко «Доброго ранку!..», Т. Коломієць «Задзвонив синенький дзвоник». В....
З чого все почалося
Шкільними стежками. Урок позакласного читання
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]