Показано матеріалів: 321-330
Тема: Ґрунт. Визначення ґрунту. Дослідження: виявлення повітря в ґрунті. Значення ґрунтудля рослин і тварин. Як люди дбають про ґрунт. Вшанування земліМета: формувати уявлення учнів про ґрунт, розкрити значення ґрунту для всього живого, про родючість як здатність ґрунту забезпечити рослинам умови, необхідні для їхнього росту, підсумувати вивчене про неживу природу; розвивати допитливість, інтерес до вивчення довкілля; виховувати шанобливе ставлення до землі. |
Тема: Значення води для рослин, тварин, людини. Як турбуватися про водуМета: довести до розуміння дітьми значення води для живої і неживої природи; розвивати уміння аналізувати, робити висновки; виховувати повагу до традицій українського народу шанувати воду, бережливо до неї ставитися. |
Тема: Вода. Властивості води. Дослідження: вода – розчинникМета: формувати уявлення учнів про воду, три стани води, її властивості; розвивати дослідницький підхід до процесу пізнання; виховувати бережливе ставлення до водних ресурсів України. |
Тема: Від чого буває вітер. Як людина використовує силу вітру. Згубна дія буревію. Як дбати про чистоту повітряМета: дати учням уявлення про те, від чого буває вітер, ознайомити з тим, як людина використовує силу вітру; викликати інтерес, бажання зрозуміти сутність явищ; виховувати бажання дбати про чистоту повітря |
Тема: Повітря. Властивості повітряМета: ознайомити учнів з властивостями і значенням повітря, за допомогою дослідів показати, що повітря існує скрізь, що воно конче необхідне для всього живого; розвивати допитливість; виховувати бережливе ставлення до довкілля. |
Тема: Сонце. Чому буває літо, осінь, зима, веснаМета: формувати в учнів уявлення про Сонце, про залежність від нього життя рослин, тварин і людей; розвивативміння встановлювати причинно-наслідкові зв’язки у природі на основі власних спостережень, з’ясувати, чому відбувається зміна пір року; виховувати любов до життя. |
Тема: Що належить до природиМета: формувати уявлення першокласників про природу, неживу і живу природу, вчити аналізувати перетворювальну діяльність людини; розвивати вміння групувати предмети, порівнювати їх; виховувати шанобливе ставлення до природи та речей, створених людиною. |
Тема: Водойми рідного краю. Охорона водоймМета: Виховувати любов до природи та дбайливе ставлення до водойм. Формувати в учнів поняття «водойми». З’ясувати значення водойм рідного краю у житті людини. Ознайомити з різноманітністю водойм рідного краю. Розвивати пізнавальний інтерес, уміння аналізувати, порівнювати, робити висновки. |
Тема: Мій рідний край - ДонбасМета: Формувати в учнів інтерес до навчання; засвоїти слова за темою; вчити розповідати про символи Української держави та їх значення; розвивати прагнення бути свідомим громадянином України, її патріотом. Розвивати пізнавальні інтереси. Виховувати бажання наполегливо оволодівати знаннями, любов до школи – джерела одержання знань і вмінь. |
Тема: Водойми УкраїниМета: розкрити значення води в житті людини та природи;ознайомити учнів із поняттями водойми, джерела, річки, озера, болота, моря та їх значенням в житті людини; розвивати вмінняспостерігати, робити висновки, узагальнювати; виховувати дбайливе ставлення до водойм. |