Тема. Роль харчування для здоров'я. Адекватне якісне харчуванняМета: дати учням поняття про групи їжі; ознайомити із правилами адекватного якісного харчування; викликати у дітей інтерес до вітамінних продуктів та прагнення дбайливо ставитися до влас- ного здоров'я. |
Тема. Практична робота: оволодіння самомасажем вух, носа; гімнастика для очейМета: ознайомити учнів із правилами догляду за носом, вухами та очима; вчити учнів наводити приклади шкідливих звичок, які створюють небезпеку для очей, вух, носа; розвивати мислення, мовлення; виховувати звичку дотримуватись правил догляду за носом, вухами й очима. |
Тема. Практична робота: удосконалення навички догляду за порожниною рота, руками та волоссямМета: ознайомити учнів із правилами догляду за шкірою, во- лоссям, нігтями і зубами; вчити учнів наводити приклади шкідли- вих звичок, які створюють небезпеку для зубів; виховувати звич- ку виконувати правила догляду за шкірою, волоссям, нігтями і зубами. |
Тема. Охайність й особиста гігієна першокласників: як правильно вмиватися, купатися, доглядати за зубами, вухами, носом та очимаМета: ознайомити учнів із призначенням предметів особистої гігієни; вчити учнів використовувати предмети особистої гігієни у повсякденному житті; вчити школярів правильно вмиватися, купатися, доглядати за зубами; вухами, носом та очима; розвивати мов- лення, мислення; виховувати охайність, акуратність. |
Тема. Розпорядок дня учнів і його вплив на здоров'я. Правильна організація робочого місця в класі і вдома. Практична робота: формування в дітей уміння організовувати свою працю і відпочинок; розучування «валеологічних хвилинок» для зменшення втоми й підвищення працездатності на різних урокахМета: дати учням уявлення про розпорядок дня школяра і його вплив на здоров'я; навчити учнів складати розпорядок дня за ма- люнками; порівнювати правильне й неправильне сидіння за партою: розпізнавати ознаки правильної постави, визначати правиль- ність своєї постави; виховувати бажання дотримуватись правил роз- порядку дня і правил користування робочим місцем; ознайомити із вправами для формування правильної постави. |
Тема. Як росте і розвивається людина. Практична робота «Визначення росту і маси тіла»Мета: дати учням уявлення про ріст і розвиток; навчити практично визначати свій зріст та масу тіла; розвивати допитливість; ви- ховувати бажання піклуватися про своє здоров'я. |
УРОК 3 Мета: дати уявлення учням про те, що таке хвороба, які бува- ють хвороби; пояснити, що таке щеплення і для чого його роблять; вчити запобігати хворобам; формувати навички здорового способу життя; розвивати логічне мислення, пам'ять; виховувати бережли- ве ставлення до власного здоров'я. |
Тема. Щоденне піклування про своє здоров'яМета: дати учням уявлення про здоровий спосіб життя; вчи- ти учнів дотримуватися правил здорового способу життя; розвива- ти логічне мислення; виховувати бажання щоденно дотримуватися корисних для здоров'я звичок. |
УРОК 1Тема. Що вивчає курс «Основи здоров'я». Здоров'я та його оз- наки. Практична робота «Дерево здоров'я»Мета: дати уявлення учням про те, що таке здоров'я, про значен- ня здоров'я для людини; навчити учнів називати ознаки здоров'я, порівнювати самопочуття здорової і хворої людини; розвивати мислення, мовлення; виховувати бажання піклуватися про своє здоров'я. |