Тема. Місця підвищеної небезпеки у школіМета: ознайомити учнів з правилами безпечної поведінки в школі; формувати навички безпечної поведінки на перервах, під час навчальної праці; спонукати учнів до виконання правил поведінки в школі; виховувати відповідальність, дисциплінованість. |
Тема. Поводження з незнайомими людьми у під'їзді, на вулиціМета: ознайомити учнів з правилами поводження з незнайомими людьми у ліфті, під'їзді, на вулиці; вчити, як діяти, коли дзво- нять у двері, по телефону; спонукати учнів до виконання правил поводження з незнайомими людьми; виховувати сміливість, обережність, обачливість. |
Тема. Практична робота: моделювання ситуацій спілкування про небезпеку за телефонами 101, 102, 103, 104Мета: розказати дітям про небезпечні ситуації, які можуть ви- никнути у квартирі, про правила поведінки в екстремальних ситуаціях (пожежа, витік газу, порушення водопостачання); вчити порядку дій повідомлення відповідним службам (101, 102, 103, 104) про небезпечні ситуації; спонукати учнів до виконання правил по-ведінки в небезпечних ситуаціях (пожежа, витік газу, порушення водопостачання); виховувати обережність. |
Тема. Дитина вдома. Поведінка в небезпечних ситуаціяхМета: ознайомити дітей із правилами небезпечної поведінки вдома; вчити вибирати безпечні місця і предмети для ігор удома; формувати вміння та навички, які допоможуть уникнути небезпечних ситуацій вдома за відсутності батьків; спонукати учнів до виконання правил поведінки вдома; виховувати обережність, вміння чинити розсудливо. |
Тема. Вибір друзів. Уміння товаришувати й спілкуватися в класі та сім'ї. Практична робота: моделювання ситуації спілкування дівчаток і хлопчиків. Розігрування діалогів у ситуації знайомстваМета: розповісти дітям, як правильно вибирати друзів, знайомитися, спілкуватися, товаришувати; формувати доброзичливе ставлення до друзів; вчити надавати допомогу однокласникам, товаришам. |
Тема. Піклування про здоров'я в сім'ї. Доброзичливі й добрі стосунки між членами родини. Як виявляти своє співчуття, допомогуМета: уточнити й розширити уявлення дітей про сім'ю; розповіс- ти дітям, як члени сім'ї піклуються одне про одного; формувати по- зитивне ставлення до сім'ї; вчити надавати допомогу членам родини, дбати про здоров'я рідних. |
Тема. Право дитини на здоров'я. Як звертатися за порадою та по допомогу у разі виникнення проблем зі здоров'ямМета: розповісти учням про право дитини на здоров'я; вчити їх звертатися за порадою та по допомогу у разі виникнення проблем зі здоров'ям; формувати прагнення дбати про власне здоров'я; фор- мувати вміння висловлювати власну думку; виховувати дбайливе ставлення до здоров'я. |
Тема. Цінність життя і здоров'я людини. Повага до себе та інших людей. Особливості поведінки хлопчика і дівчинкиМета: сформувати в учнів уявлення про цінність життя і здоров'я; вчити дітей наводити приклади проявів поваги до інших, обґрунто- вувати значення бережливого ставлення до себе і до інших; вихову- вати поважне ставлення до людей. |
Тема. Методика загартування; засвоєння елементарних правил приймання повітряних і сонячних ваннМета: пояснити учням значення загартовування для здоров'я; вчити дітей наводити приклади чинників загартовування; вивчити з учнями елементарні правила приймання повітряних і сонячних ванн; виховувати прагнення використовувати різні чинники загар- товування у повсякденному житті. |
Тема. Рух і здоров'я. Мотивування дітей до систематичного заняття фізичними вправами. Рухливі ігри для цілеспрямованого тренування певних груп м'язівМета: пояснити учням значення руху для здоров'я; мотивува- ти дітей до систематичного заняття фізичними вправами; вихову- вати прагнення проводити своє життя у русі, працювати, займати- ся спортом, танцями, щоденно виконувати комплекс вправ ранко- вої зарядки, виробляти гарну поставу. |