Показано матеріалів: 1311-1320
Тема: «Різання паперу ножицями по прямій лінії. Способи нанесення зображення на папір. Поняття шаблону. Правила безпечного користування ножицями».Мета: ознайомити учнів із словами «розрізати», «відрізати», «вирізати», «надрізати»; вчити різати папір по прямій лінії; розвивати вміння складати з геометричних фігур силуетний будиночок; розвивати уяву, мислення, творчість; виховувати любов до людей різних професій, економне ставлення до використання паперу. |
Тема: «Властивості паперу. Способи рвання паперу. Послідовність дій під час виготовлення аплікації з рваних частин паперу».Мета: навчати учнів з'єднувати відірвані частини паперу за допомогою, склеювання; вчити дотримуватися послідовності дій під час виготовлення аплікації з рваних частин паперу; розвивати дрібну моторику рук, охайність, самостійність; виховувати любов до природи, до праці. зроблених з паперу |
Тема: «Загальні уявлення про папір та його виробництво. Види паперу. Економне використання паперу».Мета: ознайомити учнів з історією виникнення та властивостями паперу, його видами; розвивати увагу, мислення, виховувати бережне ставлення до речей. зроблених з паперу |
Тема: Значення праці в житті людини. Правила організації робочого місця. Загальні правила безпеки життя на уроках трудового навчання.Мета: ознайомити учнів з різноманітністю професій та місцем праці в житті людини; з правилами організації робочого місця на уроці, правилами безпеки життя; формувати елементарні вміння безпечної роботи з інструментами та пристосуваннями; виховувати охайність, поважне ставлення до праці, до людей праці. |
УРОК 35 Тема. Підсумковий урок за рік. Як ми навчилися берегти своє здоров'я (тестування за допомогою запитань, малюнків, ігор тощо)Мета: закріпити й підсумувати знання дітей з вивчених тем курсу «Основи здоров'я»; формувати бажання вести здоровий спосіб життя, зміцнювати своє здоров'я протягом літніх канікул. |
УРОК 34 Тема. Практична робота: розучування ігор, які сприяють веселому настроюМета: вчити дітей розуміти значення народних ігор для веселого настрою, для здоров'я; розучити з учнями народні ігри; розвивати кмітливість, спритність; формувати прагнення дбати про власне здоров'я, весело й корисно відпочивати; виховувати дружнє ставлення до членів колективу. |
УРОК 33 Тема. Народні традиції і здоров'яМета: вчити дітей розуміти значення народних традицій для здоров'я; формувати прагнення дбати про власне здоров'я; розвивати мислення, пам'ять; виховувати повагу до народних традицій. |
УРОК 32 Тема. Елементарні уявлення про духовну складову здоров'я. Різні вияви краси поведінки людейМета: дати учням елементарні уявлення про духовну складову здоров'я; розвивати позитивні особистісні якості; виховувати ввічливість, тактовність, порядність. |
Тема. Корисні звички у спілкуванні з однолітками, дорослими людьми, членами своєї родиниМета: вчити учнів розпізнавати корисні навички спілкування з однолітками, дорослими людьми, членами своєї родини; розуміти необхідність ввічливого спілкування; виховувати прагнення ви- конувати правила ввічливого спілкування. |
УРОК 30 Тема. Практична робота: обговорення поведінки відомих літературних героїв (або героїв мультфільмів), їх ставлення до здоров'яМета: вчити розпізнавати людей, дбайливих і байдужих до свого здоров'я; виховувати прагнення дбати про власне здоров'я на прикладах героїв творів для дітей. |