Показано матеріалів: 1321-1330
Тема. Значення гарного й веселого настрою для збереження здоров'яМета: дати учням уявлення про настрій людей, його вплив на здоров'я (власне й оточуючих); вчити порівнювати різні настрої, на- водити приклади впливу настрою на самопочуття; розвивати у дітей вміння створювати та підтримувати гарний і веселий настрій. |
Тема. Купання у водоймах. Правила поведінки на водіМета: розповісти учням про правила безпечної поведінки на воді; вчити оцінювати правильні та неправильні дії людей, які відпочивають на воді; виховувати культуру поведінки на відпочинку. |
Тема. Безпека на відпочинку. Практична робота: моделювання правильних і неправильних дій під час відпочинкуМета: розповісти учням про правила безпечної поведінки у лісі; вчити оцінювати правильні і неправильні дії людей, які відпочивають на природі; вчити поводитися у природньому середовищі достойно, з повагою і любов'ю до природи. |
Тема. Безпека на відпочинку. Ігри та розвагиМета: розповісти учням про правила безпечної поведінки у природному середовищі; вчити вибирати безпечні місця для відпочинку та гри, виконувати правила ігор і розваг; допомогти їм засвоїти |
Тема. Правила користування громадським транспортомМета: ознайомити учнів із видами громадського транспорту; допомогти їм засвоїти правила користування громадським транспортом (посадка і підготовка до виходу); виховувати культуру поведінки у громадському транспорті. |
Тема. Екскурсія «Безпечний маршрут "Дім — школа"»Мета: вчити учнів вибирати безпечний маршрут від дому до школи; розвивати спостережливість, самостійність; виховувати культуру поведінки дітей на вулиці.
|
Тема. Вибір безпечного маршруту від дому до школиМета: вчити учнів вибирати безпечний маршрут від дому до школи; розвивати спостережливість, самостійність; виховувати культуру поведінки дітей на вулиці. |
Тема. Складові дороги. Основні відомості про організацію дорожнього руху. Безпечний перехід проїжджої частини дорогиМета: вчити учнів розпізнавати частини дороги (проїжджа части- на, бордюр, тротуар, перехрестя, перехід), дорожні знаки (пішохідний і підземний переходи); спонукати дітей до виконання правил безпечного переходу проїжджої частини дороги у місті чи селі; виховувати уважність, дисциплінованість. |
Тема. Поведінка в незнайомих місцяхМета: вчити учнів, як діяти в різних місцях, коли заблукав; розвивати здатність орієнтуватися у складних ситуаціях; виховувати сміливість, обережність. |
УРОК 20 Тема. Мікрорайон школи. Практична робота: «Безпечні та небезпечні місця на шкільному подвір'ї»Мета: ознайомити учнів із правилами безпечної поведінки в мікрорайоні школи; визначити з учнями безпечні та небезпечні місця на шкільному подвір'ї; спонукати дітей дотримувати правил безпечної поведінки під час рухливих ігор на шкільному подвір'ї. |