Показано матеріалів: 341-350
Тема: Розкажу про мою мамуМета: виховувати любов і шанобливе ставлення до рідної матері, до неньки-України, допомогти учням усвідомити душевні болі Святої Матері Діви Марії через страсті Ісуса Христа. Розвивати бажання ставати добрими і послушними дітьми. |
Тема. Побудова розповіді – опису на тему «Яблуко»Мета. Навчати дітей словесно описувати предмет, добирати потрібні слова, послідовно й повно розкриваючи тему опису; розвивати мовленнєві навички; виховувати в учнів потребу монологічного мовлення. |
Тема. Вода та її властивостіМета. Дати учням уявлення про основні властивості води, розвивати пізнавальне ставлення до природи, сприяти інтелектуальному розвитку молодших школярів, виховувати бережливе ставлення до води. |
Тема. Склад числа 7. Порівняння чисел у межах 7. Складання прикладівна додавання. Написання цифрМета. Формувати навички лічби; на основі практичних дій розглянути різні варіанти складу числа 7; учити складати приклади на додавання в межах 7; закріплювати навички порядкової лічби. Розвивати обчислювальні вмінні інавички, увагу, логічне мислення. Виховувати інтерес доуроку математики. |
Тема: Безпечний перехід вулиціМета. Ознайомити учнів з місцями, де можна переходити вулицю; як безпечно переходити проїжджу частину дороги; які знаки, прилади, лінії допомагають безпечному переходу; вчити практично визначати безпечні місця переходу вулиці на шляху додому; розвивати уміння орієнтуватися на вулицях міста; виховувати культуру поведінки на вулиці. |
Тема. Різноманітність рослин. Значення рослин у житті людиниМета. Розширити і уточнити знання учнів про розмаїття рослин, середовище їх зростання. Розкрити цінності рослин для людини (естетичну, практичну, оздоровлювальну). Навчати учнів розпізнавати рослини найближчого оточення. Виховувати бажання доглядати за рослинами в природі, оберігати їх. |
Тема: Природа навколо насМета: уточнити й розширити уявлення учнів про різноманітність природи; З'ясувати відмінності між неживим и живим; познайомити учнів з основними компонентами неживої та живої природи; вчити розрізняти предмети природи від речей, встановити взаємозв'язки у природі; ознайомити з ланцюжками живлення навколишньої природи; розвивати уміння спостерігати за змінами в живій и неживій природі; формувати загальнокультурну, інформаційну компетентності; виховувати бережливе ставлення до навколишньої природи. |
Тема уроку дослідження: Повітря. ВітерМета: З'ясувати, що повітря є всюди, ознайомити учнів із значенням повітря і його властивостями, розвивати спостережливість, уміння аналізувати й робити висновки. Прищеплювати бажання пізнавати навколишній світ, дбати про чистоту повітря, дізнатися як людина використовує силу вітру. |
Тема уроку: «Сонце в нашому житті»Мета уроку: ознайомити учнів із Сонцем як небесною зіркою; розвивати життєві таекологічнікомпетентності; фантазію, уяву, кмітливість; виховувати гідне ставлення до природи. |
Тема уроку: Які бувають рослиниМета: формувати поняття «дерево», «кущ», «трав’янисті рослини»; ознайомити з характерними ознаками кожної групи рослин; розвивати вміння порівнювати, аналізувати; виховувати любов до природи; виховувати почуття краси. |