Тема уроку: Які бувають рослиниМета: формувати поняття «дерево», «кущ», «трав’янисті рослини»; ознайомити з характерними ознаками кожної групи рослин; розвивати вміння порівнювати, аналізувати; виховувати любов до природи; виховувати почуття краси. Обладнання: предметні малюнки, відео презентація із зображенням рослин кожної групи. Хід уроку 1. Організаційний момент (Вірш )Ліс 2 слайд Шумить верхами буйний ліс – Дуби, берези, буки. Співає сойка, свище дрізд І воркотять голубки. Стрибає білка по верхах, Дітей зозуля кличе. Вітрець шепоче в галузках, В ярку потік мужиче. Цілує сонечко листки У ніжній, теплій ласці, Гриби наділи шапочки Так само, як у казці. (Марійка Підгірянка) IІ. Хвилинка спостережень. — Який зараз місяць? — Що ви можете сказати про тривалість дня? ночі? — Як змінився колір неба? — Чи падав дощ? III. Актуалізація опорних знань. - Пригадайте і скажіть, що таке природа. - На які дві групи вона поділяється? - Що належить до живої природи? - З яких частин складаються рослини? ІV. Формування нових знань, умінь, навичок 1. Вступна бесіда (презентація ЛІС – ЗАГАДКИ) Багато рук, нога одна. (Дерево) Навесні одягається, Взимку роздягається. (Дерево) Влітку диво це знайду В полі, в лісі і в саду. Ці рослини кольорові Запашні, такі чудові. (квіти) Весною зеленіла, влітку засмагала, червоне намисто восени вдягала. (калина) (На екрані слайди з видами рослин.) 2. - На скільки груп розподілено рослини? - Назвіть рослини першої групи (другої, третьої) - Як можна назвати одним словом березу, дуб, тополю, клен? - Як можна одним словом назвати смородину, калину, бузок, малину? - Чим відрізняються кущі від дерев? - Як назвати одним словом третю групу рослин? - Чим ця група відрізняється від інших?
V. Робота з підручником. С 46.-47 Накрити зеленим кружечком - дерево, червоним – кущ, синім – трави. VI.Фізхвилинка. (запис) VIІ. Гра «Найрозумніший» Учитель показує предметні малюнки, діти повинні назвати групу. (тополя, клен, подорожник, бузок,смородина…) VIІІ. Закріплення вивченого. У формі тесту (на екрані презентація тесту « Які бувають рослини») ІХ. Підсумок уроку. Про що дізналися на уроці? Чого навчилися? | |
| |
Переглядів: 3079 | |
Згинання і складання паперу. Виготовлення іграшок із паперу. Жабка |
Про працелюбних і лінивих |
Водойми України |
Ґрунт. Значення ґрунту для живої природи і господарської діяльності людини |
Природа Українських Карпат |
Всього коментарів: 0 | |