Тема уроку: «Сонце в нашому житті»Мета уроку: ознайомити учнів із Сонцем як небесною зіркою; розвивати життєві таекологічнікомпетентності; фантазію, уяву, кмітливість; виховувати гідне ставлення до природи. Обладнання: підручник, робочий зошит, кольорові олівці, пластилін, малюнки, таблиці Хід уроку 1. Організаційний момент Раз, два, три, чотири, п`ять Вийшло сонечко гулять. Ходить синім небосхилом, Усміхається нам мило. Шле землі воно тепло, Щоб усе росло й цвіло. 2.Повідомлення темі і мети уроку. Мотивація навчальної діяльності. - Спостереження за погодою, птахами. - Проводжу гру «Що зайве? Чому?» - Робота над загадками ( на парті у кожного учня малюнки відгадок, учитель зачитує загадку, учні відгадку показують карткою ) а) Хоч ніхто мене не сіє, Але кожен розуміє: Дочекаюся світанку – Й зійду в небі спозаранку. ( сонце ) б) Зранку у моє віконце Зазирнув синочок сонця. ( промінь ) в) Коли був я молодим, Був горбатим і худим. Потім я почав повніти, Виправлятись і кругліти. Коли зовсім круглим став, Знову худнути почав. (місяць) - До якої природи належать усі відгадки? ( це тіла неживої природи ) 3.Узагальненняісистематизація набутих знань. Учитель: - У високому царстві, у найвищому государстві живе могутній володар. Він гарний, добрий, завжди усміхається і сяє, на всіх дивиться, а на себе дивитися людям не дозволяє. Здогадайтеся, як звати цього володаря? ( сонце ) - Вправа «Асоціативний кущ» Яке ж воно Сонце? ( пекуче, ніжне, лагідне, веселе…) - Сьогодні ми закріпимо наші набуті на попередньому уроці знання про Сонце. Для чого воно всьому живому на землі? Чим воно корисне, а чим шкідливе? Ігровий момент - Діти, до нас у клас завітав не звичайний гість – Зайчисько. Цей Зайчисько, не такий вже звичайний. -Якого кольору зайка?( жовтого ) - А це колір чого? ( сонечка ) - Виявляється це не простий зайчик, а Сонячний. - А ось зайчик підказує мені, що він називає сонечко золотим. Чому, як ви думаєте? ( сонце жовте, блискуче ) - Що таке Сонце? ( це велетенська зірка, що знайшла собі місце біля нашої землі. Воно світить всім, хто шукає потрібне тепло.0 - А якщо б не було сонечка на небі, що б тоді було? - Ми з вами говорили про сонечко на небі. А ще кого називають сонечком? ( комаху ) А яку рослину називають сонячною? ( соняшник ) Фізхвилинка Учитель пускає сонячні зайчики, учні плескають у долоні, ловлячи їх. ( Наші пращури називали себе синами Сонця і присвячували йому свою творчість, свої свята. Давайте і ми промовимо закличку «Вийди, вийди, сонечко» Вийди, вийди, сонечко, На дідове полечко, На бабине зіллячко, На наше подвір`ячко. - Проводжу гру «Хто не може жити без сонячного тепла» Жило собі Сонечко. Воно було привітне, ласкаве. Але одного теплого дня, коли Сонечко зігріло землю, налетіла на нього темна Хмара. Все раптом стало сумним, похмурим. Побачив Вітер, що на землі лихо. Він прилетів та так подув, що Хмарина злакалась і втекла в темний ліс спати. Сонечко подякувало вітру, усміхнулося і знову засяяло. Але звірятка, поки сонечко було закрите хмарою загубили свої домівки. Давайте допоможемо їм знайти совї будиночки. - Діти, так що таке Сонце? - Що більше Земля чи Сонце? - До якої природи належить Сонце? - Що дає Сонце усьому живому на землі7 Сонячний Зайчик приготував кожному ряду запитання 1 ряд – Як сонце дбає про рослини? 2 ряд – Що дарує сонце людям? 3 ряд – Чому сонце необхідне тваринам? Фізхвилинка - Сонечко прокинулось, потягнулось, - В різні боки повернулось - Потім весело всміхнулось. - Кругом себе обернулось. - Проводжу гру «Хто знає – нехай називає» - Діти, а коли сонечко буває шкідливим? - Мої маленькі учні, кожний з вас неповторний, не схожий на інших. Ви для мам теж як сонечки. Бо кожний з вас має в душі сонечко. - Зараз ми з вами зліпемо сонечки і подаруємо мамам. Чудово, ваші сонечка знов освітили і зігріли планету! Подивіться, яка вона прекрасна! ( показ краєвидів ) - Учні доповідають… ( заздалегідь приготовлені віршики, загадки, прислів`я про Сонечко з малюнками. 4.Підсумок уроку - Що нового ви почули на уроці? -Які нові слова запм`ятали? - Хлопчики й дівчатка, чи сподобалося вам працювати на уроці? Виберіть смайлік з натроєм- сумним або веселим і закріпіть його на дошці, а ми побачимо з яким настроєм закінчиться наш урок. (На протязі уроку за правильні відповіді учні заробляють сонечка – оцінки ) | |
| |
Переглядів: 3774 | |
Колективне збирання моделей машин. Спільна поетапна робота з моделювання тран... |
Декоративна аплікація |
ДОДАТКОВИЙ МАТЕРІАЛ ДО УРОКУ 23 |
Лікарські рослини |
Водойми України |
Всього коментарів: 0 | |