💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!
У розділі матеріалів: 1349
Показано матеріалів: 331-340
Сторінки: «« 1 2 ... 32 33 34 35 36 ... 134 135 »»

Тема: Слушание и рассказывание сказки «Теремок». Придумывание собственного окончания сказки

Цель: познакомить детей с различными версиями сказки «Теремок»; учить детей слушать и пересказывать сказку; развивать интеллектуальную (умение самостоятельно обрабатывать данный материал, строить вопросы к нему); коммуникативную компетентность (умение правильно ответить на вопрос, построить предложение, развитие связной, выразительной речи учащихся); информационную компетентность(умение анализировать, синтезировать, проводить поиск по данному материалу.), артистизм; воспитывать интерес к русскому языку, любовь к чтению, понимание театрального искусства.
1 Клас | Російська мова | Переглядів: 3629 | Додав: SYLER

Тема: Про що говорить музика

Мета: формувати уміння сприймати музику як виражальне мистецтво; ознайомити з поняттям «нотний стан», «скрипковий ключ», «нота»; вдосконалювати вокальні, танцювальні навички; розвивати ритмічний слух, увагу; виховувати інтерес до музики.

1 Клас | Музичне мистецтво | Переглядів: 2445 | Додав: SYLER

Тема: Лічба предметів. Поняттяодин – багато. Співвідношення тцифри і числа. Підготовчі вправи до написання цифр

Мета: закріпити поняття число й цифра; формувати вміння зіставляти число предметів із відповідною  цифрою; вправляти в написанні елементів цифр; розвивати увагу, пам’ять, логічне мислення; виховувати почуття взаємодопомоги, інтерес до вивчення математики, старанність, охайність під час письма.

1 Клас | Математика | Переглядів: 4388 | Додав: SYLER

Тема: Поняття один – багато; число і цифра. Назви цифр (одиниця, двійка, трійка). Поняттядовший, коротший. Підготовчі вправи донаписання цифр

Мета:ввестипоняттячисло й цифра; вправляти в написанні елементів цифр; закріпити розуміння поняттяодин – багато; довший, коротший; розвивати логічне мислення, уміння обґрунтовувати свою думку; виховуватибажання вчитися, любов до українських народних  казок.

1 Клас | Математика | Переглядів: 3928 | Додав: SYLER

Тема: Кількісна і порядкова лічба. Порівняння множин та предметів. Поняття вгорі – внизу, вище – нижче, зліва, справа, між. Підготовчі вправи до написання цифр

Мета: закріпити розуміння просторових відношень вгорі – внизу, вище нижче, зліва, справа, між; вправляти в кількісній та порядковій лічбі; вчити порівнювати множини та предмети; розвивати дрібну моторику, увагу, логічне мислення; виховувати бажання вчитися.

1 Клас | Математика | Переглядів: 7196 | Додав: SYLER

Тема: Кількісна та порядкова лічба. Порівняння предметів за величиною. Поняття ліворуч -праворуч, стільки ж, великий – малий, найбільший – найменший. Підготовчі  вправи до написання цифр

Мета. ознайомити з просторовими поняттями зверху – знизу, праворуч – ліворуч, більше – менше, порівну; закріпити вмінняпорівнювати кількість груп предметів; розвивати логічне мислення, увагу; виховувати бажання вчитися, любов та повагу до братів своїх менших.

1 Клас | Математика | Переглядів: 9102 | Додав: SYLER

Тема: Кількісна та порядкова лічба. Порівняння предметів за висотою. Поняття кожний, решта. Підготовчі вправидо написання цифр

Мета: ознайомити учнів з порядковою лічбою предметів, з відношеннями кожний, решта; вправляти учнів в кількісній та порядковій лічбі; продовжувати підготовку до написання цифр; розвивати гнучкість мислення, увагу, пам’ять; формувати позитивне ставлення до предмета, дбайливе ставлення до своїх речей.

1 Клас | Математика | Переглядів: 4546 | Додав: SYLER

Тема: Лічба предметів. Порівняння предметів. Поняття знизу – вгору, згори – вниз, на, під, найвищий – найнижчий. Підготовчі вправи до написання цифр

Мета: ознайомити дітей з відношеннями знизу – вгору, згори – вниз, на, під, найвищий – найнижчий; закріпити вміння порівнювати предмети за розміром; учити писати елементи цифр; розвивати вміння нестандартно мислити, працювати в кооперативних групах; прищеплювати повагу до товаришів, любов до природи, інтерес до спільного пошуку, до математики.

1 Клас | Математика | Переглядів: 3460 | Додав: SYLER

Тема: Лічба предметів. Порівняння предметів за величиною. Поняття стільки ж, більше – менше, вищий – нижчий

Мета: сформувати поняття більше – менше, стільки ж, вищий –ьнижчий; вправляти в лічбі предметів; продовжувати розвивати просторові уявлення дітей, вміння порівнювати предмети за величиною; розвивати увагу, мислення;ьвиховувати бажання вчитися.

1 Клас | Математика | Переглядів: 5685 | Додав: SYLER

Тема: Лічба. Властивості предметів. Просторові відношення. Порівняння предметів за кількістю

Мета: ознайомити першокласників з навчальним предметом – математикою; уточнити вміння щодо лічби предметів у межах 10; розвивати вміння порівнювати групи предметів за кількістю; розвивати увагу, мислення, пам’ять; виховувати бажання вчитися, інтерес до уроків математики.

1 Клас | Математика | Переглядів: 5499 | Додав: SYLER