Тема: Лічба предметів. Порівняння предметів. Поняття знизу – вгору, згори – вниз, на, під, найвищий – найнижчий. Підготовчі вправи до написання цифрМета: ознайомити дітей з відношеннями знизу – вгору, згори – вниз, на, під, найвищий – найнижчий; закріпити вміння порівнювати предмети за розміром; учити писати елементи цифр; розвивати вміння нестандартно мислити, працювати в кооперативних групах; прищеплювати повагу до товаришів, любов до природи, інтерес до спільного пошуку, до математики.
Обладнання: лічильний матеріал,предметні малюнки, математичні віяльця, екран, комп’ютер, мультімедійна презентація. Хід уроку І. Організація класу Уже дзвінок нам дав сигнал, І на урок він нас покликав. Отож, часу не витрачаймо, Роботу швидше починаймо. А роботи у нас сьогодні дуже багато. А ще на вас чекає багато сюрпризів і несподіванок. Сьогодні на урок до нас завітала осінь (Слайд 1.) Вона розкидала листочки по класу. Будь ласка, виберіть собі кожен по листочку. ІІ. Повідомлення теми і мети уроку. Висловлення очікуваних результатів. Діти, кожен з вас упіймав листочок. Прислухайтесь до нього, Листочок підкаже вам, що ви очікуєте від сьогоднішнього уроку. Діти висловлюють свої очікування. Я також упіймала листочок, який підказує мені, чого я очікую: *ви будете уважними, спостережливими; *будете правильно рахувати, чітко висловлювати свої думки; *будете вкладатися точно в заданий час.
- А на уроці ми сьогодні будемо виконувати цікаві завдання, правильно рахувати предмети, відповідати на питання. ІІІ. Контроль, корекція й закріплення знань 1. Робота з лічильним матеріалом. - Подивіться, на ці чудовілисточки, якізнайшли в нашому осінньому парку. Якого кольору листочок зліва у верхньому ряду? А справа від нього? Якого кольору листочок справа в нижньому ряду? Скільки всього листочків? Покажіть цифру. 2. Робота в групах - А тепер об’єднайтеся в групи за кольором листочків і підійдіть до своїх столів, виберіть лідера і виконайте завдання: І група розташує ці осінні дерева від найвищого до найнижчого; ІІ група розташовує дерева від найнижчого до найвищого; Треба ще порахувати дерева і знайти потрібну цифру. VІ. Опрацювання нового матеріалу 1. Робота в парах - Відкрили підручники на с.5, знайшли завдання 1. - Подивіться, що нам подарувала щедра осінь. Поверніться один до одного, попрацюємо в парах. - Порахуйте ці овочі і перевірте, чи правильно позначена їх кількість паличками. Перевірка: Скільки редисок? Покажіть цифру, А морквинок? ... 2. А зараз трохи відпочинемо. Здійснимо уявну мандрівку Математичною стежиною. Коли я зроблю паузу під час розповіді, ви повинні сказати «і ми» там, де потрібно. -Я вирішила здійснити прогулянку до осіннього парку.(Слайд 2) («І ми»). Одяглась тепленько. («І ми»). Чудово: дерева жовті, багряні, різнокольорові листя на землі.( ). Під ногами я почула шелест осіннього листя. ( «І ми» ). На золотому фоні додає барв зелена ялинка. ( ) Япідійшла до ялинки. («І ми»). За ялинкою я побачила стежинку, напевно, Математичну. (« І ми»). Куди ж поведе нас ця чудова стежинка? ( ). Я піднялась по стежинці вгору. («І ми»). А там! - Знайшли завдання 2 на с.5 підручника. -Скільки поверхів у найвищому багатоповерховому домі? Покажіть цифру. -Якого кольору найнижчийдім? Скільки там поверхів? Покажіть цифру. -Чи є дома з однаковою кількістю поверхів? Покажіть їх кількість цифрою. 3.– Пішла я далі. («І ми») -Куди ж поведе на цей раз наша чудова Математична стежинка? ( ) -Явийшла на беріг річечки. (Слайд 3.) («І ми») Знайшли завдання 3 на с.5 підручника. -Що на мосту? -А що – під мостом? - Що піднімається вгору?А що – вниз? 4.Продовження гри « І ми». Пішла я далі Математичною стежиною. («І ми»). Стежинка вивела на квітучу галявину. (Слайд 4.). Я побачила хатинку,поряд якої росла маленька ялиночка, («І ми»). - Відкрили зошити на с. 3, знайдіть завдання 1. - Намалюйте зліва від ялиночки квіточку. Справа від пеньочка – гриб. - За домиком намалюйте дерево. Над ялиночкою – пташечку. А на пеньочку – зайчика. 5. Фізкультхвилинка Станьте рівно, поверніться І до сонечка зверніться. А тепер нехай малята Пострибують, якзайчата. Руки в гору підніміть, Вдих і видих всі зробить. 6. – Пішла я дали. («І ми»). -В кущах я побачила маленьких зайчат.(Слайд 5.) («І ми»). Я сплеснула в долоні. («І ми»). - Зайчата злякались і розбіглися хто куди. ( ). - Знайшли завдання 2 на с. 3 зошита. Впізнали зайчат? - Давайте « подаруємо» нашим зайчатам морквинки. У зайчика, котрий стоїть справа, повинно бути більше морквинок, ніж у того, котрий посередині. А у зайчика, котрий стоїть зліва, менше. Малюємо морквинки зайчаткам. 7. Написання елементів цифр. Завдання 4 на с.2 зошита - Тут з’явилисяпершікраплинки дощу і стежинка повела нас до школи в наш рідний клас. Знайшли завдання 4 на с. 2 зошита Написання першого елемента цифри 1 після пояснення вчителя. (Діти кажуть: «Зошит свій я відкриваю, Навскоси його класу, Ручку я ось так тримаю, Сяду рівно, не зігнусь, Буду я писати гарно, До роботи я берусь.» V. Підсумок уроку. - Я задоволена тим, як ви працювали на уроці. Дякую вам за це. А вам сподобався урок? Чим? - Що нового ви дізналися на уроці? | |
| |
Переглядів: 3452 | |
Шкільними стежками. Урок позакласного читання |
В. Артамонова «їжачок-реп'яшок» |
Робота з природним матеріалом. Сувеніри із насіння ясена, клена |
Елементарне ознайомлення з технікою гратографія. Практична робота «Великодня ... |
Твоя країна — Україна. Символи держави |
Всього коментарів: 0 | |