💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

Лічба предметів. Порівняння предметів за величиною. Поняття стільки ж, більше – менше, вищий – нижчий

Тема: Лічба предметів. Порівняння предметів за величиною. Поняття стільки ж, більше – менше, вищий – нижчий

Мета: сформувати поняття більше – менше, стільки ж, вищий –ьнижчий; вправляти в лічбі предметів; продовжувати розвивати просторові уявлення дітей, вміння порівнювати предмети за величиною; розвивати увагу, мислення;ьвиховувати бажання вчитися.

Обладнання: лічильний матеріал (геометричні фігури); індивідуальний лічильний матеріал (палички); математичні віяльця; екран, комп’ютер; мультімедійна презентація.

Хід уроку

І. Організаційний момент

Пролунав і стих дзвінок.

 Починається урок.

 Всі за парти тихо всілись

 І на мене подивились.

-Подаруйте, діти, мені свої гарні, милі, світлі усмішки і почнемо урок.

 ІІ. Повідомленнятеми і мети уроку

 Щоб урок пройшов немарно,

 Треба сісти рівно і гарно,

 Бо урок у нас сьогодні не звичайний,

 Для всіх нас повчальний.

- Ми з вами вирушаємо у подорожМатематичним океаном, побуваємо на різних зупинках.

Будемо із вами мандрувати, на питання відповідати, порівнювати, вміло і чітко рахувати. А найуважніші та найкмітливіші учні за свою роботу будуть

отримувати фішки.

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності

- Допоможе нам в усьому цей кораблик пречудовий (Слайд 1.) А яку він назву має? Хто з вас, діти, прочитає? (Знання.)

-Так, «Знання» кораблик зветься, а без знань не обійдеться жодна людина в світі. Запам’ятайте це, діти!

 -Перш, ніж ми вирушимо у подорож давайте познайомимось з капітаном корабля та його помічниками. Відкриваємо підручник на с.4. Знайшли корабель? Впізнали капітана? Наш кораблик стоїть на рейді і чекає своїх гостей.

ІV.Контроль, корекція й закріплення знань

 Повторення понятьсправа – зліва, зверху – знизу (за малюнком до завдання 2 на с. 4 підручника).

-Хто на кораблі зліва? Справа?

-Де ведмідь – капітан? А де їжачок?

1. Лічба предметів

- Кількість предметів визначаємо рахунком.

- Порахуйте членів екіпажа. Скільки їх? Покажіть цю цифру.

- А скільки гостей поспішають на корабель? Покажіть цифру.

2. Повторення понять найвищий – найнижчий.

- Знайшли завдання 3 насторінці 4підручника.

- Впізнали казкових героїв? Вони теж поспішають на корабель.

- І щоб вони не спізнились, давайте швиденько їх порахуємо. Скільки їх?

-А хто зможе назвати цих казкових героїв з найвищого до найнижчого.

 V. Опрацювання нового матеріалу

 1. Порівняння предметів за кількістю. Поняття більше – менше.

 Знайшли Їжачка який поспішаєу подорож. Чим він буде пригощати своїх друзів? (Яблуками.) Він не забув залишити яблука і своїм діточкам.

 Відкрили зошити на с.2. Знайшли їжачків. Перевіримо, більше чи менше яблук залишили їжачкам.

 Як ми це зробимо?(Дамо кожному їжачку по яблучку. Одне яблучко зайве. Висновок: яблук більше.)

Фізкультхвилинка

- Діти, хто живе в морях і океанах? (Риби.) (Слайд2.)

- Про рибок і наша з вами фізкультхвилинка.

Рибки весело плескали

В чистій свіженькій воді.

То зіжмуться, розіжмуться,

То зануряться в воді.

Раз, два – всі веселі,

Крутяться на каруселі.

Три, чотири – відпочили

І за парти дружно сіли.

2.Поняття стільки ж

 Отже все. Всі у зборі. Вирушаємо у подорожМатематичним океаном.

Перешкоди, бурі, безумовно, пройдемо,

Шлях до математики всі разом знайдемо!

 -Подивіться, діти, позаду нас залишились жабенятка. Вони бажають нам удачі.

- Знайшли завдання 2 на с.2 зошита. Подивіться на цих жабеняток.

- Давайте порівняємо кількість жабеняток та листочків.

- Що потрібно зробити, щоб листочків стало стільки ж скільки і жабеняток. Зробить це.

 3.Робота над завданням 3на сторінці 2 зошита

- Острів вдалині видніє.

- Хто на ньому нас зустріне?

- Знайшли завдання 3 на с. 2 зошита. Хто ж нас зустрічає?

- Покажіть стрілочками, хто з яких дверей вийшов нас зустрічати.

4.Робота з індивідуальним лічильним матеріалом (паличками).

- Нас ще, діти, зустрічають дві чудові мавпочки. (Слайд 3.)

В мавпи Чічи шість бананів,

В мавпи Нани дві банани.

У якої мавпи більше –

Чи у Чічи, чи у Нани?

- Покладіть зліва на парті стільки паличок, скільки бананів у мавпи Чіти (6), а справа – стільки, скільки бананів у мавпи Нани (2).

- Що більше – 6 паличок чи 2 палички?

3.  – Мореплавці всі сміливі –

І завзяті й не ліниві.

Треба далі вирушати –

Свої вміння показати.

 А покажемо, як ми вміємо писати похили палички.

 Діти пишуть за зразком у зошиті похили палички після пояснення вчителя.

(Діти кажуть:

«Зошит свій я відкриваю,

Ручку правильно тримаю,

Сяду рівно – не зігнуся,

За роботу я беруся».)

4.  Дме попутний вітерець – на горизонті ще один острівець.

Діти веселої вдачі, знайшли завдання 4 на с. 4 підручника.

Формування поняття про напрямок руху: зліва направо, справа наліво.

 Порахуйте кружечки зліва направо; справа наліво.

Чизмінилася кількість фігур, коли помінявся напрямок лічби? (Ні, кількістькружечківоднакова.)

- Скільки великих кружечків? А маленьких? Покажіть відповідні цифри.

- Яких кружечків більше – червоних чи синіх?

VІ. Підсумок уроку

Наш кораблик вирушає,

 Певну швидкість набирає.

 Краса яка, глянь довкола!

 Ось зупинка наша «Школа». (Слайд 4.)

- Сподобалось вам, діти, на уроці мандрувати разом з нашими казковими героями Математичним океаном.

- Що вам всім запам’яталось?

Категорія: Математика | Додав: SYLER (31.12.2013)
Переглядів: 5680 | Рейтинг: 0.0/0
Стібки і шви. ручні стібки. Шов «уперед голку» та його застосування
Загадка — цікава розумова задача. Л. Глібов «Котилася тарілочка», «Хто доня?»
Шестиногі сусіди. Добирання заголовка до тексту
Ознайомлення з українським народним жіночим одягом. Практична робота «Україно...
Бджілка мала, та й та працює
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]