Тема: Лічба предметів. Порівняння предметів за величиною. Поняття стільки ж, більше – менше, вищий – нижчийМета: сформувати поняття більше – менше, стільки ж, вищий –ьнижчий; вправляти в лічбі предметів; продовжувати розвивати просторові уявлення дітей, вміння порівнювати предмети за величиною; розвивати увагу, мислення;ьвиховувати бажання вчитися. Обладнання: лічильний матеріал (геометричні фігури); індивідуальний лічильний матеріал (палички); математичні віяльця; екран, комп’ютер; мультімедійна презентація. Хід уроку І. Організаційний момент Пролунав і стих дзвінок. Починається урок. Всі за парти тихо всілись І на мене подивились. -Подаруйте, діти, мені свої гарні, милі, світлі усмішки і почнемо урок. ІІ. Повідомленнятеми і мети уроку Щоб урок пройшов немарно, Треба сісти рівно і гарно, Бо урок у нас сьогодні не звичайний, Для всіх нас повчальний. - Ми з вами вирушаємо у подорожМатематичним океаном, побуваємо на різних зупинках. Будемо із вами мандрувати, на питання відповідати, порівнювати, вміло і чітко рахувати. А найуважніші та найкмітливіші учні за свою роботу будуть отримувати фішки. ІІІ. Мотивація навчальної діяльності - Допоможе нам в усьому цей кораблик пречудовий (Слайд 1.) А яку він назву має? Хто з вас, діти, прочитає? (Знання.) -Так, «Знання» кораблик зветься, а без знань не обійдеться жодна людина в світі. Запам’ятайте це, діти! -Перш, ніж ми вирушимо у подорож давайте познайомимось з капітаном корабля та його помічниками. Відкриваємо підручник на с.4. Знайшли корабель? Впізнали капітана? Наш кораблик стоїть на рейді і чекає своїх гостей. ІV.Контроль, корекція й закріплення знань Повторення понятьсправа – зліва, зверху – знизу (за малюнком до завдання 2 на с. 4 підручника). -Хто на кораблі зліва? Справа? -Де ведмідь – капітан? А де їжачок? 1. Лічба предметів - Кількість предметів визначаємо рахунком. - Порахуйте членів екіпажа. Скільки їх? Покажіть цю цифру. - А скільки гостей поспішають на корабель? Покажіть цифру. 2. Повторення понять найвищий – найнижчий. - Знайшли завдання 3 насторінці 4підручника. - Впізнали казкових героїв? Вони теж поспішають на корабель. - І щоб вони не спізнились, давайте швиденько їх порахуємо. Скільки їх? -А хто зможе назвати цих казкових героїв з найвищого до найнижчого. V. Опрацювання нового матеріалу 1. Порівняння предметів за кількістю. Поняття більше – менше. Знайшли Їжачка який поспішаєу подорож. Чим він буде пригощати своїх друзів? (Яблуками.) Він не забув залишити яблука і своїм діточкам. Відкрили зошити на с.2. Знайшли їжачків. Перевіримо, більше чи менше яблук залишили їжачкам. Як ми це зробимо?(Дамо кожному їжачку по яблучку. Одне яблучко зайве. Висновок: яблук більше.) Фізкультхвилинка - Діти, хто живе в морях і океанах? (Риби.) (Слайд2.) - Про рибок і наша з вами фізкультхвилинка. Рибки весело плескали В чистій свіженькій воді. То зіжмуться, розіжмуться, То зануряться в воді. Раз, два – всі веселі, Крутяться на каруселі. Три, чотири – відпочили І за парти дружно сіли. 2.Поняття стільки ж Отже все. Всі у зборі. Вирушаємо у подорожМатематичним океаном. Перешкоди, бурі, безумовно, пройдемо, Шлях до математики всі разом знайдемо! -Подивіться, діти, позаду нас залишились жабенятка. Вони бажають нам удачі. - Знайшли завдання 2 на с.2 зошита. Подивіться на цих жабеняток. - Давайте порівняємо кількість жабеняток та листочків. - Що потрібно зробити, щоб листочків стало стільки ж скільки і жабеняток. Зробить це. 3.Робота над завданням 3на сторінці 2 зошита - Острів вдалині видніє. - Хто на ньому нас зустріне? - Знайшли завдання 3 на с. 2 зошита. Хто ж нас зустрічає? - Покажіть стрілочками, хто з яких дверей вийшов нас зустрічати. 4.Робота з індивідуальним лічильним матеріалом (паличками). - Нас ще, діти, зустрічають дві чудові мавпочки. (Слайд 3.) В мавпи Чічи шість бананів, В мавпи Нани дві банани. У якої мавпи більше – Чи у Чічи, чи у Нани? - Покладіть зліва на парті стільки паличок, скільки бананів у мавпи Чіти (6), а справа – стільки, скільки бананів у мавпи Нани (2). - Що більше – 6 паличок чи 2 палички? 3. – Мореплавці всі сміливі – І завзяті й не ліниві. Треба далі вирушати – Свої вміння показати. А покажемо, як ми вміємо писати похили палички. Діти пишуть за зразком у зошиті похили палички після пояснення вчителя. (Діти кажуть: «Зошит свій я відкриваю, Ручку правильно тримаю, Сяду рівно – не зігнуся, За роботу я беруся».) 4. Дме попутний вітерець – на горизонті ще один острівець. Діти веселої вдачі, знайшли завдання 4 на с. 4 підручника. Формування поняття про напрямок руху: зліва направо, справа наліво. Порахуйте кружечки зліва направо; справа наліво. Чизмінилася кількість фігур, коли помінявся напрямок лічби? (Ні, кількістькружечківоднакова.) - Скільки великих кружечків? А маленьких? Покажіть відповідні цифри. - Яких кружечків більше – червоних чи синіх? VІ. Підсумок уроку Наш кораблик вирушає, Певну швидкість набирає. Краса яка, глянь довкола! Ось зупинка наша «Школа». (Слайд 4.) - Сподобалось вам, діти, на уроці мандрувати разом з нашими казковими героями Математичним океаном. - Що вам всім запам’яталось? | |
| |
Переглядів: 5680 | |
Стібки і шви. ручні стібки. Шов «уперед голку» та його застосування |
Загадка — цікава розумова задача. Л. Глібов «Котилася тарілочка», «Хто доня?» |
Шестиногі сусіди. Добирання заголовка до тексту |
Ознайомлення з українським народним жіночим одягом. Практична робота «Україно... |
Бджілка мала, та й та працює |
Всього коментарів: 0 | |